- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz mrlujoak #109 üzenetére
Karl se úgy adott autót a világnak 1886-ban, hogy az azonnal jó hatékonysággal, remek fogyasztással működjön.
Csak hogy most az autókat akarjuk leváltani autókra. Nem hasonlítható össze a helyzet. Persze ha elővesszük a környezetvédelmet vagy a levegőt akkor más, de ugye kapitalizmus van ahol ez nem prioritás.
Merem remélni, hogy 20-30 év múlva csak mosolyognak majd az utódaink a mai akkumulátor technológiákon, és a párszáz km-es hatótávokon, amit száz meg kétszáz kg-os akkupakkukból tudunk most kifacsarni.
Már most is nevetünk az 50 kw-os villámtöltésen, meg a 20-30 kWh-s standard aksiméreten.
Most az autók tudnak 100-150 kw-ot (a töltő sokszor többet tudna), a standard aksi meg 50-60 kWh. Erre mennyien mondják hogy nincs fejlődés, majd a szilárd test talán.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”