Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ricardo

    titán

    Ez nagyon gyenge páros lett.
    Pedig lehetett volna jól is csinálni. A szolgáltatásoké a jövő. Nem véletlenül értékelődött fel mostanság a hosszútávú támogatások értéke/jelentősége.
    Vasat össze lehet legózni,csinálja is boldog boldogtalan, de a lényeg hogy melyik gyártó milyen támogatást ny nyújt, és meddig.
    Egy szolgáltató ebből a szempontból jó helyzetben van. Számomra érthetetlen, hogy miért nem élnek ezzel a lehetőséggel.
    Kiadtak volna egy olyan telefont (vagy kettőt, ha akarnak kicsit , és nagyot is), amik Az árukhoz képest korrekt vassal rendelkeznek, esetleg itt ott ki is emelkednek (kamera, kijelző, hangzás, teljesen mindegy miben), és adnak mellé egy jó támogatást,ami szolgáltató lévén, főleg ha nem barmolják tele, és aránylag tiszta droidot tesznek rá.
    Szerintem vinnék mint a cukrot.
    Lehet hogy a készülékeken darabonként kevesebbet nyernének, de jóval több menne el, így talán összességében nem lenne akkora eltérés.
    Cserébe egy comó ember az ő szolgáltatásaikat használná, minimum két évig amíg a hűség tart, de ha elégedettek ( itt jön képbe a hosszú távú support), akkor jóval tovább.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák