- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone-szerű belépő Realme készül
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magyarított Android alkalmazások
- Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Villámgyors M.2-2230-as SSD a Corsairtől
ph Az MP600 Mini R2 már 7000 MB/sec szekvenciális adatátviteli sebességet ígér.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
EkSYS
senior tag
Sziasztok!
Egy hasonló ügyfélszolgálatot vezettem majd 2 évig (ráadásul itt nem csak magyarok telefonáltak be) Tucatnyi ember, rengeteg kérdés, sok b.rom a másik oldalon is. Fura az a kettősség és áltörődés amit a cégek próbálnak adni mutatni az ügyfelek fele, pedig sok esetben annyi esélyed van elintézni dolgokat mint egy lottó 5-ös. " ...Köszönjük hívását, munkatársunk hamarosan keresni fogja Önt..." Persze, keresi, de csak azért hogy a statisztika ne csorbuljon.
Természetesen ez is mint minden a pénzről szól, az egyik oldalon azok akik ebből többet és többet ki akarnak hozni, a másik oldalon te. Ha nem tudják megoldani a gondod max. nem te leszel a legjobb vásárlójuk. Na és akkor mi van? Van még milliónyi más ügyfél, akiknek megmondják nekik mi kell.
Viszont az igaz hogy lehet hogy 5 perc alatt bejuthatsz, de ha nem teljesítesz akkor bizony röpülsz. És rendkívül zombi-művek a munka. Ha nem találsz valami mást ami "életben tart" a munkád mellett akkor zombi leszel és fél múlva hány ingered van minden telefontól és telefonálótól és képtelenség lesz téged motiválni (képzeld el hogy naponta vagy 50x kell elmondanod "Jónapot kívánok. N.kija ügyfélszolgálat, miben segíthetek....") --> teljesítményed romlik --> 2 hónap és szevasz. Ezért elég magas a fluktuáció ebben a szférában, mondjuk 25-30%. Ezen érdemes elgondolkodni.
Pro secundo: csoportvezetők: az igaz ha látnak benned egy kis fantáziát akkor lehetsz valaki, persze ezért nem keveset kell letenned az asztalra és még legyél "szimpatika" is, mert hát ilyen a vezetőség, bár a másik oldalon rengeteget kell dolgozni. Nálunk a csopik bizony napi 10-12 órát dolgoztak, néha 7végén is bejöttek. És ha nincs meg a létszám mivel te vagy a csopi mindenhez kell értened így mehetsz hívást venni, közben legyen meg minden mint normálisan, mert hát te vagy a csopi te felelsz mindenért. Nem egy csopit láttam aki bele pistult és inkább odébb vagy lejjebb állt.
Erről persze végtelen történetnyit lehetne még írni. Gondoltam adok hozzá valamit én is.Eki - az eredeti
Új hozzászólás Aktív témák
ma Droidnak hívják őket sokan, de azért mégiscsak ők azok, akik előbb-utóbb segítenek.
- ZBook Fury 15 G7 15.6" FHD IPS i7-10850H Quadro T2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval Számlával
- ProBook 430 G5 13.3" FHD IPS i5-8250U 16GB 256GB NVMe ujjlolv 1.48 kg gar
- 2017 MacBook Air 13" / i5 1.8GHz / 8GB RAM / 128GB SSD / 64 ciklus az akkumulátorban