Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz nanorambo #198 üzenetére

    Én mocskosul utálom a kammer megoldásokat. Ha már követelmény, hogy érdesek legyenek a felületek, legyen valódi 3d. A hideg is kirázott anno a 2.5d-s fps-ektől, a statikusan előre rajzolt virtuális árnyékoktól, a borzalmas minőségű bump mappingtől,a 2d-s fáktól a szimulátorokban stb. Ha valamit nem lehet normálisan megcsinálni, egységesebb sítlusú, de egyszerűbb grafikára van szükség. A Doom 3 pl. újító volt a teljesen dinamikus árnyékolási rendszerben, amivel végre kiiktatták a lightmapes kamumegoldásokat, de cserébe minden felületnél csaltak: bump mapping volt a falakon, még nagy kiterjedésű tárgyak bemélyedéseivel is megcsinálták, hogy csak odarajzolták őket - némelyik undorító volt. Emellett kamuztak a modelleknél is. Iszonyú lowpoly modellekre feszítettek stúdió minőségű textúrákat. Akkor már inkább a source engine. Az nem volt sem dinamikus ("fény-árnyékilag"), se előre mutató, de sokkal ízlésesebb volt összességében.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák