- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz HaliGab23 #122 üzenetére
A V2Gről már a 90es években is írtak elméleti tanulmányokat, én valamikor a kétezres évek közepén találkoztam az elsővel. Szóval nem új ötlet. Persze itt vagyunk 2022ben és még mindig csak elméleti okoskodás az egész. Van egy olyan érzésem hogy 2032ben is így lesz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"skoda enyaq a nagyobbik akksival 2100 kiló, 1,9 méter széles és 4,65 méter hosszú, már ez is túl van a normális határon. És akkor ott a BMW X5, a több mint két méteres vállával az öt méterével és 2200 kilós súlyával asszem"
Az X5 nem nagy autó, családi használatra pont megfelelő. Elég röhejes lenne ha le akarnád korlátozni kinek mekkora autója lehet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Ha igazi komfortot akarsz akkor nagy autót veszel. Kis autóban nem lehet kényelmesen utazni. A biztonság az én szememben másodlagos.
Mellesleg egy X5 nem foglal szignifikánsan nagyobb helyet mint pl. egy 5ös kombi, vagy akár egy RAV4. Csak éppen kényelmesebb.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz Kamikaze75 #267 üzenetére
Hol láttál te élőben kínait? Már a képeken is gagyik, élőben meg pláne. Sehol nincsenek egy VWhez vagy pláne Mercihez képest.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Squirrel #273 üzenetére
Senkit nem érdekel a "többség", akiknek soha a büdös életben nem lesz pénzük ilyen autót venni, ráadásul élőben sem láttak olyat soha.
A célközönség véleménye az érdekes, akiknek van pénze, és szándéka is ilyet venni. Nekik pedig nagyon is bejön az iX, annyira hogy a BMW nem tud belőle eleget gyártani, több mint egy évre előre el van adva az összes.Az IDk messze jobbak mint bármilyen kínai. Hogy a koreainál jobbak e az kérdés, az utóbbi évtizedekben a koreaiak sokat fejlődtek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #276 üzenetére
Semmi köze nincs ennek a globális chiphiányhoz. A BMWt amúgy is jóval kevésbé érintette a dolog mint a konkurenciát.
Ahhoz van köze hogy a célcsoportnak nagyon is bejött a dizájn, és nagyobb kereslet van rá mint amivel eredetileg terveztek.
Mellesleg tegye már fel a kezét az aki látott is már ilyet élőben. Ha utána is azt mondja hogy ronda, akkor azt elfogadom.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #282 üzenetére
"miért olyan nehéz felfognod, hogy valakinek nem tetszik"
Elfogadom csak éppen teljesen irreleváns. A BMWnek volt ezzel a dizájnnal egy célja, azt pedig nagyon is elérte.
"Tudom tudom, neked azt mondták a cégnél, hogy imádják az emberek."
Ugyan honnan tudnád hogy nekem mit mondanak a cégnél? Amúgy meg az eladási számok beszélnek, ha elmegy annyi amennyit terveztek akkor mindent jól csináltak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Squirrel #298 üzenetére
Egyszerű pénzt gyűjtenek nulla kamatra, másrészt meg marketingfogás.
De ahogy már írtam:nincs fenn már, nézz rá a tesla.com helyi kiadására.Tényleg fenn van csak telefonon eldugták egy almenübe.
A Teslával semmi bajom, a helyén kezelem. A fanjait viszont utálom.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #305 üzenetére
Gondolod ha nekiállsz személyeskedni meg kötekedni akkor azt majd szó nélkül hagyom? Mégis kinek képzeled te magad?
Európában nem lesz Szájberizé, ezt maga Musk mondta. Majd lehet hogy lesz egyszer egy kisebb, az talán lesz. De mivel az USAban sem sikerült még összehozni a dolgot, ezért gyakorlatilag mérget lehet rá venni hogy a következő 5 évben nem fog ilyesmi a Teslától Európába jönni. Persze ez nem akadályozza meg őket hogy beszedjék a pénzt, de hát ez a Tesla, ők ilyenek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Kamikaze75 #312 üzenetére
Ezek csak feltupirozott képek. Hogy valójában milyenek azt csak a valóságban tudod megítélni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Squirrel #331 üzenetére
Én Jánossomorja-Andau átkelőn szoktam átmenni, ha Hegyeshalomnál több mint fél óra késést mutat a gugli. Ott nem találkoztam még forgalommal.
Nekem egyszer volt egy 4:45 Győr-München, megállás nélkül. A legnagyobb szívások meg húsvét előtt voltak, nagypéntek előtti csütörtökön. Délután tragédia az egész, az összes kelet-európai lemming egyszerre indul el munka után, 5 órától minden járhatatlan....
Évek óta inkább szabit veszünk ki, aztán elindulunk délelőtt, a hullám előtt.Amúgy a Szajberizének sose lesz 800km-es hatotavja, hacsak bele nem pakolnak vagy 200KWh akkut... Autópályán fogyaszt majd vagy 40KWht, ha óvatosan közlekedsz...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Ja, ezen én is mindig mulatok amikor a hétvégi Suzukis kifejti hogy hát nem is használja senki hosszú távra az autóját.
Na igen, ő sosem járt mondjuk húsvét előtt csütörtökön délután 5 óra felé Linz és Bécs között, vagy nem hajtott lépésben augusztus elején München-Salzburg között amikor szó szerint százezrek vannak egyszerre úton az olasz tengerpart felé.
Meg aztán a világ nem csak Magyarországból áll, nekem van egy csomó kollégám aki országon belül messzebbre utazik családlátogatásra mint én aki két országgal arrébb megyek...És a legvégén: senki sem tiltakozna ha ez az egész EV dolog úgy lenne kezelve mint mondjuk egy szűk kisebbség hobbija, de a valóságban meg már erőszakos hittérítés megy, olyan szintű érveléssel, hogy hát egy villanyautó az manapság már tényleg korlátozás nélkül használható, minek neked más.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Az a HO es a pandemia miatt volt nemeteknel mert csak igy lehetett kimozdulni a kijarasi tilalom alatt"
Ez hülyeség. Németországban rengetegen jártak bringával dolgozni már a járvány előtt is.
Másrészt meg nem csak úgy lehetett kimozdulni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Mondom, kell hozzá infrastruktúra. Itt Münchenben gyakorlatilag bárhonnan bárhová el tudsz jutni bicikliúton. Nálunk az egész család bringázik, a gyerek suliba, az asszony meg én munkába. Illetve mi ketten mostanában itthon dolgozunk. De a járvány előtt bringáztunk télen nyáron.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Most írtam hogy bringával mentünk. Mérnökök vagyunk, irodában dolgozunk. Egy RAV4 hibridünk van. 3 ill. 5km a távolság. Gyereknek másfél.
Egy évben van kábé 10-15 nap amikor olyan extrém az időjárás amikor nem lehet bringázni, mert mondjuk zuhog az eső. Olyankor autóztunk. Illetve a gyerek meg gyalogolt.
Napi bejárásra szerintem olyan 10 kilométerig simán lehet bringát használni, elektromost akár messzebbre is, ha vannak megfelelő bringautak. Budapesten mondjuk én sem bringáznék a szár utakon az autók között.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Nézd meg a képernyőt kikanyarodás előtt, fogalma sincs mi a helyzet. Majd amikor kikanyarodott, akkor látja meg hirtelen hogy baszki ez 4 sávos. Simán telibeverhette volna oldalról akármi. (Nyilván a sofőr figyelt aztán azért engedte ki)
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Alig varom mar az onvezeto autokat. Azt meg plane, hogy eljussunk odaig, hogy a nem onvezeto mar ki se mehet a forgalomba,"
Odébb van az még. És snszosan nem lesz ebből semmi ennek az évtizednek a végéig de lehet hogy a következő végéig sem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.