Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • farla80

    csendes tag

    válasz natë #2693 üzenetére

    Egy német google store-os gariztatás története…

    P7-em előtt volt egy 4a-m aminek a töltő csatlakozója megadta magát (szinte lehetetlen volt tölteni) ezt is a és a P7-em is német store-ban lett vásárolva és mailboxde.com segítségével jutott el hozzám.

    Amik felmerültek, mint javítási lehetőségek:
    Első: magyarországi javítattás 1-2 helyen javították volna, de mivel 2023 márciusig garis inkább elvetettem.

    Második: google-el felvettem a kapcsolatot több mint órányi chat után beigazolódott, amit eddig is tudni véltem Mo-ról direktben nem lehet javítattni, úgy sem, hogy te fizeted a szállítást a szervízig. Csak olyan helyről szállítják el javításra, ahol hivatalosan értékesítenek.

    Harmadik: rendelés útja visszafelé:

    1, Írtam levelet levelet a mailbox.de-nek hogy vissza felé is működik-e dolog, pár percen belül jött a válasz hogy „Igen”, de semmi infó hogy hogyan… (lényegében ha ott a csomag írni kell nekik hogy ezt tovább kell küldeni és mellékelni kell a feladási címkét)

    2, Megnéztem a Google Sore javítási oldalát https://store.google.com/de/magazine/repaircenter?hl=de nem túl sok infó volt elsőre. (semmenyire nem beszélek németül de chrome-ba bepített fordító mindenre is elég volt)

    3, Vágjunk bele… (jan 11)
    Papír boltból szereztem kisméretű csomag dobozt, mert Postán természetesen az sincs majd GLS oldalán megrendeltem a szállítást a mailboxde-s címemre
    (https://ecsomag.hu/hu/csomagfeladas)
    Címzett neve: Példa Péter ID 123456 Mailboxde. com Gbmh
    Irányítószám: 02763
    Település: Zittau
    Közerület: Äussere Weberstr !!!itt vágyázz ID-től függ!!!
    Házszám: 57 !!!itt vágyázz ID-től függ!!!
    Mobilszám: +4935838355148
    Ennek a költsége 6920 HUF
    Mielőtt elküldöd: Írd fel az IMEI számot szükség lesz rá (*#06# tárcsázóban ezzel kiírja) !!! valamint gyári reseteld le, hogy ne legyen rajta személyes adat.
    Másnap jött is a futár adott egy sajtpapírt amivel túl sok mindent nem tudok igazolni de a látszat meg volt…

    4, Első agyvérzés… (jan 17)
    Végre leszállította a GLS a csomagot, jött a levél a Mailboxde-től hogy ott a csomag. Akkor jöhet a javítás megrendelése https://store.google.com/de/magazine/repaircenter?hl=de Itt az IMEI szám megadása után megállapítja hogy van-e garid, megadhatod tízen pár hibából hogy mi a problémád, de leírást nem adhatsz hozzá (több is kijelölhető), majd válaszd azt hogy te csomagold be és csak jöjjön a futár érte. (ha jól emlékszem itt is a nevem így adtam meg: ID 123456 Példa Péter, Mailboxde. com Gbmh)
    Miután ez megvolt, malmozás 10-15 percig nem jön levél a google-től itt már kezdtem aggódni…
    Majd megjön a levél és vele a stroke itt a feladási szelvény ja és egy papír amit be kell csomagolni a telefon mellé mert ha a vám megfogja akkor ebből tudják hogy ez már vmikor vámkezelt volt és csak javításra megy vissza. Ja slussz poén a csomagot csak akkor veszi fel a futár ha telefonálsz, vagy elviszed UpsBox-ba vagy van szerződésed velük (ez a leírás a csatolmányban volt németül, ennek a fordításához a https://www.deepl.com/translator volt a barátom). Itt már agyvérzés kerülgetett. Ekkor újabb levelezés a mailboxde-vel hogy betudják-e rakni a dobozomat egy új dobozba a plusz egy papírral, és a UPS-szel meg tudják-e oldani hogy elvigyék. Írtak no para megoldjuk okosba 8 EUR-t töltsek fel az egyenlegemre és minden el lesz intézve, küldjem el a papírt ami kell a dobozba meg a feladási papírt amit kaptam. Szeretek veszélyesen élni, ezért így tettem. Másnap egyenlegemről eltűnt a pénz meg a csomagnak sem volt nyoma már a mailboxde rendszerében.. (aggódás ON)

    5, Újra úton.. (jan 18)
    Google sotre-ból jött levél (németül) hogy úton a levél Lengyelországba javításra tényleg elintézték okosba a mailboxde-s srácok (1 napig nem lehetett tudni hol is a csomagom)

    6, Megérkezik javításra… (jan 19)
    Lengyelországba javítják ismét jött levél (német) hogy 2-3 nap és elkezdik megnézni mi van vele.
    Jan 21, megint jön levél (német) hogy még nem néztek, de bocsi tényleg meg fogják nézni.

    7, Mi van mi van mi van… avagy a második agyvérzés (jan 23)
    Jön levél ANGOLUL, hogy megnézték a telefont de szerintük rendben van. (MI VAN? MI VAN? MI VAN?) de ha 7 napon belül részletesen leírod hogy hogyan lehet reprodukálni a hibát akkor még egyszer megnézik. Ha sikerül reporzni akkor javítják, ha nem írsz van nem rossz akkor küldik vissza a telefont.
    Leírtam hogy mi van, szerencsére videót is csináltam róla korábban azt is csatoltam. Majd jött levél, hogy ok továbbították a kollégának.

    8, Jé tényleg rossz… (jan 24)
    Jött levél (németül) hogy sikerült reprózni a hibát tényleg rossz és 2-3 nap alatt javítják

    9, Megjavítva… (jan 26)
    Jött levél (németül) hogy javítva és feladva mailboxde-felé

    10, Megérkezett németbe… (jan 27)
    Jött levél mailboxde-ből hogy náluk a csomag tölthetem az egyenlegem (13.17 EUR), fel is töltöttem délután már a GLS-nél is volt a csomag

    11, Újra itthon.. (jan 31)
    3 hét alatt újra a kezemben a megjavított készülék
    Működik megjavították, DE MINTHA EGY KUTYA RÁGTA VOLNA MEG ÚGY NÉZ KI A SZÉTSZEDÉS UTÁN A SZÉLE A KIJELZŐ MELLETT A TELFEON HÁZA, elégnagy csalódás a gyári szervíz

    Remélem P7 sosem romlik el, mert ez így eléggé vállalhatatlan a google részéről.
    Amit lehet érdemes lehet máshogy csinálni, még németbe küldés előtt megrendelni a google oldalán a javítást, akkor már a plusz egy papír nem kell, és akkor csak 5 EUR a mailboxde-s csomagkezelés.

    Remélem hasznos volt a leírás, ha bármi kérdés van várom őket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák