- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Noukoum
veterán
Az akkumulátor lényegében addig fog üzemelni az autóban míg a tulajdonosát nem zavarja a csökkent kapacitásvesztés. Mivel azonban nagyon jól bírják ezek az akkumulátorok, ezért egy normális autónál (nem taxi) 20 évig ezen gondolkodni sem kell.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
El Diabl0
junior tag
+1! Kíváncsi vagyok, mondjuk 10 év múlva, amikor ki kell dobni az aksit lesz-e megoldás a tárolásukra, esetleg megsemmisítésükre. Vagy majd megy a szeméttelepre azt szétrohasztják a bolygót? Hmm. Valóban nagyon környezetkímélőek ezek az autók. A töltésük is az, hiszen véletlen sem környezetszennyezésből van áram.
-
Lehetséges kb. ezek az új generációs akkuk, talán. Ha sokat van villámtőltve az is öregiti némiképp. Ha sokat leengedik 0% vagy folyton 100% töltik az se okos dolog.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
DraXoN
addikt
Mert olcsóbb elszállítani egy 3. világbeli országba mint szétbontani a terméket.. ez az akkukra is igaz.
De nem azért van ez mert bármi is nem újrafeldolgozható lenne.
De én eredetileg csak magára az akkumulátorra gondoltam mint termék, nem komplett elektronikai eszközökre (bár azokra is igaz amit mondtam, noha még bonyolultabb lesz akkor a feldolgozás és "visszanyerés").De az autó akkuknál, hogy milyen gyorsan romlik a hatótáv nagyban függ a "menedzsmenttől". van-e télen fűtése, nyáron hűtése az akkunak. A cellák feltöltésükkor hány százalékra töltődnek fel maximum.. pl. ha csak 80%-ig töltöm fel rendszeresen az akkut, akkor valójában 20ad annyi öregedés történik csupán (az utolsó 20%az ami nagyon roncsol)!
De hamarosan jönnek az új típusú szilárd elektrolitos cellák amik kisebbek azonos kapacitás mellett, jobban bírják a hőmérséklet szélsőségeket és ingadozást, lassabban öregszik, gyorsabban tölthető (szinte mindenben jobbak lesznek, de tényleg). 2023ban jöhetnek az első kvázi "prototípus jellegű", de már sorozatgyártású autók (sorozatgyártás, de "nem tömegtermék" modellekben).. 2030tól tervezik a tömeges elterjedését (tesla 2027ben már építene rá).(jaj de sok a de)
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
-
nagyúr
Csakis virtuális ablakok vannak a Windows 10-ben, én látttam őket, egy darab valódi ablak nincs benne, amit ha kinyitsz, ki tudod szórni a kukoricát a tikoknak. Ez tuti
És a Teslában is virtuális önvezetés van, nincs valódi, szóval tökéletes a hasonlat.
Marinéni, amikor megpróbálja a kukoricát szórni a monitorra és éheznek a tyúkjai, akkor így járt, hogy nem olvasta el az apróbetűs részt. Illetve szerintem még az apróbetűs részben sincs ez így benne, hogy a windows az csak valamiféle virtuális cucc, nem lehet szellőztetni a lakást vele, szóval a Tesla legalább apróbetűvel írja, a Microsoft még azt sem...[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Ennyi. Szavakon lovagolás megy. Teljesen egyértelmű, hogy a Windowsban nincsenek nyílászárók, az Operatív törzs nem kivágott fákat műt, a kakaóscsiga nem barna porral megszórt csúszómászó, és a Tesla Autopilot nem ad 5-ös szintű önvezetést...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
#16820480
törölt tag
-
dabadab
titán
átlag vezető vesz egy autót és mivel nem kap külön oktatást, olvasni meg lusta az autopilot-ról azt gondolja, hogy teljesen önvezető
És az átlagembernek nyilván baromira nem tűnik fel a baromi nagy figyelmeztető felirat, illetve az, hogy a rendszer jól láthatóan NEM önvezető, például nem lehet megmondani neki, hogy hova menjen.
Aki ténylegesen használ Autopilotot, az a név miatt pont olyan eséllyel hiszi el róla, hogy önvezető cucc, mint az, aki Red Bullt iszik, hogy attól tényleg repülni fog.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...