- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teeb82
újonc
Sziasztok!
Nekem is folyamatosan újraindul
Most várom hogy lemerüljön hátha utána jó lesz... -
Teeb82
újonc
Akkor szervíz nekem is...
Néha betölti a kezdőképernyőt, egyszer még a PIN kódot is be tudtam írni, valamint a telefon is melegebb és az akksi is viszonylag gyorsan merül.
Szerintetek ebben az esetben tudnak adatot kimenteni? -
Teeb82
újonc
Beszéltem szakszervízzel, ma már jó páran betelefonáltak ezzel a hibajelenséggel.
Még nem tudják mi okozza a hibát, csak tippelnek, hogy egy be nem fejeződött/félbemaradt szoftverfrissítés okozhatja, és a telefon köztes állapotban van, a régi verzió már nem, az frissített meg még nem megy, és persze az adatok jó eséllyel bukta. -
ZeleMisi
újonc
Szisztok!
A probléma nálam is előjött ma reggel.
Factory reset-tel sikerült életet lehelni bele de később újra előjött a probléma.
Ebből kifolyólag én nem következtetek bootloop-ra.
Ami még meglepő, hogy mikor reggel levettem a töltőről még jó volt.
Majd elindultam melóba biciklivel (-7 fok) és mire beértem már folyton újraindulgatott.
Először a hőmérsékletre gyanakodtam.
Kíváncsian varom a fejleményeket. -
belabacsi69
csendes tag
Hello Mindenki,
Biztos forrásból írom hogy nem bootloopos a G7. Engem is elért reggel a vész.
Csak Telekomos sim kártyás keszülékeket nyírt ki. Factory reset után más szolgáltató kártyájával gond nélkül működik tovább. De ha megint beleteszitek a Telekomos kártyát megint kioffolja a telefont és oda minden adat.
😅😰😥😪 -
adomok
tag
Sziasztok,
nekem Telenor kártyával megy és nem tapasztaltam semmi hibát a mai napon (sem). Sőt ma kifejezetten csodálkozom, hogy mennyire jól bírja a teló. Szokás szerint reggel 7-kor vettem le a töltőről és most 95%-on vagyok. Igaz nem nagyon használatm ma, de nincs semmi korlátozva és készenlétben ennél azért jobban szokott merülni.
Remélem tényleg csak valami szoftveres probléma lesz amit tapasztaltok. Majd írjátok meg mi lett a megoldás.
-
ZeleMisi
újonc
Factory Reset-et a hangerő le+bekapcsoló gomb megnyomásával tudtam elérni.
Sorrendet meg, hogy mikor kell lenyomni azt ne kérdezd.
Csak próbálkoztam.
És egészen addig tartott még haza el nem indultam hazafele megint a hidegben.
Nem tudom milyen összefüggése van a hideggel de nálam így jött elő.Amúgy imádom a telefont.
Nem szívesen adnám szervizbe.
Megpróbálkozok hétfőn egy kártyacserével a Tréhómnál.[ Szerkesztve ]
-
Teeb82
újonc
A Factory Reset-tel törlődik minden adatom (fénykép, videó stb.)?
[ Szerkesztve ]
-
Teeb82
újonc
Előző kérdésemre megvan a válasz.
Azt nem tudom megcsináljam-e a factory resetet,vagy vigyem szervízbe. Ha ez a telekom gond valós, akkor a szervíz mit tud vele kezdeni, érdemes-e várni, vagy Telekomhoz forduljak-e a problémával. Az utolsó szalmaszálba is kapaszkodok, hogy valahogy megmenstem az adataimat.[ Szerkesztve ]
-
Dondenis
aktív tag
Valaki esetleg a Telekomnak jelezte már a problémát?
-
Diamond500
senior tag
Itt egy cikk Indexen a mostani hibáról:
[Bekettyóztak az LG ThinQ-k][ Szerkesztve ]
-
gaben777
újonc
Nekem Vodafone SIM van benne és lekopogom működik rendesen.
-
SlyChocolate
senior tag
Sziasztok jelenleg G5-őm van, teló váltás előtt állok......
Semmi gond a G5-ttel csak az asszonynak kell valami új ami az enyém lesz.
Én meg hoznék ki magamnak egy másikat előfizzel.
Jelenleg a G7 vs. S9 a befutó.
Mindkét vasban sok jó dolog van de ami nagyon bejön a G7-ben az ütésállóság meg az FM rádió stb.
Meg hát ugye csak LG.
Viszont ips panel (a G5nél állandóan szellemképes) egy sim és az a sziget, meg most ez a indexes cikk.....
Valakinek van mindkét telóban tapasztalata?
Szerintetek maradjak az LG-nél?
Köszi előre is az infókat. -
stemplar07
őstag
Csak egy 5-let , esetleg egy más szolgáltató kártya bele , és LG UP al az előző firmware feltesz ? Mindemellett ez dühítő lehet, ...
[ Szerkesztve ]
-
stemplar07
őstag
válasz stemplar07 #569 üzenetére
-
adomok
tag
válasz SlyChocolate #568 üzenetére
Szia,
#547 itt írtam pont az S9 kapcsán.
-
SlyChocolate
senior tag
Köszi.
Átnézem..... -
SlyChocolate
senior tag
Köszi az őszinte véleményt.
Nagyon elgondolkodtató volt a témában......
Nálam a MIL-STD 810G szabvány megfelelés miatt nagyon esélyes mivel építőiparban dolgozom.
No meg az FM rádió megléte. Amit szinte mindenki elfelejt, pedig nagyon is létező dolog!
Az infra sajna nincs pedig az is jó lenne (G5 még tudta), no mindegy.
Kérdezném ez az IPS panel mennyire szellem képesedik? -
adomok
tag
válasz SlyChocolate #574 üzenetére
G2 óta az összes G telót használtam és nálam nem volt szellemkép. A G7-nek ráadásul extra jó ips kijelzője van, extra fényerővel, napsütésben is kiváló láthatósággal. Én automata fényerővel használom és mindig jól lövi be, kivéve ha játszom, akkor felhúzom kicsit. De a lényeg, eddig a kijelzőre sem volt panasz. Ez a fura jelenség amit most néhányan tapasztalnak, biztosan valami elrontott szoftver frissítés lehet, remélem hamar megoldják. Szerencsére engem nem érint.
-
8kati
csendes tag
Sziasztok!
Hogy lehet független telefon, hogy nem veszi a nem eus országban a net kártyát???
Másik kérdésem ,hogy lehet képernyő képet menteni?
-
belabacsi69
csendes tag
Sziasztok,
Akinek elromlott a készüléke inkább vigye be a központi szervizbe a Váci út 33-ba.
Sokkal hamarabb megvan a javítás, mintha a szolgáltatón keresztül menne a szervizbe.
-
asr27
tag
válasz belabacsi69 #577 üzenetére
Viszont, ha mindenkinek elromlott, aki telekomos sim kártyával használja, akkor elég hosszú sor állna a központi szerviznél...
-
Libretom
aktív tag
válasz belabacsi69 #577 üzenetére
...kár, hogy nem mindenki él Budapesten...
-
balazska92
senior tag
Sziasztok! Valami történt a G7-emmel, lemerült reggelre, felteszem töltőre, tölt, de egyre jobban melegedik, és ki be kapcsolgat magától, a pin kód beírásáig nem jutok el, nem enged csinálni semmit. Hard resetet próbáltam, semmi változás. Még ugye garanciális a teló, kb 2 hónapja vettem, arra van lehetőség, hogy úgy kérjek cserét, hogy mondjuk egy teljesen másik típusra cseréljék? Ha van köztük árkülönbség akkor azt fizetném mondjuk. Pl adnám a G7-et, ők pedig bármit amit választok odaadják, pl Noka Huawei bármi.
Telekomnál vagyok ha ez fontos.
Remélem tudtok segíteni. -
babosmiki
addikt
válasz balazska92 #580 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe: [link]
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
Dr.NX
addikt
válasz balazska92 #580 üzenetére
Jó reggelt, egész idáig erről volt szó, feletted néhány hozzászólással "megoldást" is írnak.
Elfogadom a sütiket.
-
balazska92
senior tag
Nagyon szépen köszönöm!
-
babosmiki
addikt
válasz balazska92 #583 üzenetére
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
8kati
csendes tag
Közben rájöttem, h van Eus készülék ami bár elvileg kártyafüggetlen ,de jól bedőltem annak, h régen elég volt csak erre figyelni, h független. Most kiderült csak eus független , nektek ,hogy van ez ? Lehet valami megoldás, h tudjam használni az Eu-n kívül is ?
-
stemplar07
őstag
Kérdezném ,hogy az LG-nél volt valaki bent ? Mit mondtak erre a problémára ..?
-
#80439296
törölt tag
válasz stemplar07 #586 üzenetére
Gondolom, először emailt kell írni (mobilnet), vagy hívni őket (SIM).
Vagyis? Mindkettő felejtős.
Így várakozó álláspont, várhatja az újabb frissítést.
No, mert ha nincs pc internete... -
ZeleMisi
újonc
Üdv mindenkinek!
Csak jelezném, hogy LG Bridge-en frissítés érhető el a telefonra!!!
2018-12-05 dátummal V10P verziószámmal.
Remélem ez az a frissítés ami megoldja a problémát. -
balazska92
senior tag
Én felhívtam LG központot, azt mondták küldjem be nekik és javítják. Na most ez gondolom több hetes folyamat. Pár napot még várok hátha történik valami... De ugye nem tudom bekapcsolni factory resetelni semmit se tudok vele csinálni, így ha lenne rá frissítés nem tudom hogy raknám fel Ja, így hogy gondolom minden adat bukta, tudok bármi kártérítéssel élni, reklamálni, telefont cseréltetni akár más típusra valami?
[ Szerkesztve ]
-
ZeleMisi
újonc
Valahol olvastam hogy ha nem T-Mobilos kártyával próbálod indítani akkor elindul.
Tehát ha független a telefonod akkor kicseréled a kártyát egy másik szolgáltatósra és akkor talán elindul.
Lehet hogy nem elsőre hanem mondjuk 4. - 5. bootolásra de elindul és akkor az adatokat le tudod menteni róla.
Ha nem akkor meg Factory Reset és így minden adat kuka.
Mondjuk ha szervizbe viszed talán akkor is.
Én reseteltem. Nagyon olyan adatot nem tárolok rajta ami nem pótolható.Amúgy ez az a frissítés ami megoldja. Gyorsan felment. Már benne is a kártya.
Telefonáltam is róla. Tehát jónak tűnik.
Azért bevallom nem vártam, hogy ilyen gyorsan kijön a frissítés.Kártérítésre meg szerintem ne számíts, hiszen biztonsági mentés készíthető bármikor.
Nyilván nem olyankor mikor már megtörtént a baj.[ Szerkesztve ]
-
balazska92
senior tag
En probaltam factory resetelni, de nem megy telekomos vagyok :/
-
asr27
tag
válasz balazska92 #591 üzenetére
Ne telekomos kártyával próbáld! Kérj kölcsön egyet valakitől arra az időre! Biztos van olyan ismerősöd, akinek van más szolgáltatós kártyája!!!
-
ubbconfig
aktív tag
válasz balazska92 #591 üzenetére
Nem is kell hozzá SIM, a reset a lenti videó szerint nekem működött a bootloop hibás G7-el:
[link]
SIM nélkül ezek után ki lehet próbálni a wifi-n keresztüli firmware frissítést, hátha feldobja a telefon lehetőségként. /Én már nem tudom tesztelni, mert beadtam szervizbe a sajátot.../Adatvesztésed mindenképpen lesz, a szervizben is hard reset-el fognak kezdeni. Ha volt mentésed a felhőben, akkor vissza tudsz majd állítani lényegében majdnem mindent (contact, sms, képek, app-ok), ha nem, akkor az kuka
-
ubbconfig
aktív tag
válasz balazska92 #589 üzenetére
Adatvesztésre nem fog kártérítést adni senki. Saját felelősséged, hogy az adataid mentsd rendszeresen (a legegyszerűbb automatikusan a google felhő). Másik készüléket sem fogsz kapni, a szerviz ráteszi az új firmware-t és visszaadja hibátlan működéssel. Max a garancia indul újra, ha jófejek...
-
balazska92
senior tag
Értem, rendben. A video alapján csináltam én is, a sim kártya már rég nincs benne, mivel így kénytelen vagyok a régi telefonomat használni. Viszont ha elkezdem megint próbálgatni, csak ki be kapcsol, nem engedi a factory resetet
-
ubbconfig
aktív tag
válasz balazska92 #595 üzenetére
Akkor mindenképpen a szervizt javaslom. Ahogy olvastam, a hivatalos javítás ki is jött, így 1-2 nap és vissza is kaphatjuk a telefont...
-
8kati
csendes tag
Valaki esetleg meg tudja mondani, h G7 thinq készülékből van ami csak Eu-s és van mi meg nem használható az Eu-ban? Hogy van ez a dolog mert én nem értem. Van olyan vay a duál verzió az ami az összes országban használható?Kinek milyen a telefonja ?
-
Ben88888
újonc
Sziasztok!
Ti a G7et vagy a V30at vennétek? Sokkal jobb ennek a kamerája?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest