-
Mobilarena
Lumia 930 összefoglaló - kérdés előtt olvasd át!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Galopp
tag
válasz Anonymus23 #18149 üzenetére
Ha megvan még a régi telefon:
http://www.windowsphone.com/hu-hu/how-to/wp8/basics/moving-from-android-to-windows-phone
vagy
http://www.makeuseof.com/tag/transfer-personal-data-android-windows-mobile/ -
Silenzio
addikt
Volt eddig is WP-m, most lesz egy 930-am másodtelefonnak. Filmet készítek csak telefonnal. Eddig i6 mellett Note 4-volt, de nem lehet rábírni manuál videózásra. Az i6 persze verhetetlen, még fókusz színjelölést tudó app is van (amikor bezöldíti a kijelzőn a fókuszban levő tárgyakat) m, meg tudod oldani a 100 mbites felvételt, tud 4k-t kb 800 Ft-ért és nem is felskálázottat. A Note-ot hagyjuk. A Lumia azért kell, mert 1 kamerával szinte lehetetlen dialógust felvenni, és Androidon nincs ennyire megbízható és minőségi 4k felvétel, max a 140e+ kategóriában. Én meg csóró vagyok. A Lumia 930 4k videója viszont pazar.
Sokan hiányoljátok a 60 fps felvételt. Ne tegyétek. Ahhoz fizikailag más telefon kéne. Per frame fele annyi ideje van a fényt feldolgozni a lencsének, i6-on meg lehet nézni, élettelen, sötét videók készülnek f2.2-es lencsével. Sokkal fényérzékenyebb lencse kéne, mint pl az LG G4-é.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Melack
veterán
válasz Zsoleszhun #18155 üzenetére
Yepp, anno az enyém is így járt.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
puddzol
újonc
Sziasztok!
Érdekes kérdés...Hogy lehet beállítani az appok frissítését? Mindig azt írja ki, hogy "fontos koppintson ide". Majd: Az alkalmazás csak a család szolgáltatás beállítása után tölthető le...stb. Próbáltam állítgatni a gépen, a telefnon, de nem sikerült. Vajon mi lehet a megoldás? Köszi a válaszokat
üdv.: Puddzola
-
313313
addikt
válasz zsoltzsolt #18159 üzenetére
Bal felső és jobb alsó részen kezdett elválni a kijelző a kerettől. Felül már annyira, hogy befért a körmöm is. 1,5 hónapos volt a telefon....
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
flesh
aktív tag
válasz puddzol #18157 üzenetére
A fiókodban a születési dátumot úgy írtad be, hogy még nem vagy 18 éves, ezért nem tudod letölteni az appokat.
Nokia 5110 > Nokia 3510 > Sonyericsson K700i > ETEN Glofish M700 WinCE 5.0 > Samsung Champ DUO WiFi > Samsung C6112 Dualsim > LG Connect 4G metroPCS (Cayman) > LG Optimus F6 (D505) > Nokia Lumia 930 WP8.1 & LeTV Max Pro x900 Snapdragon 810 octacore 4GB/128GB > P8 Lite+Samsung Note 3+iPhone 7 128Gb
-
farlac
csendes tag
válasz Titi76 #17833 üzenetére
Nem hagyott nyugodni a MagicSIM-es dolog, beruháztam egy olcsóbb kivitelre az Ebay-ről.
Tök jól működik, kipróbáltam már egy Iphone4S-en és a régi Lumia 820-asomon is (Win10). Kb. 10sec a váltás a két kártya között. Ahogy korábban gondoltam, lett egy menü a SIM alkalmazások között, ahol tudok váltani a két kártya között.
-
Titi76
aktív tag
Ez jó hír. Ami kilóg hova rejtetted el?
iPhone 14, Kia NIRO 2018 PHEV, Lenovo Legion
-
flesh
aktív tag
válasz Titi76 #18165 üzenetére
Szerintem, ha van tokod, akkor a telefon és a tok közé behajtod!
Ha nincs, akkor veszel tokot is.Nokia 5110 > Nokia 3510 > Sonyericsson K700i > ETEN Glofish M700 WinCE 5.0 > Samsung Champ DUO WiFi > Samsung C6112 Dualsim > LG Connect 4G metroPCS (Cayman) > LG Optimus F6 (D505) > Nokia Lumia 930 WP8.1 & LeTV Max Pro x900 Snapdragon 810 octacore 4GB/128GB > P8 Lite+Samsung Note 3+iPhone 7 128Gb
-
flesh
aktív tag
válasz farlac #18164 üzenetére
Automatikus váltás időponthoz kötve lehetőség ebben is van?
Nokia 5110 > Nokia 3510 > Sonyericsson K700i > ETEN Glofish M700 WinCE 5.0 > Samsung Champ DUO WiFi > Samsung C6112 Dualsim > LG Connect 4G metroPCS (Cayman) > LG Optimus F6 (D505) > Nokia Lumia 930 WP8.1 & LeTV Max Pro x900 Snapdragon 810 octacore 4GB/128GB > P8 Lite+Samsung Note 3+iPhone 7 128Gb
-
natë
nagyúr
Megszűntettem az előfizetésem és dominóra váltottam, egy micro sim-et kaptam (nem én vettem át, itthon derült ki), amit próbáltam a 930 tálcájához igazítani, de valamiért a domino SIM érintkező része hosszúkásabb.
Ezt nem fogom lefaragni tudni, ugye? Fura, hogy hosszabb, mert tudomásom szerint régen voltak ilyenek a SIM-ek... -
gergotb
tag
Nekem olyat csinál a telefonom (nagyon bosszantó), hogy amikor hívnak ugye mozog a csík, hogy húzza fel a fogadáshoz. Idáig ok, de amikor rányomok a Fogadás gombra, egyszerűen nme engedi felvenni a hívást, pár másodpercig még jelzi, hogy hívnak, aztán nem fogadott hívásként megjelenik.
A hívónál pedig azt jelti, hogy csatlakozási hiba.
Egyre gyakraban csinálja, nagyon idegesít, nem tudom mi okozhatja. -
ZavaBalazs
őstag
válasz gergotb #18169 üzenetére
ez csak a probléma kikerülése lehet, nem orvoslása, de próbáld ki, hogy a gestures beta segítségével fel tudod-e venni a hívásokat. van benne egy olyan opció, hogy ha a telefont a füledhez emeled, akkor felveszi a hívást, hátha azzal működik.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
régóta érett már ez a post, ha valaki még emlékszik. január 20-án tudtam leadni (hónapokkal a hiba jelentkezése után) a Care-be a telefont és ma hívtak, hogy átvehető. javítás nem történt. felhívott a szerviz, azt mondja a srác, hogy lehet menni érte, de javítás nélkül küldte vissza a központi szerviz. kérdem én, mire föl? a válaszuk az volt, hogy fizikai sérülés található a telefonon, így az érintőpanel cseréje után végeznek csak garanciális javítást, ami előbb 60 ezer forint költség az én részemre. HATVAN EZER. na itt borult ki a bili. nem küldtem el a srácot sehova, ő(k) csak a Váci úti Care szerelő(i), mit tehetnek róla, így hát bementem a készülékért. bent átadták, mondtam, hogy ez így elfogadhatatlan, milyen alapon képzelik ezt. pontosan tudják, hogy a kereten lévő karcok meg hibák teljesen függetlenek a gyári fos szar ragasztós proximity sensor hibától. a srác nyilván tudta. baromira nem érdekelte a telefonom, meg a problémám, ezt láttam rajta, de azért próbált segítőkészséget magára erőltetni. jelezte, hogy egyre több ilyen vevő-panaszuk van, amióta a MS átvette a láncot, azóta nem csinálják meg a készülékeket és rengeteg ilyen probléma merül fel. elképesztően ideges voltam/vagyok, nem is tudom, hogy maradtam olyan higgadt vele.
mondtam, hogy ez nem vagyok hajlandó elfogadni, mit javasol. két verzió van.
a) kaptam egy web elérhetőséget, ahol lehet panasszal élni, a hivatalos MS support felé, ilyen esetekre. mondtam neki, hogy sehova tovább, élek vele. elővett egy 5 centi vastag paksamétát, amin kb 200 lapon csak ez a site cím volt - sokat sejtet. a MS-nak írt levelem itt elolvasható.
b) el lehet menni a fogyasztóvédelemhez... (kösz. az ügyintézésre fordított idő alatt 3 új 950 árát keresem meg, hogy szakadnának meg)
most van az, hogy elegem lett a WP-ből. 4 év alatt a HTC keretein belül elég bajom volt az Androiddal, utána 2,5 év Lumia és WP8 következett. voltak szép pillanatok, de ahelyett, hogy javulna a platform, csak leépül, komolyan. sorra veszti el az erényeit, amiért anno ezt választottam, tökéletes holtág. most nem fogom elkezdeni sorolni az elégedetlenségeim okát, pláne, hogy magát a 820-at és a 930-at (a gombokon kívül) fizikailag eszméletlenül szeretem! mindkettő itt van az asztalon, elképesztő, amit elviseltek, a 930 formavilága pedig fantasztikus, akárcsak a kamerája. viszont jelenleg ennyi, amit számomra nyújtani tud a Windows, most szállok ki a platformból.
ha a mocskos féreg MS továbbra is betart (gyanítom, be fog, de akkor sem hagyom annyiban) és itt marad a telefon elálló kijelzővel, akkor megjavíttatni se tudom (használtan mennek annyiért, mint a javítás költsége) és a mindennapokban használni sem. beletolok egy liter pillanatragasztót, aztán eladom alkatrésznek, hátha valaki megveszi... nevetséges, hogy így kell elsüllyednie egy zászlóshajónak.
dióhéjban ennyi, így készüljön mindenki a Nokia Care garanciára.
keresőnek: szerviz, nokia care, elálló, elállás, szenzor, kijelző, garancia, microsoft, ms, panasz
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
-
Titi76
aktív tag
válasz hoffman_ #18173 üzenetére
Hasonlóan járta én is azzal a különbséggel hogy nem elutasították a javítást, csak egyszerűen nem foglalkoztak a kijelző elállással. (mikrofon hibával együtt adtam le).
Elpanaszoltam az MS supportnak az esetet. Sűrű elnézések közepette elkérték az imei számom és azt mondták vigyem vissza a újra és kiemelt figyelemmel fogják orvosolni a problémát. A Nokia Care-ben kapott szervíz azonosítót is megírtam a support-nak. Bő egy hét alatt cserélték a keretet az üveggel együtt.
Megjegyzem hogy pont a jobb felső saroknál az üveg le volt pattanva(nem teljes keresztmetszetben, csak a csücske amolyan kagylós törés). Nem okozott nékik problémát.iPhone 14, Kia NIRO 2018 PHEV, Lenovo Legion
-
hoffman_
nagyúr
válasz Titi76 #18180 üzenetére
ez alapján felmerül bennem, hogy a szerviznek is köze van a végeredményhez talán. sose tudom meg. mindenesetre a reklamációt elküldtem, visszafogottnak épp nem nevezném, de udvariatlan sem volt. meglátjuk, hogy mi sül ki belőle. köszönöm a pozitív tapasztalatot. mikor volt a eset egyébként? mert ez elég sokat számít, ahogy most kinéz a dolog.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Forrest Gump
tag
válasz hoffman_ #18173 üzenetére
Ugyanez volt az én esetemben is, csak az Arany János utcai care-ben.
Át sem vettem a megjavítatlan telefont, azonnal panasszal éltem.
A panaszlevelem mellé csatoltam az átvételi jegyzőkönyvet, mely nem tartalmazott semmiféle fizikai sérülést.
Így 1-2 napon belül válaszoltak, hogy vigyem vissza a telefont, mire én írtam, hogy el sem hoztam.
Következő válaszukban elnézéskérés mellett intézkedtek a szerviz felé, egy hét múlva kész volt a telo kijelző, keret cserével és az eredeti hiba (mikrofon) megjavításával.
Sok sikert!Üdv
-
Clemi
veterán
Az éjjel milyen frissítés jött configuration update néven? Azt hittem sima restart elég, de fogaskerekezik.
[ Szerkesztve ]
-
Seangaijin
aktív tag
válasz hoffman_ #18173 üzenetére
Ez nem az MS hibája. Teljesen azon a szervizesen múlik a telefonod sorsa aki éppen adott nap kézhez kapja. Én is kaptam már úgy vissza, h nem csináltak semmit, meg úgyis h vaci új telefont küldtek vissza. Ha a szervizesnél este nem volt pina akkor morcos másnap, ha volt akkor kész a telód. Nem szabad magad hagyni, megint le kell adni és ennyi.
YouTube csatornám gameplayekkel: https://www.youtube.com/c/seanjrrussel
-
hoffman_
nagyúr
válasz Seangaijin #18187 üzenetére
ebben lehet igazság, a végeredmény szempontjából nekem mindegy. köszi a tippet mindenesetre. ha lesz fejlemény, megírom majd.
Forrest Gump:
köszi a tippet és a tapasztalatot neked is.
lbence:
elejtettem egy tucatszor, pörgős mindennapok, nem vagyok a tokok híve, a telefon így szép, ennyi. ha betörik a kijelző, akkor touché, megértem, hogy szívóznak. ellenben ha látnád a telefont élőben (vagy jobb képeket tudnék lőni róla), akkor konstatálhatnád, hogy egyik kereten lévő sérülésnek sincs köze a kijelzőhöz, az összes ütés és deformitás a hátoldalhoz esik közel. evidens, hogy nem okoznak gondot, azt meg nyilán csak én tudom, hogy az elejtések előtt is fos volt már a szenzor és elengedett. ezt persze bizonyítsa, aki tudja - más kérdés, hogy itt nem is kellene, hogy szükség legyen rá.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
sszemtelen
őstag
GSM boltban dolgozom: régi nagy chipes kártyákat is vágtunk már nano simre, a chip majdnem fele hiányzott, de mégis minden esetben működött. A lényeg hogy ne netről szedett sablon alapján akard szétvagdosni, hanem vidd be valami ilyen boltba, ahol lecsípik Neked. Jobban jársz.
Vagy vidd be a szolgáltatóhoz, hogy legyenek kedvesek kicserélni nano sim-es kártyára. Telenor/Vodafone ingyen cseréli. A T-nél meg azt kell mondani hogy rossz a kártya, eldobálja a hálózatot; akkor ott is ingyen van. Ellenkező esetben 5 ezer huf.
-
natë
nagyúr
válasz sszemtelen #18191 üzenetére
Levágtam 2 mm-t a fémből, működik
-
hoffman_
nagyúr
válasz sszemtelen #18193 üzenetére
ezért kell sniccert használni
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
sszemtelen
őstag
válasz donceleger8 #18197 üzenetére
jobb esetben* cseréli ingyen. Fentebb hoztam a T-t példának.
-
MM
őstag
válasz sszemtelen #18198 üzenetére
Én 2x is cseréltem a T-nél, mikor micro-, és mikor nano SIM-re váltottam. Mindkétszer mondtam, hogy miért, szó nélkül és ingyen adták az új SIM-et. (pedig a telefon nem a T-től volt egyik esetben sem) Második alkalommal még egy külön keretet is adtak, hogy aznap még tudjam használni a nano SIM-es kártyát a régi telefonomban...
u.i.: zárójel: a céges számomnál volt (1000+ fős flotta), mondjuk lehet, hogy ez is számított
[ Szerkesztve ]
-
sszemtelen
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- PlayStation 5
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest