- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MSM TOOL
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Realme GT 5G - versenyképes
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Sony Xperia Z2 - Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trak
addikt
Sziasztok,
Érdemes micro SDXC kártyát rakni egy Z2 tabletbe? Kezeli rendesen?
Vagy elég lehet egy sima SDHC is?Ezeket néztem:
Kingston micro SDXC
Sony micro SDXC''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
teratti
senior tag
-
Posza1
csendes tag
Tegnap érkezett meg a vadiúj Telekomos Z2-m. Xperia T-ről váltottam, azt két éve október végén vettem - idáig semmi gond nem volt vele. Már találtam is rá vevőt. Az új teló még jobbnak tűnik, villámgyors.
Ha valamid nincs meg az életben, az csak azt jelenti, hogy nem vágytál rá elég erősen.
-
Yager01
senior tag
Üdv. Teljesen "véletlenül" lett egy szír új Z2-m. Mellette még megvan a Z1 de már vinnék. Váltott valaki közületek Z1-ről? Mi a tapasztalat? Érdemes váltani? Melyiket tartsam meg? Ja...az enyém is független
olvastam, hogy működik a képernyő kopogtatással történő feloldás. Nálam nem megy. Be kell kapcsolni valahol külön?
-
TOM-202
senior tag
válasz Yager01 #6557 üzenetére
Én váltottam igaz, de megtartottam mind a kettőt mivel amúgy is 2 számom van. Egyik a Z1ben, a másik a Z2ben van. Egyébként én nem tudnék a szeretett Z1-emtől sem csak úgy megválni. Még mindig egy nagyon jó telefon, ahogyan a Z2 meg mindenre rátesz még egy keveset.
A Z2-nél igen, a beállításokban lehet bekapcsolni a koppintást. Alapból nálam ki volt kapcsolva. -
Yager01
senior tag
Brutál sok a felesleges alkalmazás. Jó lenne eltávolítani őket, de gondolom romot kell hozzá. Mennyire bonyolult rootolni a telefont. A rajta lévő legfrisebb rendszert lehet rootolni?
A z1 hez van két mágneses töltőm...merjem vele tölteni? -
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Megrendeltük a Z2-t. Autós tartót milyet érdemes venni? Jó lenne valami olyan töltős változat, ami a mágneses töltőn keresztül tölti fel a telefont, ne kelljen mindig elhuzogatni a flipet microsd-hez.
Ha nincs töltős változat, töltő nélkülire is szívesen várok ajánlást.
Üdv
-
Yager01
senior tag
Ezeket hol tálom?
"Újdonság a Touch Block, ami a kijelzőt teljesen lezárja, hogy véletlenül se tudjuk érintéssel üzembe helyezni, ezt különösen értékeltem futás közben, mert ilyenkor a készüléket a kezemben tartom és önkéntelenül is feloldottam sokszor dupla kattintással, de ilyesmit tud okozni mondjuk a nedvesség is. Van olyan screenshot app is..." -
Yager01
senior tag
válasz Tarantula33 #6565 üzenetére
Köszi!
Rootolta közületek valaki a készüléket? Eddig minden telefonomat rootoltam mert egy pár program fontos számomra. Pl. Greenify, vagy az AdBlock. Ha jól tudom akkor nem létezik olyan program ami root nélkül kiírtja a hirdetéseket, vagy a képernyő elsötétülésével kilövi a beállított futó alkalmazásokat. Cáfoljatok meg ha van...
-
Yager01
senior tag
válasz Tarantula33 #6569 üzenetére
Majd szólj már, hogy mire jutottál. Nem ragaszkodtam hozzá, de pár óra nyomkodás, barátkozás után idegesít a sok hirdetés...stb.
-
Yocee
aktív tag
Szasztok!
Aki törte már be a kijelzőjét, és javíttatta a Cordonban, tudna mondani egy árat rá?
-
Tomtotom
senior tag
Nekem a hangerő szabályzó gomb volt rossz, erre a cordon cserélte a kijelzőt házzal együtt, azt nem tudom, hogy miért, de tettek rá karcot a hátlapra, de még az új kijelzőre is, igaz, a kijelzőre csak hajszálkarcot, ami alig észrevehető, de a hátlapot azt összegányolták. A hátlapot majd én is cserélem, de még a gari miatt nem akarom, majd a nillkin eltakarja. Csak annyira karcolták meg, hogy lámpafénynél ne lehessen észrevenni, így sajnos reklamálni már nem tudtam
Samsung Galaxy Watch, OnePlus 8t
-
_adaml21_
őstag
válasz Tomtotom #6582 üzenetére
Hát azért ez így a legkevésbé sem fér be nálam a "korrekt" kategóriába. iPhone-oknál a szerviz példaértékű, bármilyen kis problémád van, vadiúj készüléket kapsz vattaúj külsővel, újrainduló garival 2-3 nap alatt. (tudom-tudom refurb, de nekem aztán mind1, mi van a belsejébe, amíg garis)
-
Tomtotom
senior tag
válasz _adaml21_ #6584 üzenetére
Ez a cordon. De ha a hajszálkarcon lovagolnék, és emiatt visszaküldeném, lehet, hogy egy megvontuk a garanciát papírt kapnék vissza, ezt szerintem senki nem rizikózná meg. Majd a következő telóm almás lesz, még úgysem volt, vagy ki tudja... Amiket olvastam a cordonról, az is csoda, hogy működőképessen visszajött, nem, hogy 2-3hajszálkarcon idegeskedjek és fogyasztóvédelemhez futkossak.
Samsung Galaxy Watch, OnePlus 8t
-
_adaml21_
őstag
válasz Tomtotom #6585 üzenetére
Értem én az álláspontodat, csak ez azért felháborító egy 150-200 ezer forintos készüléknél, meg elvileg a Sony prémium márka. Ezek alapján eléggé alaptalan, hogy az almát drágának titulálják, ott ha baj van, legalább nem szaroznak.
Na pont ezek miatt érzem úgy, hogy jól döntöttünk, és nem költöttünk plusz 50ezret arra, hogy gyári helyről rendeljük meg a Z2-t.
-
Yager01
senior tag
válasz elektropocok #6583 üzenetére
Ez igen korrekt hozzáállás. Gratulálok ! Remélem majd veled is eljátsszák, hogy garanciában kéne cserélni valamit (műszaki cuccban, autóban..akármiben) és elfelejtik a gyári új, mellesleg piacképes alkatrészt bele rakni a készülékedbe, autódba! Inkább eladják feketén... Ezért tart ott az ország ahol !!
-
elektropocok
tag
válasz Yager01 #6588 üzenetére
Ez korrekt hozzáállás mert ez van baszod. Ha tetszik hanem.... Mindenhol ezt csinálják főleg Cordonba... Egyébként nem ott dolgozok ha ezt gondolnád. Csak mentem volna oda.. És fizetés is szutyok volt amit adni akartak.
Minden szart elkell adni nekik. 2. Pedig marha nagy faszság amit írsz,mert pl: főnök azt mondja építsd be akkor be kell. Second handes cucc is felhasználható cégnek nem kerül semmibe és még selejtől is megszabadul.
Mesélhetek mert én elektrotechnikus vagyok,hogy mi megy....
És nem csak itt van országban hanem kínában és világ más pontjain is.
[ Szerkesztve ]
-
Yager01
senior tag
válasz elektropocok #6591 üzenetére
Nem kell általánosítani. Azért mert Te azt gondolod nem mindenhol így van. És azért mert valaki így csinálja neked még nem kell. Én is hasonló területen dolgozom, mert meg sem fordul a fejünkben átbaz.ni az embereket.
[ Szerkesztve ]
-
elektropocok
tag
válasz Yager01 #6592 üzenetére
Én elmondtam nálunk mi megy. És főnököm csak dőzsöl rajta. Én meg mint laborpatkány csak nézek ki fejemből...
Ahogy Cordon véleményeket olvasom kitelik belőlük. Egyébként csak elmondom maga cég egy világvége hangulat egy lepusztult épület..... Ha arra nem költenek akkor mire másra költenének?
Egyébként ez 3. melóhelyem 1-2-nál ugyan ez volt. Azért mondtam ezt.[ Szerkesztve ]
-
Yager01
senior tag
válasz elektropocok #6593 üzenetére
Értem mit mondasz, de mellé beszélsz. Nem a rendszert akartam minősíteni és beke folyni a dolgokba...hanem a Te írásodra reagáltam "Én is így csinálnám..."
Csináld...részemről lezártam, nem akarok személyeskedni, mert nem ismerlek... Részemről lezártam a témát. -
balazs0102
senior tag
A sony-ról meg a garanciájáról annyit csak ,hogy nekem október óta szervizben van a telefon. 5 érzékelő szokott RANDOM befagyni. Mesterségesen is elő tudom idézni service menüből de csak az enyémnél a T-nél kiállított darab ne csinálja, így biztos, hogy egyedi hiba. Újraindítás után egy darabig jó aztán beszarik. Bevittem először a tpontba leadni, ott megcsinálták a szoftverfrissítést, nem lett jó elküldték. Cordonból visszajött, hogy szoftvert frissítettek. Hibát előidéztem küldtem vissza. Másodjára visszajött ,hogy semmi baja. Visszajött előidéztem a hibát küldtem vissza, harmadjára visszajött, hogy semmi baja- pedig bekapcsolt, hibás állapotát prudukálva küldettem fel. Ekkor elhoztam, elkezdtem levelezni a sony-val, váltottunk 4-5 e-mailt, terméseztessen jött a hülyének nézés, majd kérték ,hogy küldjem fel a telefont Komlósi Dávid részére a Cordonhoz. Így negyedjére is felküldtem a telefont hibás jelenséget produkáló állapotában. A telefon nemrég jött vissza, 4-5 alkatrészt felírtak ,hogy mit cseréltek. Mondom most már tuti jó lesz, meg időm se volt b@szogatni éppen megnéztem, működött, elhúztam. Se sim kártyát se memóriakártyát nem tettem bele...beraktam a kocsiba a rádió alá, siettem. Na mondom megnézem már az érzékelőket a mikor már visszafele jöttem a dolgomról hát ugyanúgy rossz volt!
Visszavittem a telefont, ráírattam, hogy még mindig rossz, kérem a készülékem cseréjét, írtam a sony-nak, hogy kurva nagyot csalódtam bennük. Felhívtam a fogyasztóvédelmet és azt mondták hogy ha akarják 150X is javíthatják garanciában, kivették a törvényből, hogy mennyi idő után kell kicserélni kompletten a készüléket, max csak kérhetem a cseréjét. Vagy békéltető, vagy polgári peres út. Szóval kb. ennyit a a gyári garanciáról. Írtam a sonynak is, hogy azért ez abszurd, hogy egy 189 360 ft-os telefonnál ezt csinálják.Ha megint rossz lesz valószínűleg polgári peres úton folytatom az ügyet.
Körülbelül faxom kivan már. A T-pontosok teljesen normálisak, mint kereskedő mindig ráírták ,hogy a hibát ők is tapasztalják , de nem tudnak mit csinálni a Cordonnal, el kell azt is fogadják amit a szakszerviz ír rá a javítási lapra.
Kívánom ,hogy ne járjon így senki. Én többet sony terméket szerintem nem fogok venni. Prémium értékű cucchoz prémium garanciát is várnék el.
-
pusihusi
addikt
Sziasztok én nem tudom csak én tudok jó készüléket venni Nekem s gondolom Magyarországon sokunknak jó ez a csúcs telefon! Itt a fórumon a Z2 tulajdonosok kb. 10%-van! A többiek használják és évekig semmi problémájuk a telefonnal! Igen vannak kirívó problémàk, amint itt is olvasom, de csak a fórumozók pár %-nàl van jelen! Igen akiknek van problémájuk azoknak gáz! De màs márkáknál is van problémàk! De többségünknél nincs ezzel a szerethető telefonnal semmi gondja!
Üdv. Feri!!
-
_adaml21_
őstag
válasz pusihusi #6596 üzenetére
Nézd, szerintem egy prémiumterméknél nem csak az adott termék minősége számít, hanem a támogatás is. Optimális esetben persze az a legjobb, ha a telefon élete során nincs vele probléma, de ha előfordul, akkor a gyártó biztosítson megfelelő feltételeket ennek kijavítására, hiszen ez is benne kell, hogy legyen az árban!
Megint csak az iPhone-t tudom példaként felhozni, amire sok Androidos fújjol, mert drága, meg sznob, de én úgy tekintek rá, hogy amennyivel drágább, az fedezi a korrekt garanciát is: bármi baj van vele, a komplett telefont cserélik egy teljesen újra pár napon belül, és még a garancia is úgy indul újra, mintha egy vadiúj telefont vettél volna. Ennél korrektebbet nehezen tudok elképzelni.
Ehhez képest itt van ez a telefon, ami egy igen jó és minőségi készülék, alig kevesebbért mint egy iPhone, és mit csinálnak vele? Hetekig ülnek rajt a szervizben, gány munkát végeznek, összekarcolják a telefont, stb. Ezt találom én nagyon furcsának.
Mindenesetre édesapám most tesz egy próbát a telefonnal (a napokban meg is érkezik), aztán ha valami probléma van vele, azt úgyis én fogom menedzselni, kiderül milyen lesz. (Remélem azonban, hogy nem lesz rá módom megismerni a szervizeseket)
-
TOM-202
senior tag
válasz pusihusi #6596 üzenetére
Mert annak nincs hírértéke hogy "xy valaki" új telefont vett és mindennel meg van elégedve. Általánosságban a fórumokon szinte mindenhol a problémákat ecsetelik a csalódott vásárlók. Terméktől függetlenül nem igazán a tömjénezés a jellemző sehol sem.
Viszont én pl. Z1-ből is és Z2-ből is egy-egy abszolút hibátlan példányt fogtam ki. Nagyon örülök nekik és mindkettőt napi szinten használom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone SE 2020 64GB Fekete Független/1 hónap gar./Akku 85%/p3369/
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával