Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    válasz Amazone #102 üzenetére

    Jah, és még az IVR-ről annyit, hogy mindenképpen szükséges!
    Ha az ügyfél nem tud rendesen elnavigálni (minimum a fő ügyet válassza ki!), ne várja, hogy olyan operátorhoz kerül, aki pikk-pakk megoldja a dolgot.
    Az ügyintézők saját kódjához, amivel munkakezdéskor belépnek a rendszerbe különböző skill-ek vannak hozzárendelve.

    Altalaban igy mukodik, de pont kedvenc mobilszolgaltatonknal nem, naluk az a policy, hogy az elofizeto tipusatol fugg, hogy milyen operatorhoz kell kerulnie a hivasnak.
    Hiaba allitgatom be IVRban akkuratusan, hogy az illeto a 4.2-es menuben kert operatort, igy 420 lenne a menukodja, ezt felulbiralja a leosztasi folyamat, ami az elofizetes tipusatol, es az aktualis napszaktol fuggo kodot rendel hozza.

    Raadasul ezt most tovabb bonyolitottak azzal, hogy az uj termekeket reklamozo menupontokbol a termekhez tartozo operatorokhoz menjen a hivas, ne oda, ahova a tobbiben...
    Ja, ejszaka azok nincsenek, akkor meg amoda...

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák