Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Khaal

    őstag

    válasz motorhead #93 üzenetére

    A korrektség itt abban mutatkozik meg, hogy nem kell bevinned sehova, nem kell bizonygatnod, hogy márpedig ez nem működik, elfogadják bemondásra, csak annyit kérnek tőled, hogy tedd teljesen használhatatlanná a régi cuccot, mivel ugye ezzel könnyen vissza lehetne élni.

    Ha tisztán felhasználói szempontból nézed, a vásárló a cserével jár legjobban, hiszen így nem kell kivárnia a javítást, vagy azt hogy leteszteljék és kiderüljön, hogy nem javítható, hanem pár napon belül megkapja az újat. Egyébként én már kaptam vissza több hét gariztatás után ugyanolyan hibásan dolgokat, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

    Szerintem ez a legkényelmesebb megoldás is, hisz aki nem képes szétverni egy billentyűzetet annak a boltba se lenne egyszerűbb visszavinni a cuccot.

    Persze szélesebb kontextusban látható, hogy a Logitech se szent, igazán korrekt megoldás az lenne ha a futár elvinné a hibás terméket tőled és a cég gondoskodna az újrafelhasználásról / környezetbarát megsemmisítésről, de ehhez olyan futár kellene aki meg tudja állapítani, hogy ugyanolyan eszközt kapott cserébe, mint amit kiszállított.

Új hozzászólás Aktív témák