- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Lumia 930 összefoglaló - kérdés előtt olvasd át!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltzsolt
addikt
válasz dr.laci1 #8302 üzenetére
Lehet ebben valami .. nekem fehér van és mikor pofára esett járólapra másfél méterről és taccsra ment a kijelző (mellesleg egy kars nem lett rajta, az üveg is sértetlenül megúszta) a nokia care-ban nagyon erősködött a pasi, hogy fekete keretest kérjek, mert ugyebár kijelző csere csak a kerettel együtt lehetséges. Lehet, hogy el akarta passzolni a hibás feketét?
-
ZavaBalazs
őstag
válasz zsoltzsolt #8304 üzenetére
nekem a nokia careben azt mondta a fószer, hogy nem játszik az, hogy a fekete mobilom javításakor szürke keretet kapjon, mert az a panel 10000 forinttal drágább. mondom wat de valamilyen szinten igaza lehet, a speedshopon pl tényleg drágább egy Istvánnal a szürke, nyilván a nokia szerviz nem innen veszi, de na.
de akkor ezt megpróbálom majd én is, hogy asztalra baszok, hogy szürke keretet adjanak, mert a feketénél van ez a típushiba. simán el bírom amúgy képzelni, hogy a felület a fekete festék miatt más, és azért enged el a ragasztás.legrosszabb esetben meg felmegy apróra, hogy fekete 930 csere színesre, 2 év gari a csere időpontjához igazítva, majd ha van partner, akkor beadom szervizbe, frissül a 2 év gari, ami csábító lehet.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Heroldg18
tag
Én ma vettem kézbe az fekete 930-am. Az első dolog az volt, hogy megnéztem a kijelző elállást. A bal teteje a kijelzőnek kb 1mm-el feljebb áll a kerettől. A bal alja is eláll de az nem ennyire... De így hogy jobban megnézem jobb oldalon is eláll a kijelző de az elhanyagolható. Ha visszanyomom akkor jó, de egy idő után (1-2 perc) ismét 1 mm lesz a távolság a kerettől. Még nyomkodom 1-2 hetet hátha előjön valami másik hiba is és elviszem a szervizbe. Ott ha telefon cserére kerülne a sor valahogy ki lehetne harcolni hogy a fekete helyett esetleg fehéret kapjak ?
Hova érdemes vinni szervizbe ahol jól és gyorsan dolgoznak? Pesten az Árkádban lévő Nokia szerviz az ajánlott vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Heroldg18 #8309 üzenetére
Én személy szerint inkább az Arany János utcait ajánlom, Árkádban a faszi el akarta küldeni Jabilba csak azért, mert SW-t kellett frissíteni. Előző nap beszéltem ugyan ott egy másikkal, ő azt mondta, hogy 1-2 óra, és mehetek. Ebből kiindulva én nem adnám a kezébe az elálló üveges 930-at, a végén még szőrszálhasogatásnak gondolná.
Arany János utcaiban mindegyik segítőkész, korrektek, amikor Nokiám volt csak oda vittem régen is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Burt1793
veterán
Ez durva, amúgy a narancs és a zöld is fehérnek számít, mivel csak a hátlap más. Egyedül a fekete a rút kiskacsa. Nekem nem is tetszett a fekete keret miatt. Kéne csinálni egy google-s szavazást, mindenki egyszer szavazhatna. Két kérdés: Milyen színű a telefonod kerete: szürke v. fekete; Eláll a kijelző? igen v. nem.
Egy kis felmérés. A most linkelt fekete példány kijelzője is brutálisan eláll, nagyon gáz. De vajon miért nem tudták azt is normálisan megcsinálni? Gyártják még amúgy a 930-at? -
Heroldg18
tag
válasz Nergalos #8323 üzenetére
Én sem hordtam. Mint említettem ma vettem ki a dobozból. Nagyon nem hittem el én sem ezt a kijelzőelállást, hogy van ilyen, mert a családban van egy másik 930 ami szintén fekete annak pedig nem áll a kijelzője. De remélem szervizben megcsinálják normálisan.
Amúgy nagyon jó kis telefon Androidról az átállás gyorsan megtörtént. Hiányom nincs semmiben, (vagyis eddig még nem tapasztaltam) a kamera nagyon tetszik, meg így a rendszer is (bár a beállítás menü az kicsit szétszórt, de lehet csak megszokás kérdése).
[ Szerkesztve ]
-
Pilács
senior tag
válasz Integrale #8247 üzenetére
Ha jól tudom, a második év a Nokia jótálásban korlátozott... az egyik ilyen korlátozás az, hogy fődarab csere esetén nem indul újra az egy év, ha ez a második évben történik meg. Amennyiben az első évben történik fődarab csere, úgy a magyarországi jogszabályok előírják az egy év jótálás újraindítását, de ez nem vonja maga után a Nokia korlátozott jótálásának kiterjesztését, és ez a második korlátozás. Ez azt jelenti, hogy a jótálás befejeződik a vásárlástól számított második év végén. Az már más történet, ha mindig egy éven belül történik egy fődarab csere...
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
-
Integrale
veterán
Ez szerintem egy hatalmas hülyeség, és csak a Nokia akar kibújni ezzel a mondvacsinált szabállyal.
2 év jótállás vonatkozik magára a telefonra, 1 a tartozékokra.
( FB-s WP csoportban egy okos srác azt állította, hogy 1 év az üvegre és a gombokra, 2 az alaplapra )ZavaBalazs: a türelmem hamarabb fog elfogyni mint a garancia
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Pilács
senior tag
válasz Integrale #8329 üzenetére
11 évig dolgoztam a Nokiának, és voltam párszor békéltető tárgyaláson is... Két évvel ezelőttig ez az álláspont megállta a helyét, azóta nem követtem mi változott... De belinkelem amit találtam:
részlet:
"A hatályos törvények által megengedett maximális mértékben a javítás vagy a csere nem újítja meg, illetve nem hosszabbítja meg az adott jótállási időtartamot. A jelen Jótállás hatálya alá tartozó eredeti vagy cserealkatrészek, illetve cserekészülék Termékek jótállási időszaka az eredeti Jótállásból még hátralévő időtartamra, vagy a javítástól, illetve a cserétől számított hatvan (60) napra, illetve a kettő közül a hosszabb időszakra terjed ki."Ezért van 24 hónap jótállás, és nem csak a kötelező 1 év... De javítsatok ki ha biztosat tudtok...
[ Szerkesztve ]
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
Pilács
senior tag
válasz Seangaijin #8332 üzenetére
... a másik csavar a dologban, hogy jogilag 1 évig a kereskedővel vagy jogviszonyban akitől vásároltad... Bármi dologgal nem értesz egyet a javítással kapcsolatban, akkor a kereskedőhöz kell fordulnod, és köteles veled foglalkozni. Neki kell kézbe venni az ügyet, és intézkedni. Ezen felül a kereskedő válláról veszed le a terhet, ha közvetlen a gyártó szakszervizéhez fordulsz, de ha elégedettlen vagy velük, akkor a kereskedőn keresztül kellene megoldást keresni... ha nem juttok előrébb, akkor a kereskedőt támadhatod jogilag, majd a kereskedő hívja "csatába" a gyártót... Tehát jogviszonyban a kereskedővel vagy, és nem a gyártóval... de ezek nem egyszerű dolgok, és nem is ide tartozik már. ... én kérek elnézést....
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
Unlimited
aktív tag
Az a baj, hogy sajnos igaza van a Nokia-nak. Műszaki termékekre a kötelező garancia idő, amit törvényileg adni kell, az 1 év. Ebben az esetben a Nokia vállalt 2 év garanciát a készülékeire. Tehát, ha az első évben hibásodott meg a készüléked, akkor kötelezi őket a törvény, hogy ha cserélik a készűléked, vagy annak fődarabját, akkor onnan újra indul a garancia. Ha a második évben történik a leírt dolog, akkor ebben az esetben a cég szabályai a mérvadóak, mert ott már nem kötelezi a törvény semmire., mivel a második év garanciát a cég adta "ajándékba". Sajnos ez van. Ergo, ha valakinek, (mint nekem is) cserébe kapott készüléke van, és a.második évben romlott el, cserélték, annak nem indul újra a garancia. Ott érvénybe lép a Nokia korlátozott gyártói garanciája.
-
BiP
nagyúr
Milyen dátumot nezegettekbaz extrak+jnfoban?
Nalam csak egy van, Build creation date, de az a firmware dátuma. Nem lehet, hogy wzert ez a sok egyező 09.01?Woland: 2013 nyara ota van nalad a telefon? Akkor az nem nagyon lehet 930-as.
2014 nyarán jott ki.[ Szerkesztve ]
-
Pilács
senior tag
A Te esetedben nem jogutód nélkül szűnik meg a cég, tehát a megjelölt jogutód veszi át a jogi kötelezettségeket... Vélhetően a legközelebbi Tesco áruház, de ha jogilag akarsz velük szemben eljárni, akkor előbb érdeklődni javaslott az alábbi telefonszámon / írásban (ha pereskedésben gondolkozol):
TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
2040 Budaörs, Kinizsi u.1-3.
Jogi Osztály
Tel.: 00 36 20 827 3858Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
Pilács
senior tag
válasz Seangaijin #8340 üzenetére
Próbálok segíteni, mert látom elég nagy a nem egyetértés ezen a fronton Sajnos néha ha felhívsz két különböző megyei Fogyasztóvédelmi kirendeltséget sem biztos, hogy azonos választ fogsz kapni kérdéseidre. Én már megjártam pár utat...
Egy dolog biztos, hogy ha a vásárlástól számítva 2 éven belül vagy (Microsoft esetében), addig próbáld érvényesíteni a jogaid... ha kifutsz belőle, megfordulhat a bizonyítási kényszer, kicsit nehezebb dolga lesz a vásárlónak.Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
Pilács
senior tag
Ha valaki cserélt már hátlapot más színűre, azt hogyan tette? Lehet kapni olyan hátlapszerelvényt, amiben minden benne van? QI modul/ NFC antetta/ LED FLASH modul? Mert ha ezeket át kell ragasztgatni, az már látványos belenyúlás, nem nagyon állítható vissza az eredeti állapot, ha garanciáztatni kell...
Tetszene a fehér készülék fekete akkufedéllel...Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
bazsika89
tag
-
Pilács
senior tag
válasz Integrale #8345 üzenetére
Győri kirendeltséget kérdeztem meg közben, telefonban 7-8000 ft-ot mondtak nekem... Lehet nem átragasztgatnak (amit a szerviz manuál is elvileg tilt), hanem új modulokat ragasztanak fel az új hátlapra, és ezért drágább... de erre nem kérdeztem rá, lehet később megteszem... Köszönöm az infókat
Sajnos képet nem találtam, hogy valójában hogy nézne ki... a szépérzékem meg kb egyenlő a nullával, nem kockáztatok, így lehet marad a fekete készülék... De ha bevásárolok egy elálló kijelzős példánnyal, vagy ha később előjön ez a hiba....
Az N9-es készülékemen kikapcsoltam a készenléti képernyőt, hogy szokjam... és mindig nyomkodom, hogy volt e valami amiről lemaradtam, vagy nem e lemerültAjándék szesznek ne nézd a fokát!
-
toldy
őstag
Srácok, használ valaki Luna bt fülest? Van róla vélemény, valamint megéri a felárat pl egy bh 112-höz képest?
Az élet nem habostorta.
-
ZavaBalazs
őstag
figyifigyi! vegyél egy független/vodás narancsot (bár a másik két szín is megteszi), én elviszem az én feketémet kijelző elállás miatt a szervizbe, értelemszerűen még első évben van, tehát újraindul a gari. ha gondolod, kicsit még rá is fizetek. na?
Integrale: de ők nem egymással cseréltek hátlapot?
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest