- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Autóiparban pont nem kispórolni szokás, hanem még beleszuszakolni, attól lesz szar az egész.
"A masik nagy problema kozos az autogyartok es a tevegyartok eseten es az az hogy kisporoljak a hardvert az okosteve/infotainment alol, amivel a szoftveres fejlesztes eleve hatranybol indul."
Az autóiparban nem feltétlen a spóroláson múlik. Ha egy modell x évben kell piacra kerüljön, akkor a launch fázis majdnem fél év (ezt még nem adják el), azelőtt jó másfél év a tesztelés fázisa, előtte két-négy év a fejlesztés, azelőtt legalább fél év a koncepció, és ezelőtt kell felmérni mit fognak tudni beépíteni megbízhatóan, mennyiért, valamint minimum 15 év ellátással. Ezen a ponton azért az IT durván elvérzik.