Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Rezi #18490 üzenetére

    amennyiben van hozzá számla, úgy magyarországon van rá 12 hónap gari, a kiegészítő + 12 hónapot nem adja meg rá a samsung, és prémium gari sincs rá hivatalosan.

    vepe; szoftveres gond van, vélhetően bekavart valami külső alkalmazás vagy utólagos módosítás, nyomj rá a rendfszerre egy gyári visszaállítást.

    Zwus; nem is pattogzódik le csak úgy magától a keret, tenni kell érte, és ezt nem csak a saját 4 hónapos telefonom hibátlan állapota alapján írom, hanem több ilyen típusú készülék is van a környezetemben, biztos jelentkezett volna már 3 - 4 hónap alatt a probléma, ha annyira jellemző lenne.

    frefe58; jobb a békesség, minden odin művelet idejére vedd ki a sim kártyát és a memóriakártyát a készülékből.

    Zsoó; persze, ez így működik - sajnos -, hogy amikor valaki nem ért hozzá, vagy nem úgy működik valami, ahogy ő elgondolta, akkor biztos a gyártó, szolgáltató...stb keze van a dologban...
    nem, csupán az a helyzet, hogy a szolgáltatós firmware alatt nincs multi csc, hanem csak szolgáltatós identitás, így nem is tudná mire módosítani a customer sales code changer a product code értékét.

    gologolo; a szolgáltató feloldja a hálózati zárat x összeg ellenében, persze csak a megfelelő feltételek mellett, minden más megoldás kitárgyalása tilos ezen fórumon.

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák