Keresés

Hirdetés

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

  • Ismét egyedit alkotott a Sharp

    ma Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.

Új hozzászólás Aktív témák

  • nikilauda

    senior tag

    válasz gabancs #977 üzenetére

    Azért a másik oldala szerintem az, hogy nem nő jelentősen az új ügyfelek száma. Maximum a régieket kellene sokkal jobban megbecsülni. Magyarországon amúgy sem valami erős a fizetési hajlandóság. Sok a letiltott ügyfél. Gondolom az évek alatt ezek lassan elkopnak majd és sehol sem kapnak előfizetést.
    És egyre többen mennek valamilyen flottába a percdíjak miatt. Én is így tettem.
    Hollandiában éltem és ott fizettem 30 euró havidíjat, de azért szinte ingyen adták a telefont. (50-100 euró körül volt az aktuális csúcsmodell) Szóval teljesen más jellegű piac van itthon, mint nyugatabbra.

  • kali

    legenda

    válasz gabancs #977 üzenetére

    sajnos bebizonyosodni látszik, hogy manapság már nem így megy, a legtöbben inkább aláírnak 2 év hűséget, és részletre veszik meg a telefont, mert a szolgáltató kamat és egyéb járulékos költség nélkül adja, ezért is tehetik meg, hogy szinte azonos a 2 év hűséges legolcsóbb ár a domino konstrukcióssal.
    akik már régóta ügyfelek, azoknál nincs jelentősége, hogy újabb hűséget írnak alá - pláne több előfizetés és társkártyák esetén -, ráadásul ők előleg nélkül, akár 0 ft mellett hozzák ki a legdrágább telefonokat is részletre.
    a frissítések tekintetében sem igaz már, hogy a függetlenre előbb érkezik a friss szoftver, pont az s4 mini esetén is már akkor elérhető volt az új t-mobile firmware, amikor a szolgáltatónál még nem is volt kapható ez a típus - innen tudtam meg, hogy pontosan melyik s4 mini típus lesz a t-s kínálatban, ráadásul akkor még a hamarosan kapható listájukban sem szerepelt -, de sok más telefont is lehetne írni (amiknél konkrétan tapasztaltam; xperia z, s4), ahol rendre dobálja ezen szolgáltató a frissítéseket, nincs elmaradva a függetlenhez képest, de akár előtte is jár!
    az lenne a normális, ha hűség aláírásakor jóval olcsóbban adná a telefonokat minden hazai szolgáltató, de a t-mobile pláne nincs rászorulva, így is veszik a szolgáltatós készülékeket az ügyfelek különböző konstrukciókban, addig meg hiába erőlködünk, őket igazolja az alkalmazott üzletpolitika...

    [ Szerkesztve ]

  • Aryes

    nagyúr

    válasz gabancs #977 üzenetére

    Ez így van. Tíz év alatt sokat változott a szolgáltatói árképzés. Régen még erős ráfizetéssel adták a telefonokat, csak hogy később náluk költsem a pénzem...

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz gabancs #977 üzenetére

    ez így van, viszont az árazás nem egy túl egyszerű dolog egy operátor esetében, mindig úgy kell belőni az árakat, hogy a várható service revenue-ból meg is térüljön a befektetés és lehetőleg még valami haszon is legyen rajta. ezt minden teló esetén, minden tarifához.

    a másik dolog, hogy egy magyar operátor sosem fog akkor mennyiséget megmozgatni, mint egy brit, vagy német, akik ennek következtében olcsóbban is vesznek és le is törik a kártyafüggetlen árakat ez egész EU-n belül. ahol a független árak az operátorik alatt vannak, azok szinte soha nem hivatalos disztritől veszik, amit az operátorok nem tudnak megtenni szerződéses megkötések miatt. cserébe van hivatalos garancia.

    a végeredmény ettől még persze ugyanaz, de mondjuk a frissítésekkel is lyukra lehet futni, ha sikerül valami egzotikus régióból származó telefont venni.

    I hate morning people. And mornings. And People.

Új hozzászólás Aktív témák