- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
GLOCK34
aktív tag
Azt hittem már használod. Csak érdeklődni akartam,legfőképp olyan emberektől akik már tapizták is mert ez a Samu spec.tetszik,de nagyon. Úgy látom képek alapján,hogy egy hátlapcserével vállalható lesz a megjelenése is. Hardveresen meg kinek nem elég? A kijelző pedig teljesen hidegen hagy,meg tudom szokni mindegyiket.
Érdekes volt olvasni a véleményeket a Pf2,s3,oneX kapcsán. Nekem jelenleg Pf2 van,igazából semmi problémám nincs ezzel sem,de igaz mással sem kijelző tekintetében kivéve a Sony Z.
Mikor kijelzőkről van szó mindig az Lcd vs Plazma összehasonlítás jut eszembe. (Szappanopera hatás,gyenge fényerő,beégés,fekete,fehér szín hiány,stb pro és kontra) -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap volt szerencsém ex-sógorom jóvoltából megnézni egy S4. (I9505)
Sajnos nagyon kevés volt az időnk,ezért csak pár (számomra fontos) dolgot tudtam jobban megnézni.
A telefon külsejét nézve van előrelépés rendesen,minőségibb hatást kelt mint az S3. A fém keret (szerintem is fém) fogásra nem olyan egyértelmű mint az én telefonomnál (Padfone2)viszont biztos,hogy bevonatos ami nem hiányzott róla. Hátlap fika,de egy szál csiszolt fém hátlappal szép lesz.
Kijelző szép,bár nekem a Super Ips+ jobban tetszik,de ez tényleg egyénfüggő. Akksiról még a gazdája sem tudott semmit mondani mert aznap került hozzá. (Kamerája nagyon oda@aszós,gyönyörű képeket csinált.Ha minden igaz ezeket felrakja ma ide ebbe a topicba.)
Laggolás tényleg érzékelhető,de korántsem volt ilyen több másodperces késés,töltési idő,stb. Remélem csak valami optimalizálási gond,mert ha nem akkor viszont gondok vannak.
Ami még furcsa volt,hogy wifi jelerősség a samun nagyon alacsony volt tartósan addig az Asus-on majdnem csutkán volt,pedig az is inkább az ingadozós osztályba tartozik tapasztalatom szerint.
Összességében tetszik,rendeltem is egyet és meglátom mit domborít a másik mellett.
Garanciáról annyit tudott mondani,hogy tudomása szerint "csak a Samsung Magyarország Zrt által Magyarországon forgalomba kerülő telefonokra érvényesíthető a kiterjesztett garancia." -
GLOCK34
aktív tag
Több vélemény is olvasható itt a fórumban,hogy lehet hardveres vagy szoftveres hiba okozhat laggolást. Írták azt is,hogy valamilyen szinten ez az S3 esetén is létezik-létezhet,én nem tudom. Az biztos,hogy ezen a készüléken egyértelműen érezhető,látható volt szaggatás,késés ami biztos,hogy nem az Android jellemzőre vezethető vissza. A tesztben leírt idő viszont túlzás. Mivel ez még most megjelent készülék gondolom jellemzően szoftveres hibák fordulhatnak elő,amit rövid idő alatt orvosolni tudnak.
A "gondokat" arra értettem,hogy ha ezek a jelenségek minden telefonon észlelhetőek lesznek,akkor sokan csalódni fognak az S4-ben.
Személy szerint azt várom el egy 200+ telefontól,hogy ilyet én NE LÁSSAK rajta!
Azt még elfelejtettem,hogy semmi energiatakarékosság nem volt bekapcsolva.
Remélem nem lesz gond vele,mert az Asus-nak nagyon necces a garanciális ügyintézése,ezért keresek utódot.
A Samu vajon független lesz szolgáltatónál is? Tegnap kiderült a Pf2-ről,hogy az,pedig T-nél vettem. -
GLOCK34
aktív tag
válasz Motion_Blur #1447 üzenetére
A T-s kedvcsináló szövegről mindig a Tchibo reklám jut eszembe. "A legtöbb mi adható...!
Nekem is megjött egy órája kb. Csak már megbántam,hogy fehéret rendeltem.
Valaki nem akar majd cserélni feketére? -
GLOCK34
aktív tag
válasz ForRedGlory #1453 üzenetére
Azt hittem csak akkor lehet cserét kérni ha valami hiba van. Ha lehet akkor cseréltetem. Köszi!
-
GLOCK34
aktív tag
Nálam wifi és térerő( Debrecen,T-mobil) probléma van,de nagyon. Volt már vonalszakadás is de csak a Samun,a másik telefonon full vagy max 1 egység hiányzik.
Tapasztaltatok ilyet? Lehet,hogy hibás? -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok! Nekem is kijelző problémám van. Külsérelmi nyom nincs a kijelzőn,nem ejtettem le. A felülete sértetlen,karcmentes de a kijelző 3/4 részén nincs kép. A jobb felső sarokban látható,hogy repedés van,de azon a területen van kép. Nem értem mi történt. Most mi a teendő?
Képet nemsokára készítek,hátha többet mond. Ha találkoztatok hasonló jelenséggel jó lenne ha segítenétek mi a teendő.
Köszönöm! -
GLOCK34
aktív tag
Képek.
Még nincs egy napja,hogy használom a telefont. -
GLOCK34
aktív tag
Ez most nagyon fájó pont...
A Padfone 2 eladtam,mert a szerviz olyan volt amilyen,nem akarom ragozni. Most megbarátkoztam a samu nem túl kecses külsejével,cserébe a prémium garanciáért. Remélem nem kell csalódnom. Nem vagyok egy suttyó tini aki sportot űz a telefonok cserélgetéséből. Nem tudom mi történt vele,a kabátom zsebében volt és legközelebb mikor elővettem már ez a kép fogadott. Ilyen esetben nekem kell bizonyítani,hogy pl. nem esett pofára vagy a gyártó bevizsgáltatja?
Volt már példa egyáltalán ilyen jellegű hibára?[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
Köszönöm az infókat,hozzászólásokat! Elküldtem a hibabejelentőt,majd kiderül mi lesz.
Egyébként a T-s garancialevél az érvényes? Én nem kaptam mást,tehát olyan nincs hozzá mint a független készülékekhez. -
GLOCK34
aktív tag
Most jöttem vissza a debreceni szervizből,átvették a telefont és Pestre küldik bevizsgálásra.
Kicsit azért érdekes volt számomra a szervizes véleményezése,mert még a dobozból sem vette ki és azonnal megmondta,hogy erős nyomás hatására sérült a kijelző.
Aztán kivette,alaposan átnézte és azt elismerte,hogy külsérelmi nyom nem található a készüléken,teljesen sérülésmentes,ez szerepel az átvételi elismervényen is. Ennek ellenére kitartott a "pontszerű erős nyomás hatására sérült" véleménye mellett.
Csütörtökön várható,hogy a központi szerviz keresni fog mi lett a vizsgálat eredménye.
Kíváncsi vagyok azért,hogy mekkora nyomás kell,hogy megsérüljön a panel. Gondolom azt én is megéreztem volna,ha odanyomom valamihez.
Ez a gorilla glass vagy mi a túró mire hivatott egyébként? Nem annak kellene előbb sérülni vagy legalább egyidejűleg a kijelzővel?
Most nem igazán tudom mit tegyek. Már most melegében vegyem fel a kapcsolatot a gyártóval vagy várjam meg mi lesz a szakvélemény?
Gondolom sokakban felmerül a kérdés,hogy biztosan nem történt-e semmi.... A válasz tényleg nem.
Ha én lennék a ludas be sem vittem volna,hanem intézem a biztosítást és kész.
Nem tudom mi okozhat ilyet,nem értek hozzá. Attól viszont tartok,hogy ha ki is cserélik akármilyen úton a kijelzőt és megint pár óra használat után tönkremegy akkor mi lesz?
Valahol olvastam,hogy talán a gyártás helyéből is lehet következtetni dolgokra,de már nem emlékszem pontosan mire vonatkozott.
Ez Viet. cucc,ha valakinek mond valamit. -
GLOCK34
aktív tag
Pont emiatt nem értem az egészet. Nekem úgy tűnt hogy az üveg felület eléggé merev-nem rugalmas. Gondolom alatta vagy egyben azzal ott a panel közvetlenül. Hogy lehet az,hogy belül eltörik,kívül pedig nem.?
Ha hátulról kapott volna akkor viszont szerintem az a pár tized mm vastag plasztik hátlap eléggé megviselt lenne. -
GLOCK34
aktív tag
-
GLOCK34
aktív tag
Ez nagyon jó! Soha nem gondoltam,hogy nem mindegy hol és ki nézi meg.
Most már nem tudom visszacsinálni,legfeljebb felveszem a kapcsolatot a gyártóval. A Pf 2 esetén is ez lett a megoldás,mert a szerviz kétszer is elhajtott mint a legyet,mondván én okoztam a karcokat nem rendeltetés szerű használattal. A gyártónak már más volt a hozzáállása és a véleménye,így harmadjára javították garanciában rövid időn belül.b.bela1: Én is már kínomban nézegetem a tokokat,ezelőtt sem használtam csak nagyon ritkán.
Még azt nem tudom,hogy az ilyen tokokban nem fő meg hamar a telefon?
Az még tuti lenne,ha mondjuk túlmelegedés miatt meghal és ezen okból ugrik a garancia. -
GLOCK34
aktív tag
válasz Tesztelo.hu #19623 üzenetére
Ilyeneket sem mondtak el,pedig az akku formázást direkt kérdeztem mikor megvettem.
Még mindig gondolkozok egy Slim Armor tokon,szeretném kipróbálni. Remélem nem ejtem el nyitáskor,mint ahogy egyik fórumtárs írta.
Kérdés viszont az lenne,hogy honnan tudom biztosra megállapítani,hogy eredeti? Ha jól láttam ezt is előszeretettel hamisítják.
Magyarországon lehet kapni valahol? -
GLOCK34
aktív tag
Ide is csak belinkelem,hogy ilyen is van... [link]
-
GLOCK34
aktív tag
válasz mgTerminator #19944 üzenetére
Nemsokára kiderül,hogy mit lép rá a szerviz. Szerintünk is valami hasonló lehet,mert azért ez nem természetes. Este még 2 másik hasonló kijelző méretű (4,7") telefont billentettünk pofára az asztalon,azoknak semmi baja nem lett.
Persze több s4 tulajjal is beszélgettem már,nem jellemző ez a hiba . Volt aki szegélykőre ejtette és azon kívül,hogy a sarka megsérült semmi baja nem lett a telefonnak pedig kijelzővel lefelé kaparta össze.
Az viszont tény,hogy egyes daraboknál valami nem ok. Leginkább az okra lennék kíváncsi,hogy mitől ennyire sérülékeny. -
GLOCK34
aktív tag
válasz b.bela1 #19969 üzenetére
Nem értem miért lett volna "öncélú" ha vezetsz egy statisztikát.!? Nem ismerem a történetet,sem az előzményeket mert még nemrég lettem s4 tulaj,addig csak ritkán néztem bele a fórumba.
Figyelembe véve az eladott mobilok számát szinte "kötelező" is lenne egy hasonló feltérképezés ami adott esetben elérhető lenne pl.az 1. hozzászólásban is.
És ezzel most nem egy fekete listára gondoltam,amivel csak elrettenteni lehetne a leendő vásárlókat.Más: Idő közben bevitték a 2. s4 is a szervizbe és ugyanaz a megállapítás mint nálam. Nem garanciás a javítás.
Van még 3 telefon amit ugyanakkor vásároltunk,az egyik szerintem ma tesztpéldány lesz,rekonstruáljuk a tegnapi dolgot,de ez már kamera előtt fog menni.[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
válasz FrankMonzano #23099 üzenetére
Én párhuzamosan használom a két telefont.
Röviden: Mindkettőn 4.2 van,az Lg üzemidőben lényegesen jobb de ez nem meglepő a 3000 aksival. Kijelző teljesen egyénfüggő ugye,de nekem az Ips mindig jobban bejött. A rendszer gördülékeny mindkettőn,átlag felhasználóként nem látok különbséget. A felhasználói felület az egy is-is,mert mindkettőben vannak szép és jó megoldások. Sebességtesztet csináltam kíváncsiságból,sok különbség nincs,picit az Lg mindig jobban jött ki. Szerintem ez nem mérvadó.
A G2 hátulja nagyon alsó kategóriás,vásárláskor 5 készüléket bontattam ki,mind recsegett. Ennyi fekete volt,elhoztam ami legkevésbé nyikkant. Tokkal szerintem nem lesz vele gond.
Kamera szerintem hasonló minőségű képeket készít legalábbis nálam. Egyikkel sem tudok normális képet csinálni. Az lg hangszórója jóval gyengébb,a gyári füles viszont szerintem meglepően jó.
Soha nem gondoltam,hogy a samuénál lehet szarabb hátlapot tenni egy ilyen cuccra,de az Lg megcáfolt!
Garanciát még nem tudom,ezt még nem kellett szervizbe küldeni.
Rom,root lehetőség téren teljesen off vagyok,nem értek hozzá. Mindkettőn gyári rendszer megy.
Samut pont a prémium szerviz miatt vettem,erre fel már 3. hete nem jön válasz,hogy mi a vizsgálat eredménye a reklamációt követően. Én kifogtam pont,de ez nem mérvadó,én is tisztában vagyok vele,hogy ez eléggé ritka eset.
Én azt mondom,ha váltáson gondolkozol ne tedd,nincs értelme.
Azért vettem,mert a T-nél baromi jó áron jutottam hozzá,gondoltam legyen egy tartalék telefon,ki tudja Samu2 mikor löki le a láncot.Elnézést a hosszú bejegyzésért és remélem senkinek nem toltam fel a vérnyomását.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz komoramazsi #23453 üzenetére
Szia! Ugye csak viccelsz?!
-
GLOCK34
aktív tag
válasz komoramazsi #23455 üzenetére
Ha jelzed a sérülést a szerviz felé szerintem hasonló választ kaphatsz:
"A készüléket ért erős mechanikai hatás következtében az xyz alkatrész megsérült.
A mechanikai sérülés miatt annak garanciális cseréjére a gyártói utasítások
értelmében nincs lehetőség. Cseréjét csak fizetős keretek között tudjuk biztosítani, melynek
költségéről, egy előzetes bevizsgálást követően árajánlatot adunk."Kevés módosítással (xyz helyett kijelző egység) én ilyen szakvéleményt kaptam a szerviztől.
Szerintem teljesen következetes amit írtál,de hogy mi a legjobb megoldás azt sajnos nem tudom. -
GLOCK34
aktív tag
válasz komoramazsi #23462 üzenetére
Szerintem javíttasd meg önerőből még most és valószínű,hogy később kevesebb gondod adódhat hiba esetén.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz Newlocal #23519 üzenetére
Ezt kérdeztem én is,hogy mivel tudják alátámasztani a szakvéleményt. Mindig kitérő,sablon szöveggel jönnek. Húzzák a dolgot mint kisebbség az akasztást,napokba telik egy levélre válaszolni akkor is csak a link duma jön.
Kíváncsi leszek a jövő héten,ha megkapják az ügyvédem által elküldött levelet,hogy mit lépnek rá.
Én biztosan nem vagyok felelős a repedésért,ezért vagyok hajlandó bármeddig elmenni,hogy bizonyítsam az igazamat. A tököm tele van magyarul a spekulációkkal,feltételezésekkel.
A legszebb az egészben,hogy én is készülékek szervizeléséből élek,igaz teljesen más területen. Nehéz párhuzamot vonni a két oldal között,nem is akarom részletezni,de nálunk a hiba feltárását követően nem azt írom a jegyzőkönyvbe szakvéleményként amit a tulajdonos hibaként bejelentett,hanem a rendelkezésre álló eszközökkel kiderítjük a hiba okát és azt bizonyíthatóan,részletezve eljuttatjuk a tulajdonoshoz és a gyártóhoz is.[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
Így van. Nem volt zökkenőmentes,de végül is amikor már meghozták a pozitív döntést le a kalappal. Piszok gyorsan intézik a garanciális dolgokat.
Írtam előzőleg,hogy nem is egy készüléknél fordult elő ez a hiba. Nos a másikat is javították garanciában még hamarabb mint az enyémet.
Mindkét esetben kértük a vizsgálati eredményeket,amit a szerviz megállapított. ( Nem a szokásos egy mondatos szöveget.) Ezzel nem tudtak szolgálni,ellenben méltányossági javítást ajánlottak fel.
Nem is volt más kívánság,tehát végeztünk.
Hozzá tartozik,hogy a telefon úgy jött vissza a Telemax-tól mint amivel betont simítottak. Hátlap totál karcos,kereten pedig egy 2-3 mm sérülés ami úgy nézett ki mintha csavarhúzóval estek volna neki.
Ez már egy másik történet volt,de megoldódott. (Cserével) -
GLOCK34
aktív tag
Pont írtam is privátban skippper fórumtársnak,hogy ha leadja javításra előtte készítsen fotókat,és kérje a részletes állapot leírást. Amikor megláttam milyen állapotban hozták vissza tényleg majdnem löktem egy hátast!
Azon aztán tényleg látszott a mechanikai sérülés!
Kaptam egy újat helyette. A másik hibátlanul érkezett vissza(rokonom s4),annál pedig azt nem értettük,hogy 4.3 volt rajta. (T-függő) Ez kb 2 hete volt.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Linux kezdőknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- World of Tanks - MMO
- Melyik tápegységet vegyem?
- Spórolós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Automata kávégépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest