- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Elmondtam. Arra picit luxus ennyi plugint gyártani hogy a balkánon jó lesz használtan.
Uzi74:
kiváncsi vagyok mennyi idő alatt érnél le pl. Zadarba.
Hát ha neadjisten véletlen odakeverednék évente egyszer akkor kibírnám hogy lassabban érek oda. Te minden nap Zadarba mész?
Nincs nagyon 100Kw+-os töltőből
50 kWh is megfelel a célnak.Benzinessel 6 óra alatt szokott lenni a táv, de 10%-al a megengedettnél gyorsabban 5 óra alá is be lehet hozni - ilyenkor megállás nélkül is el lehet lenni, max 1 gyors pisiszünet..
Na hát megint itt tartunk. 680 km minimum 2-3 megálló bármilyen autóval. Nem nepper vagyok hanem ember. Megengedettnél többel?….
Tehát az ilyen kabaré szintű max 1 pisiszüntetet felejtsük már el. És abba bele se menjünk hogy ki mikor megy 700 km-t egyáltalán. Mondanom sem kell, nem az átlag. De ha évente egyszer (vagy többévente egyszer) véletlen odakerülne akkor kibírja azt hogy pl. a balkánon nagyon rossz a töltőhálózat. Vagy azt hogy meg kell állni 150-200 km-enként “kényszerből” pihenni. Meg hogy be kell tartania a szabályokat. Ezek tényleg szörnyű kompromisszumok ám. De valóban, mennyivel jobb a plugin már, hiszen ott egyseggel kijutok Münchenbe. Minden álmom ez, amit a villannyal nem tudok megtenni.
Mikor még az Ionity 8Eur-ba került töltésenként akkor legalább olcsóbb volt elektromosan menni és megvacsoráztam a várakozás alatt a különbségből, most már ez az előny sincs (sőt 79c Kwh árnál már fordított a helyzet).
Azért a 37 forintos otthoni bruttó kWh óra ár mellett ilyen sírást leadni. Jó hogy nem fizessenek azért mert villannyal jársz….
ha feltesszük, hogy cégautót senki sem tölt, akkor is kifut a tipikus céges lízing 3 év után, a közetkező magánszemély tulaj már fogja nézni mi mennyibe kerül és a saját pénztárcájának kedvez...
Semmi nem garantálja azt hogy olyan ember fogja használni utána aki tud fix helyen tölteni. Ezzel kár is kalkulálni.
autópályán jó lesz az 600-nak, 30Kwh/100 km-el . Ha hívna a természet, az nem egyenlő 40 perc töltéssel azért.
Nem minden autó eszik 30 kWh-t száz km-n pályán, főleg hogy nem tudsz végig 130-cal menni, főleg nem télen. Ezt sem tudom honnan szedted.
Teljesen felesleges kommunikálni ha ilyen idióta érveket hozunk fel minthogy 700 km egy pisivel… Ezért nem jó a villany, ezért kell gyártani plugint…. Meg jönnek ezek a 30 kWh fogyasztások. Mi eszik ennyit a kis aksis id3? Ja hogy a nagy suvok télen 140-nel talán? Nem az volt hogy az drága? Döntsd már el.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”