- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #13 üzenetére
Eleg sok infotainment rendszer - meg a felsokategorias autokban is - egy beleposzintu kinai tablet felbontasat, erejet SEM hozza es kozben tobbszazezres a felara, a beepitett ritkan frissitett, lecserelhetetlen navigacios szoftverekrol nem is beszelve.
Persze van a masik veglet is, pl amilyen a Tesla, ahol tul sok dolog csak a tableten keresztul vezerelheto, amitol nem csak serulekeny lehet az auto biztonsaga mondjuk hackereken keresztul, hanem bugos is, nem beszelve a kockazatrol, amikor egy egyszeru menetkozbeni allitast is a tableten keresztul kell megejteni.
Az egyre divatosabb full display dashboard megoldasokat meg gondolom millios tetel lesz javitani a garancia lejarta utan. Ott se tudjak a merteket. En spec be is tiltanek bizonyos dolgokat, mielott mindent digitalizalnak, tabletizalnak az autokban.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.