- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz mjani1172 #467 üzenetére
Miből gondoljátok hogy semmit sem látott? Én nem tudom mi történt pontosan, ahogy más sem. De abban biztos vagyok hogy több kamerája, szenzorja van az autónak mint nekünk a két szemünk a kormány mögött és a tükerink amiket szépen végig kell nézünk a holt terekkel. Az indulásnál(a résbe behajtásnál) lehet hogy belátta a másik irányból a sávokat már és ha odaterem egy teleportáló jármű akkor is félbeszakítja a manővert, miközben a résnél is figyel hogy ne húzza meg a kocsi oldalát. Passz, de feltételezem hogy a párhuzamos információfeldolgozás már alap.
Szerintem azt kell elfogadni hogy rengeteg helyzetben idővel a gép többet lát mint mi, több információja lesz mint nekünk és gyorsabban dönt mint mi. Mi sosem fogunk egyszerre 8-10 ki tudja hány irányba látni, körbe kell néznünk, mérlegelni a másik sebességét, gyalogost nézni lelép e vagy csak áldogál a zebárnál a telefonjával, bicikliúton elsuhannak e. Ez egy jól működő rendszerben tizedmásodperc lesz.
Ennél az estnél nem tudjuk mi volt pontosan, de azt igen hogy ritkán hallani balesetről és azt is hogy 20 év múlva ez teljesen szokásos manőver lesz.
Magyar viszonyokra visszakanyarodva, a jobb kezes utak és a két méteres motorháztetős autók hogyan viszonyulnak egymáshoz? Nekem általában vagy biciklis/tragacs autó nem adja meg az elsőbbségemet jobb kéznél, vagy olyan gépjármű aminek a motorháztetőjén napozni lehetne a beachen. Nem tudom hogy a legújabbakban van e valami kamera, érzékelő az elején hogy "lásson" is valamit a sofőr, ha nem/nem használja akkor kvázi lehetetlen a jobb kéz betartás megállás nélkül egy beépített útszakaszon, ahol nem látod be "hátulról" a jobb oldali út megfelelő szakaszát. És hányan állnak meg ilyenkor? 10-ből 1-2.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen