- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lall
veterán
válasz Set-Comment™ #9150 üzenetére
Meg aztán most tényleg nem volt semmi olyan ami miatt törölni kellett volna. A gariztatas rögös útjáról elmélkedtünk.
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
iOce
tag
-
Set-Comment™
senior tag
En meg sem emlitettem ot, egy autoszervizes esetemet meseltem.... de jo tudni.
Ami egy törölt hsz.-re volt egy levegőben lógó újabb hozzászólás, ráadásul rettentően ON-topic a 920 témában.
[ Módosította: crey ]
http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html
-
Sarlon
aktív tag
Nna, újabb észrevétel.. Tapasztalta már vki, h fotózás közben- előtt- mocsok homályos a kép?
N82- N8- Lumia 920
-
-
Lall
veterán
Keresd már vissza a hozzászólásom, amiben megemlítem legiaap-ot. Köszönöm.
Keresd már vissza a 9154-ben adott magyarázatom első felét. Köszönöm. - crey
[ Módosította: crey ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
őstag
Tegnap eladtam a 920-at. Eddig úgy vakuzott, hogy majd megvakult akit fényképeztem, most pedig hívott az új tulaja, hogy nem megy a vaku. Ilyen van, hogy egyik pillanatról a másikra elszáll a vaku?
Garis természetesen a telefon, csak kissé kellemetlen.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Set-Comment™
senior tag
válasz KonzolKartel #9158 üzenetére
A mynokiablog.com szerzojevel is megesett a dolog. Bar neki elso szerias volt.
http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html
-
őstag
válasz Set-Comment™ #9159 üzenetére
Első szériás a készülék.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Lall
veterán
válasz KonzolKartel #9160 üzenetére
Ott bármi előfordulhat.
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
El Gringo
senior tag
mi a bánatot jelent, hogy első szériás , és hol a bánatba lehet ezt megnézni , mikori. Ilyen korai szutykot biztos nem fogok venni
ł----ł Myprotein regisztrációs kód belépésnél: 7UAY-R1 ł----ł Crypto.com meghívó (50$) ł-ł Revolut-meghívó (VISA ingyen posta) ł-ł CURVE meghívó (5 angol font ajándékba + MasterCard ingyen posta) PRIVÁTBAN ł----ł 5% iHerb kupon: LQV119
-
őstag
-
El Gringo
senior tag
köszi, és mit takar az első széria időtartamban?
kezd olyan lenni, mint az xbox360, az első szériát ne vedd, mert szétolvad
lehet ez valami microsoft átokł----ł Myprotein regisztrációs kód belépésnél: 7UAY-R1 ł----ł Crypto.com meghívó (50$) ł-ł Revolut-meghívó (VISA ingyen posta) ł-ł CURVE meghívó (5 angol font ajándékba + MasterCard ingyen posta) PRIVÁTBAN ł----ł 5% iHerb kupon: LQV119
-
Воланд
titán
válasz KonzolKartel #9164 üzenetére
es ott hol?
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
nicu71
addikt
válasz KonzolKartel #9164 üzenetére
ez engem is érdekel.Pontosan melyik adatot kell sasolni a telefon névjegyében?
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
őstag
-
Воланд
titán
válasz dejaris #9173 üzenetére
tudtommal max akkor novekszik, hogy ha valami nagyobb hw elemen valtoztatnak. pl kijelzo beszallitot valtanak, vagy ilyesmi.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Joubert
tag
Lumia 920 White T-Mobile ; Ipad Air SpaceGray
-
őstag
-
nicu71
addikt
válasz Set-Comment™ #9176 üzenetére
bizony kell egy ilyen.Fel kell mutatni,mivel az összes konkurenciának van hasonló.Márha igaz a hír/de sztem erősen valószínű.
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
El Gringo
senior tag
válasz Joubert #9177 üzenetére
csak én vagyok akkor gyökér, hogy a 920-as képek többsége jobban tetszik? persze az piros takarós robotos kivétel. a 1020 olyan szürkés
ł----ł Myprotein regisztrációs kód belépésnél: 7UAY-R1 ł----ł Crypto.com meghívó (50$) ł-ł Revolut-meghívó (VISA ingyen posta) ł-ł CURVE meghívó (5 angol font ajándékba + MasterCard ingyen posta) PRIVÁTBAN ł----ł 5% iHerb kupon: LQV119
-
azigazimoris
aktív tag
-
iOce
tag
Most vettem egy gyári (CC1403) cián szilikon tokot, Nokia boltban 2100 Ft-ért. Tökéletesen felfekszik, vékony, tetszik.
Xiaomi Redmi Note 5 Blue, Apple Macbook Pro 13" 2.9GHz, Dell U2713HM
-
talamasca
senior tag
Csöbörből-vödörbe esete a Nokiával, azaz körkép, hogyan állunk manapság az ügyfelekkel:
Beillesztem ide a levelezésünk részleteit:
Első levelem:
"Januárban a T-Mobile-nál vásárolt Nokia Lumia 920-am először 2 hónap után hibásodott meg. 3 hét szervízelés után teljes lapcserét végeztek rajta, új IMEI számmal visszakaptam, azonban azóta rendszeresen vibrált a kijelző.
A hosszas szervizelési időszak miatt nem vittem egyelőre vissza inkább "együtt éltem" a bosszantó jelenséggel.
Most azonban a kijelző teljesen meghibásodott, szétesik a kép, vagy nincs is.
Úgy tudom, hogy a T-Mobile készüléket nem cserél, addíg amíg javítható, én viszont a márkába vetett hitem és lelkesedésem kezdem elveszíteni.
Több, mint 10 Nokia készüléket használtam a múltban, valamint anno az N91 piaci bevezetése előtti tesztelésben is részt vettem.Kérem, tájékoztassanak, hogy milyen lehetőségeim vannak arra, hogy a szolgáltatónál készülékcserét kérhessek, mivel ezt már tarthatatlannak tartom.
Előre is köszönöm, ha megtisztelnek válaszukkal!"
Nokia Care:
"Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot.
Mivel már végeztek főpanelcserét a készülékén, ezért mi mégiscsak megkérnénk Önt, hogy adja le a telefonját, hogy meg tudják vizsgálni. A legjobb lenne, ha leadná valamelyik szerződött szervizpartnerünknél. Ők megvizsgálnák, hogy főpanelcsere után miért lehet még hibákat észlelni a készüléken.Szerződött szervizpartnereink listáját az alábbi linken tekintheti meg:
http://www.nokia.com/hu-hu/uzletkeresoA kecskeméti szervizpartneren kívül az összes partner funkcionál.
Tisztelettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály"Második levél:
"Köszönöm válaszukat!Mai nap leadtam a T-Mobile kaposvári üzletében, ahol jeleztem a csere iránti igényemet is.
Sajnos, a Nokia kaposvári szervízpontja megszűnt, a legközelebbi a pécsi lenne.
Mivel úgy tudom, hogy a javításokat a Jabler végzi, amennyiben szükséges az IMEI számot meg tudom adni, így Önök is rá tudnak nézni, hogy miért hibasodott meg.
Ahogyan a neten körbeolvastam, sajnos a korai szériás 920-ak között sok hibás volt..."Nokia Care:
"Köszönjük az információt.
A kollégák a központi szervizben várni fogják a készülékét és behatóan meg fogják vizsgálni. Ha javíthatatlan, ki fogják cserélni.
Kiértesítik, ha készen vannak.Tisztelettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály"Szervíz utáni levelem:
"Mai nap mehettem a készülékért, ismét fődarab csere volt.
Ezzel nem is lenne probléma, ha a kijelző-vibrálás nem jött volna újra elő…
Nagyon elkeserítő, hogy ismét meg kell majd várni, hogy elromoljon valami, majd kezdődik minden elölről.Sajnos, már bánom, hogy a Lumia 920 megvásárlása mellett döntöttem januárban...
Azt sem értem, hogy miért egyszerűbb fődarab (lap)-cserével javítani, mintha cserélték volna.
A szervíz nem is írta rá a garancia-jegyre, szóltam, így a T-Mobile-ban bejegyezték.
Ha, a kijelző is rossz, miért csak a főpanelt cserélték?
Miért én a vásárló vagyok a készülék béta-tesztere?"Nokia Care:
"Sajnálattal olvastuk a levelét.
Mindazonáltal arra szeretnénk megkérni, hogy ha nem elégedett a készülékkel, adja le újra egy prioritást élvező kivizsgálásra/javításra. A főpanelcsere általában át szokta hidalni a problémákat, hisz a készülék teljes komplett belseje cserélve lesz, csak a külső burkolat marad meg.
Mivel ez ezetben ez sajnos nem történt meg, a kollégáknak a központi szervizben meg kell vizsgálniuk a készüléket, hogy megállapítsák mi baja lehet. Kérjük, hogy adja le, tájékoztasson minket mikor adná le, és tájékoztatjuk a kollégákat a teendőkről, külön felhívva a figyelmüket a kijelző problémája körül.Előre is köszönjük az együttműködést.
Tisztelettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály"Ezek után már azért kiborul a bili...
Utolsó válaszom:
"Mint írtam most is elvégezték a panelcserét, új IMEI száma is lett a
készüléknek (a harmadik)...Előzőleg is azt ígérték, hogy odafigyelnek rá a javításra, ehhez én
minden adatot megadtam.Én a készüléket használni vettem, nem hetekre szervízbe hordani. Ezért
is kértem a készülék cseréjét, javítás helyett...Most már nem fogom visszahordani üres ígéretekre, valószínűleg
hónapokon belül megint elromlik, akkor majd megteszem..."Konzekvenciát le lehet vonni, különösen a vásárlás előtt...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
iHand
tag
válasz talamasca #9185 üzenetére
Ohó, meg tudod adni az Email címet ahova írogálni kell?
Én is kijelző vibrálással adtam le, elhagyták a gari papíromat, a kijelző ugyan úgy vibrál, és írták hogy csináltak egy szoftverfrisítést, hétfőn visszem vissza hogy akkor kezdjük előlröl, és én is alátámogatnám egy emailel.
MacBook Pro M1 Pro, EosR, Xbox Series S,
-
talamasca
senior tag
-
talamasca
senior tag
Sajnos egyelőre semmi foganatja, de azért tessék:
Amúgy ez a szoftverfrissítés jópofa dolog. Amikor először visszakaptam és vibrált a kijelző már akkor beírtam, hogy nálunk szerencsésebb országokban volt akinek 3-szor cserélték ezért a telefont. Nem javítgatták, helyette inkább sűrűn elnézést kértek...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
iHand
tag
válasz talamasca #9190 üzenetére
Én úgy vittem be, hogy a kijelző vibrálást még le is szarnám, de sokan panaszkodnak hogy nem hallanak telefonálás közben.
A visszakpott munkalapon erről szó sincs, de az volt a mázlim, amit az átvevő srác mondott hogy esetleg cseréljem újra a simkártyámat, és úgy tünik az megoldotta a problémát, de ez se igazán állapot.MacBook Pro M1 Pro, EosR, Xbox Series S,
-
donceleger8
őstag
válasz talamasca #9185 üzenetére
"Konzekvenciát le lehet vonni, különösen a vásárlás előtt..."
Hát, ha én anno az ilyen és ehhez hasonló esetekből vontam volna le a konzekvenciát, akkor sosem vettem volna meg a a Nokia N8-as telefont!
De nem hallgattam senkire és semmire, és milyen jól tettem........
Amennyi szar öntötte el azt a telefont és rendszerét is egyúttal, annyira volt számomra kellemes meglepetés.
És most ilyen érzésem van a 920-al kapcsolatban is.
Valószínűleg hibátlan példány van nálam, ez is segíthet ebben. Csak a kameráján kellene javítani. Igaz nem sokat, mert az 1020-al összehasonlítva nekem is jobb a 920, plusz jön a gdr2 és az amber, amik meg javítják a kamera gyengeségeit, akkor meg a legjobb lesz.Amúgy se lehet ebből levonni semmit, csak a te tortúrádat egy hibás példánnyal, amit igazán sajnálok.
Lehet benne valami tehetetlenség is, én Samsung tévével jártam úgy, hogy egy hónapon belül kétszer kellett igénybe vennem a javító szolgálatot. Másodgyára már bevontam a fogyasztóvédelmet is, azonnal cserélték a tévét egy az egyben!
Szóval lehet neked sem a gyártó reklamációs osztályával kellene beszélgetned, hanem komolyabb vizekre evezni. Egy jó helyen elhelyezett reklamáció csodákra képes.Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az a lábadból is fog!
-
Воланд
titán
válasz donceleger8 #9192 üzenetére
hat azert ilyen toketlen szervizt, hogy tobbszor is hibas alkatreszre cserelnek... bar amiota a jabil van ez nem meglepo szvsz.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
iOce
tag
Dede, elírtam, kösz. Nem akarom leszedni naponta, mert akkor kinyúlik a tok és nem fog így illeszkedni. A telefon így is elég viharvert már, így vettem, tehát nem élvez prioritást, de azért kösz az infot
Xiaomi Redmi Note 5 Blue, Apple Macbook Pro 13" 2.9GHz, Dell U2713HM
-
azigazimoris
aktív tag
válasz talamasca #9195 üzenetére
Jó szar ez a Jabil...
Véleményem szerint nagyon nem az alaplap a hibás, főleg ha csere után is ugyanazt a hibát produkálja. Gondolom a kijelzőt nem próbálták cserélni sose.
Gyaníthatóan az lesz a hibás vagy a hozzátartozó kábel.
Csak azt nem értem, ezeken miért nekünk kell agyalni... Persze ha mondanád nekik, hogy most kijelzőt cseréljenek, akkor jól megmondanák, hogy mit szólsz te bele, ők a "szakemberek"Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
talamasca
senior tag
válasz azigazimoris #9196 üzenetére
Ráadásul egy felesleges lapcserék helyett tényleg olcsóbb lenne kicserélni...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
El Gringo
senior tag
válasz talamasca #9197 üzenetére
Tiszta szánalom, amit lehet olvasni. Elképesztő, hogy ezekkel hogy lehet szerződést kötni. Ennyire szarnak rá a Nokiánál, vagy talán valami havernak a cége ez a Jabli vagy mi a bánat?! Úgy még érteném is
ł----ł Myprotein regisztrációs kód belépésnél: 7UAY-R1 ł----ł Crypto.com meghívó (50$) ł-ł Revolut-meghívó (VISA ingyen posta) ł-ł CURVE meghívó (5 angol font ajándékba + MasterCard ingyen posta) PRIVÁTBAN ł----ł 5% iHerb kupon: LQV119
-
Lall
veterán
Nekem is visszairt a Nokia, hogy a szerviznek sikerült javítania a készüléket (fél oldalas hibalista) és küldik. Már látom, hogy ki sem hozom a Nokia Carebol. Megy vissza + levél a Nokianak, benne fogyasztóvédelmi es eu-s jogszabályokkal. Tényleg szánalmas, hogy egy rosszul megválasztott szerviz, miként tudja aláásni egy világmárka renoméját. Komolyan, ezt Ők nem látják?
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Jégkokó
veterán
Szerintem itt leginkább a szervíz a ludas, mert tavaly nyár végén meghalt az N8 kijelzője és bevittem a westendnél lévő nokia boltba és szó nélkül cserélték benne a kijelzőt 2 óra elteltével úgy, hogy nem volt meg a garancia jegyem és megnézte a csávó imei alapján.Bár az egy másik nokia boltban hozzá se akart nyúlni a fickó mert nem volt meg a gari jegye, meg fizesek 20 ezret egy új kijelzőért.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Politika
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen