- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
CoolBoy323
nagyúr
Tisztelt itt az én nevem állt , kedves Előfizetőnk!
Abban az esetben, ha a levelében említett szoftvert feltelepíti készülékére, az nem befolyásolja a jót állást. Azonban azt fontos megjegyeznünk, hogy ha a frissítésből adódóan a mobiltelefon meghibásodik, akkor az, garanciavesztéssel járhat. A gyártói tájékoztatás szerint az év második negyedévében várható 2.2-es verzió, jelenlegi információink szerint nem fog tartalmazni magyar nyelvű menüt a telefon.
Javasoljuk, hogy kísérje figyelemmel a http://www.t-mobile.hu/lakossagi/keszulekek/szoftverfrissites internetes oldalt.Mindenkor készséggel állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel:
itt a levél írójának neve állt
Info Mail Center és Back Office osztálya hivatalos angol romot említettem neki...
-
Creech85
csendes tag
Sziasztok!
Nekem a boltvezető azt mondta a vodánál h. nincs és valószínüleg nem is lesz. Ugyanott vannak mint amikor csődbement a beszállítójuk, mert érdemi lépés azóta 0. Ez volt fél órája, onnan jövök. Kár érte, nagyon jó telefon ez -
tzl
senior tag
válasz AtomCity #14744 üzenetére
hoax volt, azért tűnt el. Pontosabban fogalmazva gerillamarketing, így próbálta meg az egyik developer felhívni a figyelmet a zárt bootloader problémájára.
A lényeg, hogy átverés volt, nem sikerült egyelőre megtörni a kulcsot.
Dolgoznak azért rajta, de sokáig fog tartani brute force módszerrel megtörni egy 1024 bites RSA-kulcsot. -
canniball
nagyúr
válasz CoolBoy323 #14751 üzenetére
"...ha a frissítésből adódóan a mobiltelefon meghibásodik, akkor az, garanciavesztéssel járhat."
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
bwoay
nagyúr
válasz AtomCity #14749 üzenetére
az, hogy az okostelefonok listájában szerepel, szerintem nem mérvadó. te láttad jól, az aktuális kinálatból kikerült, bár én ezt inkább jó hírként értékelem, ugyanis végre nem áltatnak senkit, aki Defy-t akar, nyugodt szívvel veheti meg más szolgáltatónál , vagy függetlenként kufártól, szerintem már nemigen fenyeget a veszély, hogy a vodafone bármikor is behozza kedvezőbb áron.
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
rum-cajsz
őstag
válasz CoolBoy323 #14756 üzenetére
Sajnos nem valószínű a downgrade. A 2.51-esnél ráálltak az egyirányra, és kinyilatkoztatták (Motorola facebookon, vagy fórumban olvastam), hogy ez a helyes gondolkodás.
Persze az sbf matatást nem tudom, azzal elképzelhető, hogy megy.=Kilroy was here============================ooO=*(_)*=Ooo=======
-
pengemetal
aktív tag
13 nap után visszakaptam a kicsikét kérdeztem, hogy mit csinált a szervíz, de a lapra csak annyi volt írva: alkatrészcsere. Lehet kicserélték az egész hangszórót!?
Restore-ból 10 perc alatt visszaálltak a régi beállításaim, progijaim, stb. ez igen kellemes meglepetés volt!
[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
Gabernier
tag
Voltam a Póstán az aksikkal. Az utánvétet lefújnám mert a tahók 1000 Ft kérnek érte. Anyályukba elmennek (jegyzem meg halkan). úgyhogy ha valaki mégis utánvétet szeretne annak elküldöm, csak erősítsen meg. Ha ajánlva küldöm az 385 Ft egy darabnál, én ezt preferálnám. A számlaszámomra átutalva lenne célszerű az anyagiakat megoldani.
A többit privátban! -
DaDa
senior tag
SZiasztok!
Az lenne a kérdésem, ha beledugok egy fülest a telóba, akkor ki kellene adnia egy menüt, hogy mire használom? (headset, fülhallgató...stb) mert ha rádugom semmi nem történik. Szólni szól, a teló elhallgat, de azért valamit ki kéne írnia legalább státusz bárba nem?
Ez egy panasonic fejhallgató, és aza fajta, amelyiket nem lehet "teljesen" bele dugni. Lehet, hogy ez a gubanc?"A világ különleges és bonyolult, akárcsak egy pók hálója. Ha megérinted egy fonalát, remegése végigfut az összes többi szálon. Mi nemcsak megérintjük a hálót, hanem bele is szakítunk!" - Gerald Durrell
-
canniball
nagyúr
"...ki kellene adnia egy menüt, hogy mire használom?"
Nem. Egyszerűen szó nélkül átlövi a fülesre a hangokat és ennyi."...aza fajta, amelyiket nem lehet "teljesen" bele dugni."
Ha jól tudom egyiket sem lehet teljesen beledugni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Danny750
őstag
válasz Creech85 #14752 üzenetére
Sajnos ezért aki venni akar muszáj lesz függetlenül...........Így nem lehet előfizura,de részletre ezzel is meglehet! Már én is nagyon fogdoznám ,de sztem még 2hónap kell ,hogy összejöjjön rá a keret! (sajna laptop és bringa kellett)
Am sztem ez a legjobb ár/értékű android teló!!!!>>iLoveMyiPhone5s&BeatsSolo2<>AlFA&HoNdA&BmW<<
-
punky10
addikt
Jaja...az S60-as rutin... Az kérdezett rá a jack érzékelésekor,de csak azért,mert a Nokia használt valami progit,ami a 4 polusu Jackra rátette a zenelejátszo gombjait,a hangeröt és a hivásfogadást.Ezért volt az a kérdés,sajnos androidra még nincs ilyen...
/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0
-
afonyaDS
tag
Sziasztok. korábban már írtam ebben a témában, de most megint megteszem hátha valaki meg tud nyugtatni, vagy valami hasznos tanácsot adni. nemtom mennyire offolok, most ezzel a hozzászólásommal, meg hányszor volt erről szó eddig.... de végülis ez egy defy fórum, szóval beszéljünk róla!
sajnos azok táborába tartozom, akik életét úgymond "megkeseríti" a defy. korábban leírtam hogy mik is a konkrét problémáim vele, most dióhéjban összefoglalom megint. befagy a kamera, videókamera, galéria, böngésző, beállítások, hívás (közben, előtte, utánna), van amikor nem csörög csak rezeg.... továbbá szemtelenül kevés (volt) az üzemidő. arra gondoltam hogy valamelyik alkalmazás okozza ezt, vagy task killer, vagy akármi.... sajnos nem. mindent(!!!) megpróbáltam de a hiba megmaradt. 2szer volt factory reset, és frissítettem 2.51-re, valamint egyesével le föl pakolgattam az alkalmazásaimat, egyszer hátha elmúlik. sajnos nem. elmentem a T-mobile szervízbe, szépen elmondtam nekik hogy mi a gáz. elküldték szervízbe, 14 nap múlva vissza is kaptam. volt rajta egy factory reset, és kaptam új akksit. (azt hitték ez majd megoldja... én is... ) több óra alatt visszapakoltam rá mindent, de másnap vihettem vissza, mert megint befagyott..... megint 11nap defy nélkül..... aztán múlthét szerdán visszakaptam ezzel a címszóval hogy : a hiba nem tapasztalható. Gondoltam biztos csak túlreagáltam.... de aztán hétvégén megint frankón kicseszett velem a kis szemét. fotózni akartam, és befagyott a kamera. illetve először az egész telefon. semmire nem reagált. akksi ki, bekapcs. szépen betölt, na mondom mostmár biztos hogy jó. sajnos nem volt az. a kamera (és videókamera is) kiírta angolul hogy: ooops, valami gáz van, próbáld később.... próbáltam kb 40szer, aztán már leszartam. este próbáltam megnyitni a galériát, az sem ment, majd megnyitottam újra és megjavult a kamera és a galéria is...... valami nagyon szar a telefonnal. van valakinek valami használható ötlete? ha visszaviszem a T-mobile-ba legalább 10 napig nem lesz telefonom, aztán visszaküldik hogy a hibát nem tapasztalták. a jótálláson az van, hogy jogomban áll a készülék cseréjét kérni, hogyha nagy többletköltéséget nem jelent nekik. az a kérdés, hogy hogy kérjeljem őket hogy cseréljék ki??? (már az előző szervíznél is ráirattam hogy cseréljét követelek) érdemes felkeresni a fogyasztóvédelmet, vagy valami hasonlót?
valaki adjon valami használható ötletet, mert nagyon el vagyok keseredve. és legszívesebben a kukába dobnám...... tapasztalt valaki hasonló tüneteket??köszönöm!
Motorola D520->Alcatel OT 311->Alcatel OT 511->Motorola E550->Sony Ericsson K550i->Sony Ericsson W705->iPhone2G->iPhone3G->Motorola Defy->HTC Desire S->Samsung Galaxy mini->Sony Ericsson xperiaMini->Samsung GalaxySadvance->iphone5G
-
DaDa
senior tag
válasz afonyaDS #14766 üzenetére
Legegyszerűbb, ha közvetlen a szervizhez viszed! Időt és energiát spórolsz. A szerviznél, valahogy "előhozod" a hibát, és ráíratod a szervizlapra, hogy Ők is észlelték Ha előttük sem tudod a hibát előcsalni , akkor nincs esélyed.. Ha ugyan azzal a hibával javítják, akkor ha jól tudom a 3. alkalom után kérheted a készülék cseréjét, de ebben nem vagyok biztos. Ha t-vel küldözgeted, akkor sokszor fogod ezzel a papírral visszakapni "nem tapasztalható a hiba". Összefoglalva. Próbáld meg közvetlen szervizbe vinni, ott hozd elő a hibát, és ha még egyszer ugyan úgy vissza adják, akkor fogyasztóvédelem (ha nem hajlandók kicserélni). De cserére jogosító utalványt is a szerviz ad, nem padig a T-réh. A telóddal biztos, hogy gond van! Próbáld meg őket "rávenni" egy alaplap cserére. Vagyis cseréljék ki a teljes készülékbelsőt. Nekem Nokiával volt hasonló hercehurcám, de a végén Ők maguktól kicserélték a teljes belsőt.
"A világ különleges és bonyolult, akárcsak egy pók hálója. Ha megérinted egy fonalát, remegése végigfut az összes többi szálon. Mi nemcsak megérintjük a hálót, hanem bele is szakítunk!" - Gerald Durrell
-
afonyaDS
tag
hát.... lehet hogy így jobb lenne,csak az a baj, hogy kecskeméten élek, és tudtommal nem itt szervízelik. szóval csak a t-mobilon keresztül tudom szervizeltetni. a hibát nem tudom hogy hozzam, elő nekik, mert a legváratlanabb pillanatokban jönnek elő.... szóval nem is tudom hogy mikor számítsak rá. a fogyasztóvédelem mit tud tenni? hol keressem őket? és mit mondjak nekik? érdemes a t-mobilnál a fogyasztóvédelemmel "fenyegetőzni" ?
Motorola D520->Alcatel OT 311->Alcatel OT 511->Motorola E550->Sony Ericsson K550i->Sony Ericsson W705->iPhone2G->iPhone3G->Motorola Defy->HTC Desire S->Samsung Galaxy mini->Sony Ericsson xperiaMini->Samsung GalaxySadvance->iphone5G
-
afonyaDS
tag
válasz afonyaDS #14768 üzenetére
bocsi még egy kérdés, abba beleköthetnek hogy feltört alkalmazások vannak rajta? olyan amit nem a marketről szedtem le. gondolom igen, eddig leszedtem őket szervízelés előtt, csak érdekel, hogy azért felelősségre vonható vagyok-e.
Motorola D520->Alcatel OT 311->Alcatel OT 511->Motorola E550->Sony Ericsson K550i->Sony Ericsson W705->iPhone2G->iPhone3G->Motorola Defy->HTC Desire S->Samsung Galaxy mini->Sony Ericsson xperiaMini->Samsung GalaxySadvance->iphone5G
-
afonyaDS
tag
válasz RootRulez #14771 üzenetére
6-7 óra. nemtudom mennyi a garancia rá.
Motorola D520->Alcatel OT 311->Alcatel OT 511->Motorola E550->Sony Ericsson K550i->Sony Ericsson W705->iPhone2G->iPhone3G->Motorola Defy->HTC Desire S->Samsung Galaxy mini->Sony Ericsson xperiaMini->Samsung GalaxySadvance->iphone5G
-
-
Steven
addikt
válasz afonyaDS #14772 üzenetére
nem lehet hogy a mem karid a szar és attól fagynak be a cuccok? ... nagy ritkán nálam is volt olyan ,hogy beragadt egy alkalmazás és leszívta az aksit .. 2.51 óta ilyen nem nagyon volt...
ha az alkalmazás megfagy ami a mem karin van amiatt is szívhatja le az akku időt ..és lsd nem csak én gondolok erre
Battery saverel is ezt csinálja?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
lmisi
senior tag
válasz afonyaDS #14770 üzenetére
-Szedd le a tört cuccokat első körben. Ez első számú hiba forrás lehet. Nem frissülnek autómatikusan és ha a kedves feltöltője úgy akarja valami jópofaságot is csempészhet a kódba.
(Régebben Én is próbálkoztam ilyenekkel, de most már szó nélkül rászánok 1-2 ezer forintot. Egykét nap szívatás elkerülése simán megér ennyit.)
-Ha nem segít. Reset és próbáld használni az alaprendszert. Ha jól megy egy két napig kezd el visszarakosgatni egyesével az app-okat. Így van esélyed egy hibás kiszűrésére.
-Watchdog telepítése. Riasztási szint alacsonyra állítása.
-Nem használt lauchereknek - clear data - clear cacheAztán passz...
-
DaDa
senior tag
válasz afonyaDS #14768 üzenetére
Egy másik kártyával én is kipróbálnám, azon már nem veszíthetsz...elvileg nem nézik milyen progi van rajta, de érdemes letörölnöd.
"A világ különleges és bonyolult, akárcsak egy pók hálója. Ha megérinted egy fonalát, remegése végigfut az összes többi szálon. Mi nemcsak megérintjük a hálót, hanem bele is szakítunk!" - Gerald Durrell
-
tzl
senior tag
válasz afonyaDS #14770 üzenetére
Felelősségre vonható vagy, persze, tekintve, hogy a szerzői- és szomszédos jogok megsértése szankcionálható, de nem a motorola vagy szerződött javító partnere jogosult erre. Konkrétan ők ezt leszarják, a dolog a jogalkalmazók hatáskörébe tartozik.
Nem, nem fogja a szerviz értesíteni a rendőrséget.
A rendszer lehetőséget ad arra, hogy a marketen kívüli alkalmazásokat is telepítsd, innen kezdve a szerviznek köze nincs hozzá, hogy te honnan és mit telepítesz, hacsak nem okozója a program a felmerült hibának. -
CoolBoy323
nagyúr
nincs ilyen jogszabály, h 3. után kell cserélni!!
egyáltalán nem kötelesek cserélni, a 100. után sem, ez csak a (jelen esetben) T "jóindulatán" múlik, h hanyadik szervíz után csinálja ezt!
és a hibát mindenképp kell ott reprodukálni, anélkül esélytelen a javításra való elküldés is!
tapasztalatból beszélek, szal tudom mit írok!
a lényeg afonyaDS: T-PONTba vidd be, és reprodukáld a hibát!!
amint kézhezkaptad, teszteld le!!! ha hibás, ne vedd át, hanem kérj cserét (valszeg még egy szervíz lesz, amikor cserélnek főpaneltől kezdve minden xart)ha nem akarják javítani, elküldeni, kérd el a vásárlók könyvét... jobb esetben kifogják ez után a mondat után nyalni a popsid, ha nem, akkor leírod h nem voltak hajlandóak a garanciában foglaltakat teljesíteni blahblablah...
a telót meg én mindig factory resettel adom be szervízbe, mert úgyis frissítenek mindig szoftvert, akkor meg ne lássák a xarjaim
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Tudom kitárgyalt téma, de gondoltam megosztom.
Nekem is Tp-Link routerem van, gondoltam lefrissítem. Rosszúl tettem, eddig nem dobott le, nem akadozott a net, de azóta katasztrófa. A beállításokkal nincs gond úgyhogy valszeg vissza teszem a régit fwt.
Béke. -
ravebp
senior tag
válasz CoolBoy323 #14778 üzenetére
de van ilyen szabály... hidd el tudom, 3. szervíz után cserélnek, és valóban helyben próbáld és ne vedd át ha szar.
Rave
-
lynty
tag
válasz afonyaDS #14766 üzenetére
csak bíztatásként, szerintem is gond lehet valamivel, az előttem szólókhoz csatlakoznék:
másik sd
mindenféle non market cucc nélkül.nyúzzad egyfolytában, ha jelentkezik a fagyás hagyd úgy, és vidd be a T-hez...amennyiben ez kivitelezhető...
ha záróra után fagy le, tedd töltőre, másnap meg vidd be.
egy ideig ...pár óra...nem lesz telefonod, de jobb ötletem nincs.
sok sikert -
Huroq
senior tag
válasz CoolBoy323 #14780 üzenetére
Én balga megfontolatlan ember.
Nem tudom melyik verzó volt fenn gyárilag. -
afonyaDS
tag
hello mindenki! köszönöm a sok okos infót
próbáltam már másik micro SD-vel. gondoltam erre, hogy ez lehet a baj úgyhogy vateráról rendeltem is gyorsan egy másikat. nem ez voolt.....v próbáltam csak marketes alkalmazásokkal futtatni, akkor is csinálta... szóval nyomtam csak sima alapjáraton. délután sikerült befagyasztani a telefont, egymás után 2szer úgyhogy fogtam magam és bementem a t-pontba megmutatni nekik. (most a kamera nem fagyott be, csak a feloldó csuszka nem jött elő.) de ez elég volt ahhoz hogy elküldjék szervízbe, teljeskörű átvizsgálásra. próbáltam kiharcolni hogy cseréljék ki, de aztmondta a csávó hogy esélytelen, mert a szerződött szervízpartner véleménye nélkül nem cserélnek. szóval kaptam megint egy cseretelefont, és várhatok megint két hetet.febrárban vettem, és azóta 1 hónapig volt szervízben.... kicsit kiábrándultam......Motorola D520->Alcatel OT 311->Alcatel OT 511->Motorola E550->Sony Ericsson K550i->Sony Ericsson W705->iPhone2G->iPhone3G->Motorola Defy->HTC Desire S->Samsung Galaxy mini->Sony Ericsson xperiaMini->Samsung GalaxySadvance->iphone5G
-
Huroq
senior tag
válasz AtomCity #14787 üzenetére
Ahogy mondod.
Van, hogy az oldalt betölti másodpercek alatt, egy pillanattal később csak tölt csak tölt, és semmi válasz. De hasonlók előfordultak laptopon is csak ugye ott nem ilyen feltűnő.
Na mindegy, lényeg gondok vannak vele, előzővel semmi gond nem volt.
De logikusan úgy gondoltam a legfrissebb szoftverével csak jól járhatok Tévedtem -
addikt
Miért lehet, hogy a watcdog már napi szinten többször beriaszt a calendar-ra?? Normális, hogy a calendar 50% fölé megy?
My name is Bond, James... Dean.
-
vick33
tag
Valaki próbálta a Sygic Aurát froyo altatt? Nekem 2.51-el tökéletes volt, froyo alatt viszont annyira belassul tőle a telefon, hogy néha az aksit is ki kell venni... Ugyanezt produkálja a Dungeon Defenders, meg ritkán a google maps is. A dungeon Def nem volt drága de az aurát kicsit sajnálnám ha nem menne az azért jópár euró volt próbáltam 3.4.3-11 és 3.4.2-155 alatt is rsd lite-al tettem fel a full sbf-eket. Aztán a nandroid plusz fixed sbf módszerrel visszajöttem 2.51-re és minden tökéletes megint csak egy pár hetem ment el hibakereséssel:-) Valaki más tapasztalta ezeket a problémákat?
-
szabof1
őstag
válasz afonyaDS #14785 üzenetére
Ezt olvasd el: [NFH-szavatosság]
Itt az első mondat: "1. A Ptk. idézett 306. § (1) bekezdése alapján a főszabály a következő: A vásárló, a fogyasztó (tehát nem a forgalmazó!) választhat, hogy kijavítást vagy kicserélést kér."
Aztán később: "2. A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. "
Azt írod, hogy 2 hónapja van meg a telefon és ebből 1 hónapot a szervizben töltött - mi ez, ha nem "a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség"?Oda kell csapni az asztalra, hogy azonnal cseréljék ki, különben ide a panaszkönyvet és értesítem a fogyasztóvédelmet.
-
afonyaDS
tag
válasz szabof1 #14794 üzenetére
köszi szabof1! legalább tudok hivatkozni valamire! kíváncsi vagyok hogy most csinálnak-e valamit, illetve kicserélik-e... ha nem, akkor az orruk alá dörgölöm ezt a fogyasztóvédelmis cuccot és kiverem a balhét. azért ez már mégiscsak több a soknál! bízom benne hogy így harmadjára sikerül valamit kezdeni vele.
Motorola D520->Alcatel OT 311->Alcatel OT 511->Motorola E550->Sony Ericsson K550i->Sony Ericsson W705->iPhone2G->iPhone3G->Motorola Defy->HTC Desire S->Samsung Galaxy mini->Sony Ericsson xperiaMini->Samsung GalaxySadvance->iphone5G
-
guba2
tag
válasz Gabernier #14760 üzenetére
Ha valaki meggondolja magát és marad egy akkumulátor, én vevő lennék még egyre, illetve egy haveromnak kellene.
Így majdnem két nap használat után biztató a dolog, úgy tűnik, az eddigi átlag másfél nap töltés nélkül meghosszabbodik majd két napra, nekem ez elég, teljesen elégedett vagyok.[ Szerkesztve ]
-
Tex
senior tag
válasz Gabernier #14760 üzenetére
Privi ment
Más:
Tudtok arról valamit hogy mókoltak- e valamit a Markettal? Nekem tegnap óta a my apps-ba csak maps-ot mutatja semmi mást. A weboldalon is csak a telepített alkalmazásaim töredéke van, és azt írja hogy másodikán voltam utoljára fennt pedig ma is felléptem.[ Szerkesztve ]
"Amit akartok, hogy veletek tegyenek az emberek, ti is azt tegyétek velük." Máté (7:12)
-
Huroq
senior tag
-
bwoay
nagyúr
válasz szabof1 #14794 üzenetére
ja, mert a NFH "döntése" szerinted kötelező érvényű a a forgalmazóra?
marha jók ezek így leírva, de a helyzet az, hogy a fogyasztót gyakorlatilag lószar sem védi.
velem a vodafone ennek a többszöröség csinálta végig, a Milestone-om 4x volt szervizben, összesen több, mint 3 hónapig "javították", mindezt úgy, hogy már gyárilag szar volt, tehát a hibát az első használatbavételkor produkálta (szavatosság!). A fogyasztóvédelemhez mehetsz, annyit tanácsolnak, hogy írd le a storyd a vásárlók könyvébe, aztán majd 30 napon belül lereagálja a szolgáltatód azzal, hogy a márkaszerviz a kompetens a dologban, ők meg nem cserélik ki. mondjuk nekem ebben az a szép, hogy semmi közöm a márkaszervizhez, nem tőlük vettem a telefont, hanem a szolgáltatótól, csak amit ők nyújtanak, az minden, csak nem szolgáltatás.[ don't... don't believe... don't believe the hype ]