Hirdetés
Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
PROHARDVER! témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
FDToth
tag
válasz Viktor0610 #1563 üzenetére
Persze, viheti szervízbe is, de "A jótállási kötelezettség mindig azt terheli, akit a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (forgalmazó)."
A papírmunka a kereskedelmi tevékenységed része, nem küldhetsz el senkit sem szervízbe, ha a fogyasztó egy nálad vásárolt termékkel hozzád fordul garanciális problémák miatt.
Az meg nem mindig igaz, hogy a szervíz hamarabb javítana. Sőt! Mivel tudják, hogy nem ők a kötelezettek, így nem fognak törekedni a 15 napra.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest