Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Khaal

    őstag

    válasz motorhead #37 üzenetére

    Legtöbb esetben drágább lenne a javítás a cég számára is mint kiküldeni egy újat. Visszavenni se éri meg a hibás terméket. Ha átgondolod egy billentyűzet vagy egér külsején meglátszik a használat, a burkolatot ígyis - úgyis ki kellene dobni, a belső alkatrészeket meg le kellene tesztelni, megkeresni a hiba okát, a hibás részegységet kicserélni, újra letesztelni, olcsóbb számukra újra legyártani az egészet, nem képviselnek akkora értéket az esetlegesen újra felhasználható alkatrészek.

    Régen más volt a helyzet akkor egy tv, hűtő, mosógép..stb simán kiszolgált egy egész generációt, de manapság már szinte mindent a lehető legolcsóbb módon a lehető legolcsóbb alapanyagokból gyártanak le, ez a fogyasztói társadalom, minden "eldobhatós" lett. :(((

Új hozzászólás Aktív témák