Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gti16v

    őstag

    Sziasztok!
    most nincs kedvem leírni,a teljes levelezést,történetet.
    lényeg,hogy kb 1 hónapja megy a huza-vona köztem a cordon és a sony központ közt.

    Mert volt egy kijelző cserém,amit a cordon elvégzett,és érdekes módon,utána egy 10 másodperces merítéstől beázott a telefon,(először párás lett a fő kamera plexije,majd nem sokkal rá végleg kikapcsolt)

    egy tonna levélváltás volt,cordon nem válaszolt soha semmire,csak a központ(questions.hu@support.sonymobile.com),ami ugyan azt hangoztatja,csak több mondatban(biztos nyitva hagytam az ajtókat,ami kizárt termesztésen,és poros sem volt a gumi szigetelés,tovább ,egyek,egyszer volt,sim kártya és SD kártya berakáskor nyitva az ajtó eddig.

    Na most van valakinek valami tippje,hogyan tovább esetleg egy másik e- felett álló email cím a sony központban...vagy bármi.

    Én most ott tartok,hogy a fogyasztó védelemmel.hogy mos van egy állítás és egy tagadás....tehát fáradjak a békéltető testülethez,amit meg is tettem,megküldték az anyagot a tárgyaláshoz,ami 60 napon belül van,és azon a napom meg is születik a döntés.

    De ez nekem lassú és körülményes,valami tipp? KÖSZI

    http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_2_20_al6xxx6fbd.jpg

Új hozzászólás Aktív témák