- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lansone79
csendes tag
válasz Szbtms #13885 üzenetére
Bakker tényleg... Éreztem, hogy valami furcsa, de nem jöttem rá hogy mi az oka. Pedig alapvetően belső kamerával megyek amikor csak tehetem. Abban pedig abszolút egyetértek, hogy élmény vezetni ezeket az Endurance autókat. Durva tapadás a hatalmas leszorító erő miatt, óriási kanyarvételi sebesség...
Micsoda élmény lehet egy ilyet a valóságban is kipróbálni Mondjuk valószínűleg el sem tudnék indulni vele...