- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Ezt erős túlzásnak érzem, ennyire durván büntetni a teljesítményalapú játékot eddig csak a legalja free-2-play játékok sajátja volt. A korábbiakban idéztek egy elég beszédes és részletes leírást a játékmechanizmus főbb visszásságairól, hogyan ad fajlagosan kevesebb jutalmat a játék a legjobb játékosoknak, hogyan válik egyre reménytelenebbé a szinteződés az első napok után és mennyire nehéz úgy unlockolni lezárt tartalmakat, hogy igazából csak szerencse kérdése mit dob a lootbox.
Nálam még csak nem is az a legundorítóbb vetülete az egésznek, hogy pénzért tudsz rövidítést venni, hanem az, hogy a játék mennyire rosszul jutalmazza a valódi teljesítményt a nagy semmihez képest. Amikor fajlagosan kevesebb jutalmat kap egy kirívóan jó játékos, mint az aki végigbénázza az egészet, akkor azért érződik, hogy itt a cél a szándékos frusztrációkeltés volt.
Én sok évet lehúztam a World of Tanks-ben és nagyon szerettem azt, hogy a rendszer nem eresztette össze a túl nagy szintkülönbségű játékosokat (így aki pénzért rövidített, nem tudta bucira verni az alacsonyabb szintűeket, igaz az sem, aki befektetett játékkal ért fel magasabbra). Azt is szerettem, hogy a valódi pénzért is megvehető prémium lőszer durrogtatását a rendszer keményen büntette (a végén könnyen lehet, hogy nem jutalom volt az eredmény, hanem még kredit ráfizetés). Sosem éreztem frusztrációt azért, mert éppen nem fizettem a játékért (időszakosan volt prémium előfizetésem az XP és kredit boost miatt, de sem vele, sem nélküle nem volt előnyöm a csatatéren).
Igen, valóban volt már nem egy példa ennyire rossz pay-to-win rendszerre, de nem egy teljes áron árult játéknál ami az adott év egyik legjobban várt mainstream címe. Nem a jelenségre csodálkoztak rá sokan, hanem arra, hogy ki és milyen címmel próbálja ezt letömni a játékosok torkán. Art meg engedjük meg bárkinek, hogy szabadon felháborodhasson. Vannak sokan, akik amúgy megvették volna, mert érdekelné őket, de a játékmechanizmus elrettenti őket. Az ő véleményük sem mellékes játékosként.