- Poco X6 Pro - ötös alá
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AI szerkesztővel bővül a Google Fotók mindenkinél
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android szakmai topik
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
Hirdetés
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fegyonc
csendes tag
Azért a 2 dolog (autó vs. mobiltelefon) kicsit más kategória.
Unokatesómnak a harmadik javítás után a TeleMax nevű központi szervíz (Budaörs) adott ki hivatalos igazolást a T felé a hibajavításokról, miután "kinyomoztam" mi a csere menete és megkerestem őket a problémával. -
Fegyonc
csendes tag
válasz dokee78 #8302 üzenetére
Csak hogy tudd, ha bármi probléma lesz a telefonoddal, már nem garis, mivel a későbbiek folyamán nem megállapítható, hogy Te függetlenítetted, vagy így jött vissza előzőleg a szervizből.
Én ugyanígy jártam a régi W910i-vel, csak az átvétel előtt beléptem a szerviz menübe és még a kiadás előtt visszaadtam, hiába erősködött az eladó gyerek, hogy csak nyugodtan vegyem át. 2 hét múlva, amikor ismét mentem a telóért mondta, hogy mákom volt, hogy erősködtem, mert ugrott volna a garancia!
Szerintem érdemes lenne jelezned a szolgáltatódnak a "hibás" garanciális munkát!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs