- Hívószám-hamisítás
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- iOS alkalmazások
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
Mobilarena
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Halo
senior tag
VLC media player csont nélkül lejátszotta.
picit talán ma már kevéske a "csak" 640x480-as mozgókép... Lehet, h. ez későbbiekben még tuningolható? Egy újabb frissítéssel bekapcsolják a 720-at?
gombok: igen - biztos zavarós lesz, hogy nincs rajta fizikai - így pl. fényképezkedéshez is ugye a képernyőt kell majd nyomkodni... de mint a T. Cikkíró Bácsi megjegyezte fentebb: valamit valamiért - vagy fizikai gombocskák, vagy vízállóság.
jajj... de soká lesz még január... szülinapomra már kikuncsorogtam... addigra tuti kapható lesz vodkánál - s az ára is picit lejjebb kúszik. Bááár... ha népszerű lesz, akkor az fent tartja az árát is... mindig a gondok
Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
-
nagyúr
-
edgelaszlo
senior tag
válasz kaller1 #4297 üzenetére
akkor nem szóltam....de a voda bekaphatja...meg én is hogy minden nap itt meresztem a seggem, ma nem néztem fel ide, csak miután megvettem, mi az első hír amit olvasok? Vodánál 67 ezer....és még csak türelmetlen sem voltam...kib@szás, nyilván én tehetek róla, de akkor is...
telefonok, tabok, gitárok, erősítők
-
Heimdallr75
őstag
válasz kaller1 #34482 üzenetére
Ne kérd ki mert sajnos tény, akinek nem inge nem veszi magára, eddig tapasztalatom szerint kb 1-2 kivétel van.
Hogy máskor pontosan idézz ezt írtam:zöme agyi nulla .Továbbá kíváncsi leszek mi fog történni ellenőrzéskor ha elmegy a 3g, és 2g-n vagy abból is alig térerő körül kell ellenőrizni... ugye van pár ilyen terület ahol még telefonálni sem lehet részeken. Vagy akkor ha éppen a 2.2 android 1 hónap után belassul, vagy az állandó térerőgondok miatt az utazás közepére lemerül.
Más kérdés hogy a legutóbbi kis internetes jegyvásárlási malőr után ki akar interneten vásárolni.
Régen jó szakemberek voltak a máv informatikánál, de már nem égetik magukat hogy máv dolgozók.Mondjuk inkább a viselkedés alapjaira kellene megtanítani őket egy oktatóvideón, ha már önkéntesen az adónkból tartják fent az egész kócerájt. ismétlem tisztelet a kivételnek.
[ Szerkesztve ]
الغريبة في هذا الكوكب
-
chab7
addikt
válasz kaller1 #34487 üzenetére
Sajna a mai Magyarországra kaptunk újabb mintapéldát. Hozzáteszem az autópark még vérlázítóbb, de nem mossa tisztára azt ami a vasútnál megy. A vonatokba szerelt gps rendszer után egy újabb felesleges kiadás. Az ilyen lépéseket akkor kellene meglépni, ha már a vasúti pályák vannak olyan minőségűek, hogy egyáltalán szolgáltatni lehessen rajta. Mert ugyan baromi jó, hogy meg tudom a neten nézni hogy a vonatom 70 percet késik, mire Bp-ről elér Nyíregyházára, meg az is baromi jó hogy a kalauz pda-val ellenőrzi a jegyet,de este 8 után engem az hozna lázba ha egy percet sem késne (max 1-2) a vonatom amivel szeretnék meló után hazaérni Kisvárdára. Tehát előbb a fő szolgáltatást kellene tisztába tenni és csak azután az ilyen "extrákat". De valamiért úgy látszik nem ez a céljuk. A teherszállítást már így is sikerült nagyrészt az utakra kényszeríteni, úgy látom most a személyforgalmat is oda szeretnék. Meg is értem a politikusokat - abban nekik nagyobb a biznisz ha én kocsival járok melóba nem pedig vonattal. Tehát jelen máv szolgáltatási körülmények között ne védjük már a vasutat ezen újabb "nagyszerű" lépése miatt.
A kalauzokat meg nem bántani, mert nagy részük még ha esetleg tényleg nem is egy műszaki zseni - de miért is kellene annak lennie - de legalább rendes. Erre már számtalan esetem volt. (Otthon felejtett bérlet, hatalmas sor az egy szem pénztárnál és nem volt már idő helyjegyet venni - minden esetben elnézőek voltak. Ők is tudják ám mi folyik náluk a cégen belül.) Mellesleg meg ha az iskolás diákok - akiknek nagy része itt írogat - megtehetik hogy tanulás helyett az iskolában angry birds-öt játszik, akkor a kalauz miért ne tehetné meg ugyanezt 2 állomás közt mikor már leellenőrizte a jegyeket.
Bocs a nagyon hosszú, nagyon off-ért.Lenovo ThinkPad T500 (Win10) | Huawei Mate 9 (8.0)
-
chab7
addikt
válasz kaller1 #34489 üzenetére
Így van, de ha nem lenne olyan szar a vasúti pálya amilyen, akkor nem lenne az utasnak szüksége tudni a késést mert az 5 percen belül lenne, és annyit kibír.
Szerintem mindent az alapoktól kell(ene) kezdeni felépíteni. Először a pálya és csak aztán a többi. Én pl azután tenném közvetlenül a szerelvények állapotát, mert az is egy fő ok a késésekben.
Tudom, hogy a mozdonyban van a gps, és azt is, hogy az irányítás miatt -az csak egy plusz, hogy az utas is tudja hol jár. De ez így ezzel a sorrenddel olyan mint az útépítés. Azt is ahelyett hogy egyből jóra csinálnák, inkább folyton kátyúznak.Lenovo ThinkPad T500 (Win10) | Huawei Mate 9 (8.0)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs