Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vhw

    addikt

    Az emberek egy jelentős része nem szeret "lovat váltani, mikor folyón kelnek át".

    Mi olyan különös azon, ha egy játék, amely rákényszeríti a játékost, hogy két, egymással ellenséges frakcióval is játszon egyetlen végigjátszás során, gyakorlatilag "önmaga" ellen, ott sokaknál nem lesz őszinte a mosoly. Mert nem tudnak érzelmileg, morálisan azonosulni az "ellenséges" oldallal.
    Ez a sztorimesélés működik egy filmben, de egy játékban, ahol aktív résztvevője a játékos az eseményeknek már minimum kockázatos. Főleg ha az nem egy új IP, aminek mindenki előítéletek és előzetes preferenciák nélkül foghat hozzá.

    Ha ezt egy választási lehetőséggel teszik, teljesen más visszhangja lenne.
    Kedvelted Joelt (és Ellie-t), egyetértettél vele -> játszd Ellie kampányát
    Az első rész után utáltad Joelt, nem értesz egyet vele -> játszd Abby kampányát (kérdés, hogy ki a fene játszana a második résszel, ha az első rossz ízt hagyott a szájában)

    Ha olyan kísérletezős kedvében van az ND, megtehette volna, hogy a Pokemon játékok mintájára párban adja ki. Tekintve az egyes karakterek sztrorivonalának hosszát, minimális módosítással akár önmagukban is kiadnak egy AAA cím játékidejét.

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Új hozzászólás Aktív témák