Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz axioma #48 üzenetére

    Elmondtam. Arra picit luxus ennyi plugint gyártani hogy a balkánon jó lesz használtan.

    Uzi74:
    kiváncsi vagyok mennyi idő alatt érnél le pl. Zadarba.
    Hát ha neadjisten véletlen odakeverednék évente egyszer akkor kibírnám hogy lassabban érek oda. Te minden nap Zadarba mész?
    Nincs nagyon 100Kw+-os töltőből
    50 kWh is megfelel a célnak.

    Benzinessel 6 óra alatt szokott lenni a táv, de 10%-al a megengedettnél gyorsabban 5 óra alá is be lehet hozni - ilyenkor megállás nélkül is el lehet lenni, max 1 gyors pisiszünet..

    Na hát megint itt tartunk. 680 km minimum 2-3 megálló bármilyen autóval. Nem nepper vagyok hanem ember. Megengedettnél többel?….
    Tehát az ilyen kabaré szintű max 1 pisiszüntetet felejtsük már el. És abba bele se menjünk hogy ki mikor megy 700 km-t egyáltalán. Mondanom sem kell, nem az átlag. De ha évente egyszer (vagy többévente egyszer) véletlen odakerülne akkor kibírja azt hogy pl. a balkánon nagyon rossz a töltőhálózat. Vagy azt hogy meg kell állni 150-200 km-enként “kényszerből” pihenni. Meg hogy be kell tartania a szabályokat. Ezek tényleg szörnyű kompromisszumok ám. :))De valóban, mennyivel jobb a plugin már, hiszen ott egyseggel kijutok Münchenbe. Minden álmom ez, amit a villannyal nem tudok megtenni.
    Mikor még az Ionity 8Eur-ba került töltésenként akkor legalább olcsóbb volt elektromosan menni és megvacsoráztam a várakozás alatt a különbségből, most már ez az előny sincs (sőt 79c Kwh árnál már fordított a helyzet).
    Azért a 37 forintos otthoni bruttó kWh óra ár mellett ilyen sírást leadni. Jó hogy nem fizessenek azért mert villannyal jársz….
    ha feltesszük, hogy cégautót senki sem tölt, akkor is kifut a tipikus céges lízing 3 év után, a közetkező magánszemély tulaj már fogja nézni mi mennyibe kerül és a saját pénztárcájának kedvez...
    Semmi nem garantálja azt hogy olyan ember fogja használni utána aki tud fix helyen tölteni. Ezzel kár is kalkulálni.
    autópályán jó lesz az 600-nak, 30Kwh/100 km-el . Ha hívna a természet, az nem egyenlő 40 perc töltéssel azért.
    Nem minden autó eszik 30 kWh-t száz km-n pályán, főleg hogy nem tudsz végig 130-cal menni, főleg nem télen. Ezt sem tudom honnan szedted.
    Teljesen felesleges kommunikálni ha ilyen idióta érveket hozunk fel minthogy 700 km egy pisivel… Ezért nem jó a villany, ezért kell gyártani plugint…. Meg jönnek ezek a 30 kWh fogyasztások. Mi eszik ennyit a kis aksis id3? Ja hogy a nagy suvok télen 140-nel talán? Nem az volt hogy az drága? Döntsd már el.

    [ Szerkesztve ]

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák