- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Már készül a rajtra a Xiaomi 15T Pro
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs91hp
csendes tag
DX11-es Patchel nagyon durva a különbség. nagyon élethű a Game
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
válasz
huskydog17 #216 üzenetére
LOL a VR-Zone-on videó
10 mp-ig eléggé szar a kép.......
Youtube: Ez egy nem listázott videó. Csak a linkkel rendelkező felhasználók nézhetik meg----->3.600 views -
Chainsaw
tag
válasz
huskydog17 #216 üzenetére
Hát én elég élesen látom a különbeséget a VR-Zone-s videon!
-
Silenzio
addikt
Itt az eddigi leglátványosabb videó a dx11-ről. Látványos és világosan látszik minden effekt, de ez a brutális gépigény szerintem nem éri meg. Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy jól összerakták a motort, és akinek fasza gépe van, kompromisszumok nélkül futtathatja, akinek meg nincs, annál is faszán néz ki és jól fut.
-
Silenzio
addikt
válasz
proci985 #221 üzenetére
A ph-n lévő emberek legalább felének végső soron indokolatlanul erős vga-ja van. 5850-től felfelé. Ne értsétek félre és ne kössetek belém, ez mindössze annyit tesz, hogy évente 2-3 játék igényel ilyen erőforrásokat. Sőt, ha nem hd-ban játszol, egy 88gt még mindig versenyképes, 4 éves (5 éves a gtx) vga-ként először a pc-k történelmében! Ergo a pc-sek még egy ilyen ratyi, csóró országban sem kedvelik a kompromisszumokat, mint a miénk. Innentől kezdve bőven megéri.
A Mafia 2-nek nem volt olyan egetverő gépigénye, 1440*900-ban 40-50 fps-t bírt 460-ason. A PhysX ruhaszimulációját meg kiiktattam, az volt az egyedüli pofátlanság a motorban. A Bitumen fizekszestül, mindenestül korrektül fut 8800 gt-vel, ami szintén nem vall magas gépigényre. A GTA IV gépigénye gigantikus, dehát az a játék minden pénzt megér. És pc-n legalább van felfelé. Xboxon örökké szaggatni fog és a grafika sem fejlődik.
Szerintem a népek még mindig megveszik a drága cuccokat, a fogyasztói társadalom alapja, hogy vedd meg amire nincs igazán szükséged.
-
proci985
MODERÁTOR
sima ramot néztél mennyit eszik? első crysisnél láttam 4 giga fölötti memfoglalásokat is, tehát lehet, hogy a hires pakknál kiette magát Nálad a 3gb ramból 64biten.
én inkább úgy nézném, hogy egy CoD klón megér e ekkora ráfordítást. változnak az idők, egyre kevésbé vagyok benne biztos, hogy egy játék képes lenne tömeges hardvervételre sarkallni embereket: metronál, crysisnél, stalker cs/copnél, avpnél, batmannél nekem nem úgy tűnt, hogy ez túlzottan menne. maffia2t nem tudom, gta4 miatt olcsóbb volt konzolt venni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Andrew_31 #217 üzenetére
Úgy néz ki, hogy ez lesz a végleges felállás. A Press verzió még három részből állt, de valami változott is a beállításoknál. Írtam is, a szerk után, hogy rossz csomagokat töltöttem. Az a baj, hogy mindenhonnan lassan jött, de vannak press ftp-k a gyártóknál, ahonnan 4-5 MB-tal száguld lefele. Gondolhatod, hogy nem a 100 kB-ot választom.
Nos ... utólag azt kellett volna.
Kevés neki a 768 MB. Úgy néz ki, hogy a két csomag összigénye minimum 1,5 GB-os VGA, de nem baj, ha nagyobb VRAM áll rendelkezésre. Többmonitoros mókára eleve kevés lesz GTX 460 SLI. Még ilyen alacsony felbontásban is. Ennél a játéknál valszeg követelmény volt a nagy gépigény, mert VGA eladásokat kell, hogy generáljon. Kérdés, hogy a megmaradt hardcore rétegnél hol a pénztárca határa, mert a konzol már tényleg olcsóbbra jön ki, és temérdek exkluzív cím várja a belépőket. -
huskydog17
addikt
A ma megjelent DX 11 módról már több videó is készült, méghozzá HD minőségben. Az egyik a VR-Zone műhelyében készült, míg a másik a hivatalos DX 11 trailer. Mindkettő eszméletlen látványos és szerintem nagyon impresszívek.
A VR-Zone a fentebb linkelt videón kívül egy tesztet is készített, amit ezen az oldalon lehet elolvasni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Bepróbáltam a DX11 patchet és a Hi-Res textúrát. Töltögetősen akad, szóval kevés neki az 1 GB VRAM.
Amúgy 30-40 FPS. A Hi-Res textúrákat ezek alapján érdekes 1,5-2 GB-os VGA-khoz tervezni.
A tesszellátor pack még töltés alatt van, valamiért lassabban jön, mint a többi, mondjuk 30-40 fps mellett mindegy. Ebből már nem sokkal van lejjebb.
Szerk.: Na a helyzet az, hogy rossz csomag töltöttem. A végleges csomagban már előre benne van minden. Akkor tölthetem újra.Fenéért nem naprakész az FTP.
Valszeg csak később nézem meg újra. Annyira nem jó játék, hogy még egyszer nekimenjek.
-
Smile13
csendes tag
Hát nem nagy a különbség...
, bár az az utolsó kép igen csak meg győző
-
ch003067
addikt
Nagyon szépen meg van csinálva.
Volna egy jó videó kártyám, meg full HD monitorom egész nap ezt tolnám. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
atidzsiforc #206 üzenetére
mármint otthoni gépen kizárt, hogy 1-2 fpsnél többet tudott volna
. hasonló kompromisszumos megoldás volt, mint anno a quake1: icipici pályák, minimál ai, minimálfizika, rombolhatóság beáldozása, lowpoly modellek, cserébe realtime fények és multitextúrák.
egyébként épp most játszok vele. nézegettem fórumokat, van olyan mod, amihez 8800gt@512 kell, hogy rendesen vigye. amikor kijött a doom3, kb nagyságrendileg volt csak gyengébb a hardver alá
-
atidzsiforc
őstag
válasz
Silenzio #204 üzenetére
megcsinalhattak volna normalis modellezessel, de akkor nem ment volna el sok gepen...
. a doom3-nal tobb szerepet szantak az uj technologianak, ezert azt eloterbe hoztak, cserebe komprumisszumokat kellett kotni a tobbi teruleten. ennyi. amugy ha jol emlekszem, a far cry 1-ben is lehet latni doom3-hoz hasonlo arnyekolast, belso tereken.
-
AppleInsider
csendes tag
Egész jó lett, ideje volt, hogy kiadják már! Az orbitalos bug pedig gondolom továbbra is marad, az új patch-ben is! -.-"
-
Silenzio
addikt
válasz
nanorambo #198 üzenetére
Én mocskosul utálom a kammer megoldásokat. Ha már követelmény, hogy érdesek legyenek a felületek, legyen valódi 3d. A hideg is kirázott anno a 2.5d-s fps-ektől, a statikusan előre rajzolt virtuális árnyékoktól, a borzalmas minőségű bump mappingtől,a 2d-s fáktól a szimulátorokban stb. Ha valamit nem lehet normálisan megcsinálni, egységesebb sítlusú, de egyszerűbb grafikára van szükség. A Doom 3 pl. újító volt a teljesen dinamikus árnyékolási rendszerben, amivel végre kiiktatták a lightmapes kamumegoldásokat, de cserébe minden felületnél csaltak: bump mapping volt a falakon, még nagy kiterjedésű tárgyak bemélyedéseivel is megcsinálták, hogy csak odarajzolták őket - némelyik undorító volt. Emellett kamuztak a modelleknél is. Iszonyú lowpoly modellekre feszítettek stúdió minőségű textúrákat. Akkor már inkább a source engine. Az nem volt sem dinamikus ("fény-árnyékilag"), se előre mutató, de sokkal ízlésesebb volt összességében.
-
Erre szoktam mondani, hogy nehogy azt higgye valaki, hogy a userekért fejlesztenek a cégek... Jöhetne megint valami Chasm-szintű játék, ami átlag hardveren porba aláz mindent, aztán leshetnének a nagy cégek... Csak hát ide már kevés lesz az orosz programozók találékonysága :S
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Silenzio #195 üzenetére
fura... lehet a validáció során futottak bele valami problémába.
CS témához: a sima Stalkerhez a particle enchantednek (oblivion lostba is átvették) is elvileg volt része ez a látványjavító a téglán, és játék közben is nagyon látványos volt. ugyanígy a recék a betonon. persze az ember ránézett a fal szélére, és látta a csalást, de ettől még sokkal jobban nézett ki a játék. elvileg 10.1es a god ray/SSAO/SSAA volt, de azok a 3870emet már 1280ban is megfektették (felezték az fpst, 40 még nekem oké, de 20 az már kevés). Stalker meg pont olya játék, hogy van idő körbenézni és gyönyörködni a környezetben (gondolok itt pl az aranyban úszó napfelkeltékre a Weather Overhauled moddal).
-
SzlobiG
félisten
Holnap már elvileg ki lehet próbálni jön az 1.9-es patch.
-
nanorambo
őstag
És akkor itt jön egy jó kérdés. Minek tényleges tesszelláció egy játékba, ha van más alternatív mód amivel 90%-ban ugyan olyan látványt lehet elérni csak jelentősebb hardverigény nélkül? Egyszerű Pistike úgy sem azt fogja nézni két "heccsát" között, hogy mennyire domborodik ki a tégla.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Silenzio #195 üzenetére
Sajnos a DX10.1 a Clear Sky esetében tényleg nehéz szülés volt. Technikailag DX10.1-nek készült a játék, csak TWIMTBP cím volt, és elég szar lett a DX10.1 támogatás, ami végül nem is került aktiválásra a megjelenés idejére. Aztán döntött úgy a GSC, hogy felbontja a szerződést az NVIDIA-val, és megkérik az AMD-t, hogy rakják rendbe a kódot. Az 1.5.0.7-es patch tartalmazta az AMD teljes optimalizálását a DX10/10.1-es kódra. Lényegében ettől gyorsult be a játék. Azóta a GSC a Gaming Evolved programot favorizálja. A TWIMTBP program esetében az az általános baj, hogy követelmény a magas gépigény, és ez sok fejlesztőnek nem tetszik, főleg annak fényében, hogy a VGA-piac hónapról-hónapra zsugorodik. Ezért van jelenleg csak 4 darab DX11-es játéka az NV-nek, kevesen vállalják be az óriási gépigényt. A Gaming Evolved a magas gépigényt nem követeli meg, csak a kiváló Eyefinity támogatást és az kiemelt Fusion optimalizációt kéri.
Természetesen az NV kérései is érthetőek, nekik üzletileg abból lesz pénzük, ha a játékok drága VGA-t igényelnek, és alig moccannak meg az IGP-s procikon. Ez persze az Intel miatt van, mivel az NVIDIA-t ők zárták ki a PC-s piac anyagilag zsírosabb részeiből, aminek szokás szerint a felhasználók isszák meg a levét.(#190) JSaN: Ez Parallax Mapping. Tény, hogy gyönyörű, de nem tesszelláció. Abból lehet észrevenni, hogy ha a téglafal élét nézed, akkor az nem domborodik ki.
-
Silenzio
addikt
Fenéket. A játékban eleve volt dx10.1 támogatás. Maximum patch-csel került bele, de mod tuti nem kell hozzá. Amúgy röhejes, de alaposan felpatch-cselve semmi gond sincs vele. A Clear Sky kb. ugyanúgy fut most nálam 8800 GT-vel, mint előtte GTX 460-nal, ami elég hihetetlen, de állítom, legfeljebb minimum fps-ben van némi különbség 3800-ra felhúzott Phenom II-vel.
Amúgy ez, amit linkeltél, bár látványos, nem tesszeláció. A ház sarkánál szépen beleolvad a síkba, nincs valódi térbelisége, csak emulálja. De Abu már le is írta, minek köszönhető.
proci985: a kiszivárgott bétával sokat játszottam (aztán előrendeltem a cuccost), abban még volt 64 bites exe. A véglegesből kivették...
-
JSaN
addikt
Igen Clear sky-bol van, de persze meg van jol moddolva.
Allapban csak dx10 van es 20fps-el megy, de az eggyik modnak hala kerult bele dx10.1. Es igy minimum megduplazodott az fps, es igy kerultek bele ezek a latvany javitok is mint amit fentebb linkeltem.
-
JSaN
addikt
Nem vagyok elajulva tole, en ep most tolom a stalker clear sky es az is tudja ezeket.
PL tesszelacio -
proci985
MODERÁTOR
"illetve a játék 64 bites utasításkészletre való kiterjesztését"
ez csak nekem szúrja a szemem? azt hittem ezen már túlvagyunk...
-
hugo chávez
aktív tag
válasz
ProEvoFan #181 üzenetére
A BF3 valóban nagyon ígéretes az eddig látottak alapján, remélem, hogy tényleg nem fogunk csalódni benne
(#182) Abu85:
Nos, remélem, hogy igazad lesz és az AMD tényleg nagyon odateszi magát ezen játékok esetében mert nekem pont az a félelmem a Stalker-rel kapcsolatban, hogy ugye, a Crysis-ek sem jöttek ki eddig konzolra, de most, mikor jött a Crysis 2 konzolra is, gyakorlatilag dobták azt (szavaiddal élve: "kaptunk egy COD klónt"), amitől a korábbiak kitűntek a többi játék közül és ugyanígy Stalker sem jött eddig konzolra, de most majd lesz, kérdés, hogy ez mennyiben fogja befolyásolni a PC-s verziót. Amúgy, én az ismert, jelenleg készülő játékok közül csak a BF3-at és Stalker 2-t várom, a várhatóan nagyon komoly grafika és fizika, illetve, a Stalker esetében remélhetőleg komoly AI miatt. Meg persze a Deus Ex-et is, de ezt természetesen nem a játék engine-jének kiválósága miatt
De ezen a három játékon kívül nem nagyon tudok olyan készülő játékról, ami igazán érdekelne, szóval, nagyon remélem, hogy legalább ezeket nem áldozzák fel a konzolok "oltárán".
-
feka007
veterán
Ilyen tesszeláció szerűség sztem volt a Stalkerben. Az SSR is elég komoly
hcl: Akkor kell nézni, amikor éppen nem lövöldöznek
-
Tényleg nagy különbségek vannak, kérdés, hogy amikor éppen lövöldöznek az emberre, akkor mennyire veszi észre
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
hugo chávez #180 üzenetére
Azért ez nem csak a fejlesztőkön múlik. A Crysis 2 egy TWIMTBP cím. Az NVIDIA programjával a Cryteknek most nehéz volt PC-re fejleszteni, mert a TWIMTBP csapat zöme a Tegra termékekre való játékokon dolgozik.
A GSC Game World (STALKER 2) és a DICE (BattleField 3) kiemelt Gaming Evolved partner, és az AMD-nek nincs semmilyen más iránya a PC-s játékok mellett. Fontos, hogy milyen segítséget kapnak/kaptak a stúdiók. Az AMD-nél készülő DX11-es PC-s fejlesztések azért ilyen erősek, mert a legjobb programozókat nem kell a mobil piacra küldeni. Az NVIDIA helyzete nagyságrendekkel bonyolultabb, mert jelenleg látják, hogy a mobil piacból jön a pénz, és üzleti szempontból természetes, hogy a legjobb támogatást a mobil piacra fejlesztő partnerek kapják. Ha a PC élvezne prioritást, az nem hozna anyagilag növekedést, és ez nem kérdés, hogy üzletileg baj.
Ugye Carmack mondta az E3-on, hogy amelyik fejlesztő a PC-re koncentrál az üzletileg hibát követ el. Ez szomorú kijelentés, de tulajdonképpen maximálisan igaza van. A PC-s optimalizálásért már zömében az AMD és az NV partnerprogramja felel. Alig pár stúdió teheti meg, hogy ezt ne vállalja fel, mert a saját projektjük annyira erős (konkrétan aranybánya), hogy nincs szükség segítségre. Például a WoW: Cataclysm máig az egyetlen DX11-es játék, ami független az AMD vagy az NV partnerprogramjától. Ez elég jelentősen mutatja, hogy mennyire nem kifizetődő jelenleg normális támogatás mellett, segítség nélkül PC-re fejleszteni. Ugye itt szimplán az anyagi szempontok szerint nézzük a dolgokat, mert a fejlesztő a mi fórumos dicséretünkkel kitörölheti. A partnerprogram pedig annyira nem jó, mert legtöbbször kikötéseket tartalmaz, olyan kikötéseket, ami a gyártónak jó, de nem biztos, hogy a fejlesztőnek az. Gondolok itt az óriási gépigényre, ami nyilván az adott gyártón kívül senkinek sem érdeke. Példa itt a Metro 2033. Nem a ruszki csapat szerette volna, hogy ne fusson a program a legtöbb számítógépen maximális grafikával. Az is kizárt, hogy a fejlesztők kötötték volna a tesszellálást a maximális shadow map mérethez. A kettőnek egymáshoz technikailag semmi köze (külön-külön paraméterezhető lenne, ha a program ezt nem zárná el a felhasználó elől), de a Metro 2033-ban alkalmazott shadow mapok mérete a tesszellálás mellett megköveteli az 1,5 GB-os VRAM-ot. Ebből látszik, hogy sokszor előnytelenek (legfőképpen nekünk) ezek a partnerprogramok, de a pénz beszél ...
A Gaming Evolved program is tartalmaz követelményeket. Jelenleg alapelvárása az AMD-nek, hogy az adott játék támogassa az Eyefinity technológiát (minimum a Gold minősítés és a 3x1-es szélesvásznú mód), és a Fusion APU-k speciális optimalizálásban részesüljenek. -
ProEvoFan
nagyúr
válasz
hugo chávez #180 üzenetére
Az E3on látott BF3 élő demo gameplay után szerintem nem hazudnak.
-
hugo chávez
aktív tag
Dehogy lepődtem meg. Csak a kolléga felvetésének valószínűségét erősítettem a belinkelt hírrel
(#172) Tomcat:
"eleve úgy hirdették hogy PC-re más lesz fejlesztve mint konzolokra és DX11 lesz alapból. Nem így lett."
Na igen, ugye, most a BF3 és a Stalker 2 esetében is azt mondják a fejlesztők, hogy a PC változat nem csak egy sima konzolport lesz, hanem "kompromisszumoktól mentesen" fejlesztik, kíváncsi leszek, hogy igazat mondtak-e, vagy ugyanúgy hazudnak, mint a Crytek.
-
elithun
őstag
Legalább lesz benne ez is, és mire lesz DX11-es kártyám addigra legalább olcsó is lesz a játék.
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
Nem rossz!
Talán a közel jövőben lesz egy DX11-es karim -
(ÉN)közPONT
őstag
jó néz ki...kedvcsináló ..
-
Tomcat
őstag
válasz
hugo chávez #165 üzenetére
És éppen ez az ami miatt számomra csalódás az egész, mert eleve úgy hirdették hogy PC-re más lesz fejlesztve mint konzolokra és DX11 lesz alapból. Nem így lett. Még azt sem tartom kizártnak hogy az nVidia miatt szándékosan tartották vissza a DX11 kiadást, mert ugye a "pénz beszél".
"Hálából" nem veszek tőlük többet semmit sem (főleg teljes áron) addig amíg megint egy tisztességes PC-s fejlesztést lenem tesznek az asztalra.
Egyébként csak én emlékszek rosszul hogy annak idején a Crytek AMD rendszereken demózta az első videókat? -
Löncsi
őstag
válasz
hugo chávez #165 üzenetére
Ezen miért kell meglepődni? Az Nvidia/AMD érdeke, hogy új kártyát vegyél, ezért nyilván ösztönözni kell a fejlesztőket, hogy használják az új technológiákat a játékban.
-
.bableWes
őstag
válasz
Brutális eb #5 üzenetére
+1 még az én szememnek is feltünt...
-
csakapuma
csendes tag
Valamivel szebb lesz mint volt, de emiatt nem fogom még1x végigtolni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Silenzio #163 üzenetére
Konzolra mindig külön kell a rendert kódolni, mert a Box és a PS3 API-ja teljesen eltérő a Windows DirectX API-któl. Sokkal direktebb elérés biztosítanak a hardverhez.
PS3-mal még szopni is kell, mert a GPU ereje nem elég, így be kell vetni az SPU-kat a post processre.Erről beszélt Repi, hogy mennyire nehéz volt ez a BF3 motorjával, de megoldotta.
Hagyd a TPU-s packot, abból csak a texture pack a végleges.
-
Manbal
senior tag
-
hugo chávez
aktív tag
válasz
Angel1981 #157 üzenetére
"(Lehet kenőpénzt kaptak a VGA gyártóktól, hogy most erre föl páran menjenek majd csúcskártyát venni.
)"
Nagyon úgy tűnik, hogy így történt, [link]. És amennyiben valóban így volt, akkor az is nagyon valószínű, hogy, ha az NV nem fizetett volna, akkor a Crysis 2-höz sohasem készülne DX11 patch.
-
Vincent_
aktív tag
válasz
szaszabee #70 üzenetére
Nem vagyok magyartanár, de a magyar az anyanyelvem, és ha már maradandót, mások által láthatót alkotok (legyen az akár csak egy komment is), úgy próbálom azt igényesen tenni.
Az igénytelenség és butaság süt a hozzászólásodból, és örülök, hogy ez másnak is szúrja a szemét.
Remélem, hogy a nem egészen 2 egész éves regisztrálásod alatt "született" közel 1000 (!!) hozzászólásod között azért van színvonalasabb vélemény-nyilvánítás is.
Javaslom, a számítástechnikával való ismerkedés (ami szuper hobbi!) mellett végy néhány nyelvtan-órát is, már ha a továbbiakban is HSZ-eiddel tervezed a PH!-t "gazdagítani".
Szép napot!
-
Silenzio
addikt
Meggyőztél. Ez valami veszett jól néz ki. Még a végén megkedvelem a multiplayer fps-eket.
Viszont ezt Abutól is kérdem: akkor konzolra külön írják meg a kódutat? Meglep hogy az EA hajlandó még pluszmunkát engedélyezni az igényesség jegyében...
Valaki letöltötte már ezt a Techpoweruppos pakkot? Tapasztalatok?
Gergosz2: nem ez lenne az első. Talán még emlékszel a Call of Juarezre. Ahhoz fél évvel később jött a dx10 patch, és állati sokat dobott rajta. Sokkal-sokkal szebb mint a második rész.
-
Gergosz2
veterán
javít a grafikán az biztos , de a játék maga akkor is egy unalmas fos.
Szerintem. -
mickemoto
őstag
Hihetetlen hogy még mindíg itt tartunk, hónapokkal a játék megjelenése után jön ki egy patch formájában a dx11
Amikor már lassan nem is lehet csak dx11-es kártyákat venni. -
Joe.36
addikt
Szerintem maga a grafika DX9 ben is nagyon szép volt, és ez + csak dobni fog rajta.....
Kár hogy nagyon lineáris a játékmenete, szerintem nem a grafika a játék nagy hibája, hanem hogy ez már nem az Crysis.... Szabadság... Hatalmas bejárható sziget.... Realisztikus járművek....
-
mpierre
veterán
Érdekes ez a tesszelláció... A káva téglái valahogy nem akarnak tesszelleálódni, csak a homlokzat. Így elég felemás megoldás. Nem beszélve az ablakról...
-
Apone33
őstag
Jól néz ki.
-
M3Ny3'T
senior tag
válasz
andras87 #143 üzenetére
Törmelék (tesszellációknál), árnyékolás (SSAO vs. SSDO), tükröződés (SSR), talaj (POM), tehát gyakorlatilag az összes képpárnál látványos különbségek vannak, de naná, hogy a téglák a leglátványosabbak, hisz azzal van beterítve a kép.
Lessétek meg még egyszer, kicsit körültekintőbben, nem baj, ha 3-nál többször kattintotok előre-hátra (elismerem, ezt én is tényleg megtettem, hogy lássam az összes részletet).
Mondjuk ezek az effektek tényleg csak képen látványosak, játék közben nemigen figyel fel rájuk az ember.(#70) szaszabee: Nem, csak tudod szomorú, hogy egyesek elfelejtenek a saját anyanyelvükön beszélni. És ezek után nyilván nem túl hiteles kiállni az utcára magyarkodni/randalírozni, hogy "harcojj a szabaccságodér".
-
Tibor92
tag
Na, ilyenkor örülök, hogy nem adtam el a GTX 460 OC-mat
-
TOM-202
senior tag
Ezen már a DX11 patch sem segít. Akkor is egy sima konzolport marad. "Press Enter to Start" -
Részemről ez már végképp süllyesztőben van a céggel együtt. Kár értük!
-
djRusT
tag
csak nekem szed le 5xx megát és a textúracsomag is csak 1,7 gb? pedig nem annyit ír ki a techpowerup szerint.... hmmmm
-
andras87
tag
A téglákon kívül milyen észrevehető különbség van?
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ezt sose értem hogy ilyen összehasonlításokkor miért ilyen 400 pixeles képeket mutogatnak amiből kb semmi nem látszik. Tényleg csak a tégláknál lehet jelentős különbséget észrevenni....
Pár hete beszerzett 6870 em asszem be fog sírni ettől a patch től...
-
Remus389
veterán
szép, de a látványkülönbség csekély
-
Chainsaw
tag
válasz
Brutális eb #5 üzenetére
Igy van azért már eléggé észre lehet venni a különbséget! Aki vak az nem lát!!!
-
djRusT
tag
-
Rayyy
senior tag
válasz
Dr. Romano #106 üzenetére
Ja bocs, benéztem.
-
Zotya984
senior tag
Nem is lenne Crysis ha nem kellene hozzá atomerőmű.
-
Źşë'
addikt
elég jól néznek ki a tesszellált falak, újból fel kell rakni és végigtolni
-
banhammer
veterán
Nem ájultam el a DirectX 11-es látványtól.
-
csaabz
őstag
Azért túl sok különbség nem látszódik...
-
andras87
tag
Én is megyek szemüvegért mert nem sok különbséget látok egyenlőre...
-
Silenzio
addikt
Nem, nem az. Dx9-en tökéletesen fut, az az alapja. Sőt, pár hete, hónapja egy topikban valami bedobott egy összehasonlító screenshotot, és az árnyékolást, valamint a gőz és füsteffektet szinte mindenki dx9-en találta a legszebbnek. Fura, mi?
Amúgy a dx11-es verzióban a fényeffektek voltak szebbek, meg volt pár durva szűrő rajta. Őszintén megmondom, nekem nem tetszik ez a mai fíling: depth of field, motion blur, edge AA: a Crysis 2 is agyon van szűrőzve, olyan steril, mint az Intel gyártósorai... Túl makulátlan és széjjelmosott minden.
-
KKaresz45
senior tag
válasz
Silenzio #109 üzenetére
Én is abban látom a problémát, hogy DX9-re fejlesztenek. Nincs igazi DX11-es játék. Olyan játékok vannak, amiket megírnak DX9-re, és beletesznek DX11-es effekteket, hogy örüljön, akinek olyan kártyája van. De ez már egy extra feature, a hangsúly mindig a DX9-es verzión van, annak kell tökéletesnek lennie. Nem marad idő/pénz arra, hogy a DX11-es verziót rendesen (vagy egyáltalán) megcsinálják.
Erre ugye az a standard válasz, hogy még mindig nagyon sokan használnak XP-t, amire ugye nincsen DX11, tehát ezekről a vásárlókról lemondhatna, aki csak DX11 verziót készít.
-
nemethati
senior tag
Hát az utolsó két képen azért padlót fogtam, pedig nem szimpatizáltam a játékkal eddig, de ezt meg fogom nézni az új konfigomon
-
Mikor lesz elérhető?
-
Silenzio
addikt
Ahogy Abu írta, majd ha végre elfelejthetik az elavult dx9-es megoldásokat. Szép, mennyi mindent ki tudnak hozni a konzolokból, de ha már kitalálták ezt a grafikai "kasztrendszert", aminek teljes mértékben ellenzője vagyok jó 7-8 éve (tudom, magánügy, de a fejlődés mellett súlyosan limitál, hogy előre programozott), akkor adják is meg a módját.
Persze ha a dx11-et kicsit kipofozzák, mondjuk 11.1 néven (muhahaha), és elfelejthetjük végre a dx9-et, mondom: akkor lesz valami. Amúgy manapság csak a keletiek nyomják rendesen a programozást. Még mindig ódzkodnak a konzoltól, nem is nagyon veszik figyelembe, tán nincs pénzük a fejlesztői kitekre, de mind a Metro 2033, mind a Stalkerek, mint a Witcher 2 elég komolyan veszik a pc-t. Mondjuk a Stalkerek kivételével ezek kijönnek Xboxra is, de a PC a húzóplatform, gondolom. Szubjektív, de sztem az idei legszebb játék (tán az eddigi legszebb) a Witcher 2. Valami döbbenetes a textúrák és az effektek minősége. Átsüt a nap a textileken, valami beszarás.
-
#10949376
törölt tag
így mivel már végigvittem már nem lenne olyan nagy élmény hiába a jobb graf,mindjárt ezzel kellet volna kiadni ,fail.
-
Dr. Romano
veterán
Olvasd el figyelmesebben a hsz-eket.
A bump mappet nem a tesszellációhoz hasonlítottam, hanem a POM-hoz, amihez ténylegesen hasonlít, csak a bump mappingban az árnyékok előre le vannak "festve" míg a POM-ban a virtuális kiemelkedéshez kiszámítódik (de nyilván sokkal több különbség is van még köztük). -
Manbal
senior tag
válasz
Silenzio #102 üzenetére
Mondjuk a DX11 visszafele remekül skálázódik, tehát aki úgy van vele hogy jó neki a DX9 is, az is élvezheti ugyan azon motor DX9nek megfelelő képességeit. Az meg hogy ezidáig nem nagyon használták a DX11 teljes képességlistáját azt én is aláírom, lassan de biztosan viszont változik a helyzet.
-
Angel1981
veterán
Nagyrészt egyetértek.
Bízzunk benne, hogy a (remélhetőleg) 1-2 éven belül debütáló új konzolgeneráció újra lökést ad a PC-s játékiparnak is.
Egyébként számomra a Crysis 2 nem is elsősorban a grafikája miatt volt csalódás, hanem a butított játékmenet, és az első rész történetének semmibevétele miatt... -
Silenzio
addikt
Előtted már páran leírták, hogy jelenlegi formájában használhatatlan érdemi dolgokra. Dekorálgatni fasza. Azt meg már egy éve leírták a ph-n, hogy szerencsétlen esetben 4x számolja le ugyanazt a geometriai torzítást. Ez minden, csak nem hatékony. Te mit fogsz felhozni a mentségedre?
Diplomatikus leszek: nincs MTI-s diplomám (szerintem neked se), de 17 éve foglalkozom számítógépekkel, ennyi idő alatt ragadt rám valami a jó reflexeken kívül. Te mit tudsz felhozni az API védelmében? Valóban nem írtad, hogy volna köze, viszont azt írtad, a hozzám hasonlók a fejükbe vették, hogy a 10-es óta semmit sem változott. Ergo vagy rövid az eszed, vagy ennyire figyelmetlen vagy. Gratulálok, akárhogy is.
-
Joe.36
addikt
Ezt vártuk, már csak magyar felirat kéne...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Crucial 240GB SSD eladó
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 582m2 nyomat
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6230 - i5-3GEN I 8GB I 320GB I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest