- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Autóiparban pont nem kispórolni szokás, hanem még beleszuszakolni, attól lesz szar az egész.
"A masik nagy problema kozos az autogyartok es a tevegyartok eseten es az az hogy kisporoljak a hardvert az okosteve/infotainment alol, amivel a szoftveres fejlesztes eleve hatranybol indul."
Az autóiparban nem feltétlen a spóroláson múlik. Ha egy modell x évben kell piacra kerüljön, akkor a launch fázis majdnem fél év (ezt még nem adják el), azelőtt jó másfél év a tesztelés fázisa, előtte két-négy év a fejlesztés, azelőtt legalább fél év a koncepció, és ezelőtt kell felmérni mit fognak tudni beépíteni megbízhatóan, mennyiért, valamint minimum 15 év ellátással. Ezen a ponton azért az IT durván elvérzik. -
asdf_
veterán
Persze vannak kivalo szakembereik, csak nem ezen a teruleten. A tobbseguk ugyanugy kulsos cegekhez van kotve, mint az autogyartok, ahol hasonloan mostohegyerekkent gondolnak az infotainment rendszerre.
A mókás dolog az, hogy a Panasonic pl. pont infotainment beszállító autóba