Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Polacheck

    HÁZIGAZDA

    válasz motorhead #25 üzenetére

    Egy számsort le kell írni egy papírra és az összetört cucc mellé tenni a fotóra. Ott van a kép alján itt is, csak ki van takarva.

    less qq more pewpew!

  • gabipaci

    addikt

    válasz motorhead #25 üzenetére

    Mobilról vagyok nap közben, ezért nem reagálok mindenre, de erre írnom kell.

    Mivel elvártam a Logitól, hogy maximálisan korrektek legyenek, én sem viselkedhettem másképp.
    Majd egyszer Te is ráérzel ennek az ízére, addig maradj a képkeresésnél, hamisítgatásnál.
    Nekem ez nem játszik. Bár nincs Logitech LCD TV-m (???), ha lenne, és gariztatni kéne, azt is szétverném. Nekem a gari nem arról szól, hogy húzzunk le egy plusz bőrt a gyártóról.
    Úgy látom a cikk nem Neked szólt...

    Logitech hardware tester

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz motorhead #38 üzenetére

    FAIL

    Mégis hogyan javítanák meg? Beadják Taki bácsihoz, aki ezzel foglalkozik órabérben, majd ő átforrasztgatja? Vagy beleszuszakolják a gyártósor elejére, és kezdjen vele a robotsor, amit akar?

    Többe kerül a szállítás, meg a javítás órabére, mint 3 új billencs. Ne a kisker árat nézd, alkatrész áron meg filléres tétel.

    [ Szerkesztve ]

  • Khaal

    őstag

    válasz motorhead #37 üzenetére

    Legtöbb esetben drágább lenne a javítás a cég számára is mint kiküldeni egy újat. Visszavenni se éri meg a hibás terméket. Ha átgondolod egy billentyűzet vagy egér külsején meglátszik a használat, a burkolatot ígyis - úgyis ki kellene dobni, a belső alkatrészeket meg le kellene tesztelni, megkeresni a hiba okát, a hibás részegységet kicserélni, újra letesztelni, olcsóbb számukra újra legyártani az egészet, nem képviselnek akkora értéket az esetlegesen újra felhasználható alkatrészek.

    Régen más volt a helyzet akkor egy tv, hűtő, mosógép..stb simán kiszolgált egy egész generációt, de manapság már szinte mindent a lehető legolcsóbb módon a lehető legolcsóbb alapanyagokból gyártanak le, ez a fogyasztói társadalom, minden "eldobhatós" lett. :(((

  • ttower

    aktív tag

    válasz motorhead #36 üzenetére

    egy nagy dolog ami gyakran elfelejtődik: presztízs. nekem amilyen logitech cuccal eddig dolgom volt, az tökéletesen működött. nem 80%ban, nem 90%ban hanem 100%ban. ha minden hibás terméket a piacon hagynának, akkor egy idő után romlana a jó termék/hibás termék arány. és nem kell túl sok ész ahhoz hogy felfogja az ember hogy egy épeszű vállalkozás 100%osan jó termékeket akar gyártani/nevével fémjelezni.
    eizo monitor és a kocsi azért nem jó példa, mert mind több alkatrészből áll, amik általában nem is forrasztva hanem kábelezve vannak. szóval ha pl a monitor háttérvilágítás elszáll, invertert cserélnek, ha a panel rossz azt cserélik. a kocsinál szintúgy. illetve a másik dolog az ár. innen külföldre kiküldeni egy billt, egeret, kontrollert bőven sokezer forint lehet, ami egyes esetekben elérheti a termék árát is(vagy csak erősen megközelíti), ellenben egy eizo monitor vagy kocsi pár árkategóriával fentebb helyezkedik el, és inkább megéri 10-20-30 000ft-ért kiküldeni valahova mint ennek tízszereséért újat venni.

    saját sztori: nekem is volt kb egy fél évig bajom az mx rev adóvevőjével, csak itt drasztikusabb mértékben csökkent a táv. eleinte simán megvolt 4-5-6 méter, aztán max 40cm. bár ez erősen user error kategória volt, ugyanis ráborult egy pohár gyömbér. onnantól szaggatott a mozgása(gyömbér ráragadt a szenzorra), felfele görgetéskor random kattintott, illetve az említett hatótávcsökkenés. de szerencsére ez egy alapos takarítás/mosás után megjavult.

    It's not a bug until it is in production. | Wake up and smell the ashes.

  • D1Rect

    félisten

    válasz motorhead #43 üzenetére

    Mi akadályozza meg, hogy szétverés után ne a szemétbe, hanem a megfelelő helyre vidd?
    Egyébként el kell keserítselek, de a magyar valóság az, hogy az elektronikai hulladékot "elcsepegtetik" a kommunálisba.... Igen, miután te visszavitted a boltba.
    Egyedül az erre szakosodott helyeken érdemes leadni, úgy kerül csak a megfelelő helyre.

    [ Szerkesztve ]

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz motorhead #43 üzenetére

    Kevered a dolgokat.

    1: újrahasznosítás: megteheted, ha a saját költségedre ELVISZED valahova és leadod. Akkor kötelesek átvenni, talán attól is függetlenül, hogy hol vetted. Kimenni érte, vagy az ő költségén szállíttatni egy gyártó kereskedő sem köteles. Az egy más dolog, hogy bevállalják, hogy átveszik, ennek marketing oka van, meg az, hogy egy eladott/hulladék arányt nekik is fel kell mutatni a hatóságok felé, különben fizetni kell a bírságot. Mit gondolsz a mobilszolgáltatók miért számítják be a telefonod kétezeré'. Ezzel is te segítesz nekik. Nem kell mindent elhinni, amit mondanak.

    2: garancia ügyben azért nem így szokott működni a dolog. Bizonyítsd be, hogy nem működik, meg hogy gyári hiba, meg hogy eljártad az esőtáncot, és akkor talán javítják/cserélik. Itt meg bemondásra küldik az újat, a régit csak hatástalanítanod kell, aztán viheted a Media Marktba leadni, ha akarod, mint e-hulladék, senki nem tiltja meg.

    D1Rect: elkeserítelek: a szelektív papír/palack/stb. is a kommunálisba megy. Nincs, ahol feldolgozzák, nem éri meg.

    [ Szerkesztve ]

  • ttower

    aktív tag

    válasz motorhead #45 üzenetére

    mint D1Rect írta: egész nyugodtan foghatod az egészet és viheted az átvevőhelyre.

    It's not a bug until it is in production. | Wake up and smell the ashes.

  • Khaal

    őstag

    válasz motorhead #93 üzenetére

    A korrektség itt abban mutatkozik meg, hogy nem kell bevinned sehova, nem kell bizonygatnod, hogy márpedig ez nem működik, elfogadják bemondásra, csak annyit kérnek tőled, hogy tedd teljesen használhatatlanná a régi cuccot, mivel ugye ezzel könnyen vissza lehetne élni.

    Ha tisztán felhasználói szempontból nézed, a vásárló a cserével jár legjobban, hiszen így nem kell kivárnia a javítást, vagy azt hogy leteszteljék és kiderüljön, hogy nem javítható, hanem pár napon belül megkapja az újat. Egyébként én már kaptam vissza több hét gariztatás után ugyanolyan hibásan dolgokat, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

    Szerintem ez a legkényelmesebb megoldás is, hisz aki nem képes szétverni egy billentyűzetet annak a boltba se lenne egyszerűbb visszavinni a cuccot.

    Persze szélesebb kontextusban látható, hogy a Logitech se szent, igazán korrekt megoldás az lenne ha a futár elvinné a hibás terméket tőled és a cég gondoskodna az újrafelhasználásról / környezetbarát megsemmisítésről, de ehhez olyan futár kellene aki meg tudja állapítani, hogy ugyanolyan eszközt kapott cserébe, mint amit kiszállított.

  • D1Rect

    félisten

    válasz motorhead #121 üzenetére

    No offense, a példákkal nincs baj, de a bődületes butaságot példának hozni az más.

    Teljesen mindegy ki-mennyit dolgozott vezetőként/hány éves/mennyi garanciális ügyet intézett. Számomra inkább az a visszataszító, amikor valaki a korára veri magát, hisz az csak egy állapot, semmi jelentőséggel nem bír az egyén egyéb képességeire nézve.

    "Továbbra is azt mondom, ez a Logitech-es garanciális istenítés egy nagy baromság, egy a sok közül cég aki semmivel sem nyújt jobb garanciális hátteret mint bármelyik másik."

    Maradjunk annyiban, hogy jelentős különbségek is vannak.
    Van olyan cég, akit úgy üldöztem, hogy vásárolhassak tőlük, de így se igen foglalkoztak velem.

    A sok éves gamepadomhoz, pl. azonnal volt W7 driver amikor kerestem.
    Magyarul elérhető support, termékleírás. Példás a Logitech ezen a téren.

    Látom kissé felakadtál a kalapácsos képnél, de ajánlom figyelmedbe ezt a részt a cikkből:

    "A cserekészüléket még aznap feladták UPS-el, akik szerintem a legkomolyabb internetes valós idejű csomagkövetéssel rendelkeznek. Folyamatosan csekkoltam a neten, pénteken megjött volna, de elrontották a címet, kihagytak egy betűt a városnévből, így lefagyott a rendszerük. Felhívtak, megbeszéltük a problémát, és sikerült továbblépnie a gépezetnek. Közben nagyot lapítottam, hogy megvan a régi is, így nem kell nélkülöznöm a postázás idejére a technikát."

    Egyébként úgy érzem elindultál egy rossz irányba a cikk kommentelésével kapcsolatban, ami most kissé zsákutcának bizonyult, és azért kezdesz átmenni személyeskedésbe/érzed úgy, hogy téged bántanak.

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • BloodyEddie

    őstag

    válasz motorhead #121 üzenetére

    Mivel a felhasználók nagy része fogyasztói oldalról közelíti meg a dolgot, a legkevésbé sem érdekli őket a háttér. Viszont sok boltban szeretnek játszani a garanciával, hogy mégse érvényes, meg ilyen-olyan feltételek mellett, szóval kihasználják az esetleges tudatlanságot. A sok péhájúzer annak örül itt, hogy lám, van egy cég, aki a fogyasztók érdekeit is figyelembe veszi. Tény, hogy ennek mindenhol így kéne lennie, de nem így van.

Új hozzászólás Aktív témák