Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • acqua8

    csendes újonc

    Pár héttel ezelőtt rendeltem egy S22 készüléket, amit egy kijelző anomália miatt visszaküldtem, a Samsung cserét ígért (előbb vissza kellett küldenem a hibás készüléket, majd egy kuponkódot ígértek, amelynek segítségével ugyanazon az áron meg tudom rendelni a telefont). A visszatérítés megtörtént, a kuponkódot még nem kaptam meg :) Hetente hívom őket, állításuk szerint érkezni fog a kód, mindig így járnak el. Két napos tapasztalatom alapján én is igazolni tudom a Play áruház extrém laggolását, ami az S9-emhez képest azonnal feltűnt (az egyik hozzászólónak igaza van, nem mondanám eget rengető problémának, nem szoktam görgetni), ugyanakkor mégiscsak gáz egy flagship modelltől szerintem. További tapasztalatom, hogy időnként valóban durván fel tud melegedni a készülék (ez szintén fura volt az S9-hez viszonyítva). A netezés közbeni görgetés során nem tapasztaltam laggolást, egyéb alkalmazást nem próbáltam. A hibák ellenére mégis úgy gondolom, hogy a kuponos áron jobban megéri megvásárolni, mint pl. egy iPhone-t. Kérdésem, hogy az S22+ tulajok is tapasztalják a napokban kivesézett anomáliákat?

Új hozzászólás Aktív témák