- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tvse1995
senior tag
Megkerestem MCPH-n az egyik strongholdot úgyhogy ha össze tudunk szedni még 9 eye of endert akkor mehet a sárkány vadászat!
[ Szerkesztve ]
-
wmati
addikt
Csinált valaki házi szervert ehez a játékhoz?
-
őstag
Én 2 vason csináltam:
i3 530 + 2 GB RAM - mellette lehetett játszani, de gyakran kifogyott a RAMból
i3 530 + 8 GB RAM - alig lehetett érezni ha szerver mellett játszok
A4 3300M + 8GB RAM - ezen csak szerver futott, nem játszottam mellette.
Megjegyzem, az első állapotban még Alpha 1.2.6 körül járt a játék, ott kb. négyszer olyan gyors volt, mint most.5/0.5. Voltunk 4-en, szinte mindig.
[ Szerkesztve ]
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
#56573440
törölt tag
akit érdekel (föccer téged tudom hogy igen ) annak itt van a computercraft 1.4 es (!) excavate programja. excavate x-el indul ahol az x a gödör méreteit adja, és addig megy le amíg lehet. a kód helyenként olyan elemeket tartalmaz amik a tekkit féle 1.33-ban nincsenek pl refuel, de hátha valakinek segít valamennyit
-
föccer
nagyúr
válasz #56573440 #5463 üzenetére
Csak győzzem kibogozni belőle.
Viszont mit tudok kezdeni a folyamatos out of memory hibákkal? Ismét frissítettem az LWJGL fájlokat, amit superhun tanácsolt. Tegnap meg is oldatta a problémát, de ma nem. Frissítettem a tekkitet, nem használt. Újra tettem az egész tekkitet, nem használ. A kliensben 1,5 GB-ra állítottam a felhasználható memóriát, nem segített, leszedtem a text packot, visszavettem a render distancet, nem segített.
Esetleg valakinek valami egyéb ötlet?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
addikt
Próbáld meg 2GB-ra (esetleg annyira ameddig még engedi) állítani a max. memóriahasználatot. Ha így is csinálja, akkor kifogtál egy csúnya bugot. Egyébként a többieknek is mondom, hogy tekkitben nagyon bugos a hangkezelés, nálam a crashek 90%-át az OpenAL.dll-nek köszönhettem. Ez valószínűleg nem (csak) az LWJGL hibája, ezt szerintem valamelyik mod rossz hangkezelése okozza. Sima MC-ban sosem crasheltem ilyen hibával. Van egy megoldás, ami 100% működik: hang nélkül játszani
-
athos79
tag
Nekem is volt egy időszak pár hónapja mikor állandóan kidobált ezzel a hibával.
Az a baj, hogy már nem igazán emlékszem, hogyan oldottam meg...
Az rémlik, hogy telepítettem valami 4 féle Javát, meg újraraktam az MC-t aztán egyszercsak megjavult.It's not a bug - it's a feature!
-
föccer
nagyúr
válasz Superhun #5467 üzenetére
Jelentem a hang kikapcsolása sem oldotta meg a problémát, de valamit segített. Már legalább 1 percig bent tudtam lenni a játékban. :-/
athos: Tegnap több órát játszottam, hiba nélkül. Azóta semmi nem változott, még frissíteni sem frissített a gép.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz #56573440 #5472 üzenetére
Visszatalál, de semmit nem pakol ki, csak megáll. Amikor kipakolok belőle és ismét elindítom az excavate x programot, akkor ismét bejárja a teljes utat, ami marha sok idő. Ezt úgy kompenzáltam, hogy mindig, amikor tele volt az inventoryja, akkor lejjebb raktam, amíg lehetett.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
#56573440
törölt tag
hmm megáll lent vagy a láda mellett? mert mondjuk ezt nem árt tudniahogy látom a láda mellett. a ládával szemben áll? akkor tudja kipakolni csak.ha ez megvan, akkor turrle.drop() sort keresd meg. ott kell legyen egy turtle.select(változó) sor is. lehet hogy azért nem pakol ki, mert nincs megfelelő helyre állítva a slot (1-9 van 1 a teknős bal felső invertory slotja a 9 jobb alsó) végig kell léptesse a ciklus a slotokat és mindegyik utrán droppoljon. lehet errefele van gubanc. egy sima drop nem fogja az egészet kilökni
ha csak megtelik és nem jön vissza, akkor amit küldtem progiban megtalálod szerintem a választ, csak belelestem, de már az elején látszik hogy külön változókban tárolja le az x-y-z pozíciót attól függően hogy merre mozdult.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
nálad nem tudom hogy csak 9 slotos e, most jutott eszembe hogy lehet nem, nálam 16 slot van, a lényegen nem változtan 1 től n ig amennyi slot van futtatsz egy turtle.select (x)-et, majd turtle.drop() x nő n ig és a végén ha jól emlékszek akkor érdemes visszaállítani a selectet 1-re hogy az maradjon az aktív
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
őőő tudta valaki hogy a deployerben megy a bányász lézer? azt hiszem ahogy lesz egy kis időm "kissé" átalakul a quarry-m scatterrel már nem fogom haszálni az tény, szépen szétküldi a deployert, de hosszú fókuszon kissé gyorsabban haladhatok... le kéne gyártani vagy 128 darab lézert...
-
#56573440
törölt tag
válasz Cucuska2 #5477 üzenetére
én még régen próbáltam de akkor nem ment, aztán jöttek persze frissítések a modokhoz, azóta ee-s fejszéket használtam ha fát kellett pl farmolni, de valahogy nem próbáltam azóta lézerrel... hatékony nem lesz, mert ugye földre dob mindent, és ha láva van a környéken akkor megy a levesbe, de azért no, viccesbe elteszem majd
-
#56573440
törölt tag
nem zombi lesz az?
egyébként ez ilyen ha mélyen vagy, lépten nyomon lávába fogsz szaladni. jó ha van nálad egy vödör víz ha sos a helyzet. viszont a 10-es szint körül van a legtöbb gyémánt ami azért nem elhanyagolható dolog. vagy bedrocktól felszámolsz, vagy megnyomod az f3-at az is írja majd hogy milyen magasságban vagy az egyik koordinátán bal oldalon
este már csak ilyen. a mobok, ezek a szörnyek este jönnek, és csak ott "keletkeznek" ahol nincs elég fény. ezért kell jól kivilágítani az alagutakat a föld alatt, mert ha nem szépen elkap hátulról egy creeper, az a zöld sistergős robbantós
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
ha már egyszer spawnoltak, azaz megjelentek egy sötét helyen, akkor onnan mászkálhatnak, és a fény nem zavarja őket, csak a napfény. a kecót le kell zárni ajtóval (a zombik át tudnak menni a sima fa ajtón, a vas ajtóhoz pedig kívülre kell egy gomb hogy nyithasd, bentre egy nyomólap)
vagy átpattintod a nehézséget békésre és nincsenek szörnyek, bár akkor már annyira nagyon nem izgalmas helyenként, de később visszateheted ha úgy van
[ Szerkesztve ]
-
fracture333
aktív tag
üdv mindenki
a minecraft 25565 portja (az egyetlen amit használ) az milyen service port? listát mondom amiből lehet választani:
DNS
FTP
GOPHER - ez biztos nem, azt tudom
HTTP
NNTP
POP3
PPTP
SMTP
SOCK
TELNETKEEP UP MOTHAFUCKA!
-
őstag
válasz fracture333 #5490 üzenetére
Átvertek téged. Ha routerben akarsz továbbítani, akkor azok az opciók csak könnyítésként szolgálnak. Mindegyik 1-1 portot takar. Nem kell semmit se kiválasztani.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
#56573440
törölt tag
mondom én hogy zombik
kőből ház, vasból ajtó, kívülről gomb mellette (sima kőből készül, amit bányászol azt a kemencében kiégeted és csak utána tudod erre használni) és nyomólap az ajtó elé bentről (vagy fa vagy az említett kővel készül). ahogy rálépsz nyitja bentről, kintről meg megnyomod és nyílik. ezen nem jönnek át a zombik, a ház meg legyen kő
-
#56573440
törölt tag
válasz fracture333 #5494 üzenetére
vagy szimplán összeraksz egy ágyat, és ahogy sötétedik szépen lefekszel aludni, és akkor nem lesznek a felszínen nagyon sokan a szörnyek
-
#56573440
törölt tag
válasz fracture333 #5497 üzenetére
ki tudja. indítsd újra az szokott segíteni jogos ott a pont
wmati:tévednél el akart lenni? én ha felszínen barangolok mindig 2-3 magas oszlopokat teszek ha tudom hogy messzire megyek, és az aljára még egy követ ami a ház irányát jelzi. dombok tetejére, jól látható helyekre, ahol biztos kiszúrom visszafele, ha van akkor a tetejére egy gyertya és este is látom. a föld alatt meg minden folyosón szigorúan jobbra teszem a gyertyákat, ahogy haladok befele, így vissza csak annyit csinálok, hogy nézem merre kell menni, hogy balra legyenek, és szépen kijutok , szintkülönbségeknél ha leugrok akkor meg a földre a lyuk alá
netpeti: azt már megoldották, hogy ne a spawnra hanem az ágyra mutasson? bevallom rég nem néztem már ezt, utolsó emlékeim szerint akkor még nem tudta. nomeg az csak felszínen okés, egy masszív barlangrendszerben nem sokat ér sajnos
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen