- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peat;)
veterán
2,9 méteres tengelytáv nem megy a vezethetőség rovására, főleg városban, parkolóházban, kanyaroknál? A nagy ívű kanyart már amúgy is minden második vezető lecsapja olyan mértékben hogy az egyidejű(nagy ív + másik is ív) kanyarodás lassan már két toyota aygoval sem kivitelezhető.
Én autómban 2,78 a tengelytáv és hát van hogy visszasírom a régi kis corsám, de odafigyelek és tudomásul veszem hogy "előbbre" kell menni buszosan és úgy kanyarodni pl.
A másik dolog a szélesség, azt itt nem látom, de gondolom 1,9 méter körüli.
Lassan nem férnek el, nem manőverezhetők az autók a városokban. És kik vesznek ilyen drága autót? A városiak.
[ Szerkesztve ]