Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz #06658560 #13 üzenetére

    Eleg sok infotainment rendszer - meg a felsokategorias autokban is - egy beleposzintu kinai tablet felbontasat, erejet SEM hozza es kozben tobbszazezres a felara, a beepitett ritkan frissitett, lecserelhetetlen navigacios szoftverekrol nem is beszelve.

    Persze van a masik veglet is, pl amilyen a Tesla, ahol tul sok dolog csak a tableten keresztul vezerelheto, amitol nem csak serulekeny lehet az auto biztonsaga mondjuk hackereken keresztul, hanem bugos is, nem beszelve a kockazatrol, amikor egy egyszeru menetkozbeni allitast is a tableten keresztul kell megejteni.

    Az egyre divatosabb full display dashboard megoldasokat meg gondolom millios tetel lesz javitani a garancia lejarta utan. Ott se tudjak a merteket. En spec be is tiltanek bizonyos dolgokat, mielott mindent digitalizalnak, tabletizalnak az autokban.

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • válasz #06658560 #13 üzenetére

    Azért az, hogy milyen szarokon spórolnak a gyártók, és megy a minőség rovására egy elég érdekes téma.
    Ezért nincs már géptető szigetelés, hagyják el a zsanérokról a gumiágyazást, hagyják el a kitámasztóról azt a 2 centis műanyag csövet, és ezen gondolkodás miatt halnak meg emberek százával. Elég csak a GM indítókulcs botrányra gondolni, hogy aztán a többiről ne is beszéljünk inkább.
    Nyilván szoftvert betuszakolni, és elkábítani az átlag vásárlót (aki még a gumit sem tudja nyomásra felfújni) sokkal egyszerűbb és költséghatékonyabb mint betenni azt a k.rva szigetelést a géptérbe, az akksihoz, etc, etc, etc. Ami persze aztán a nagy-számok törvénye alapján a végén millió eurókra/dollárokra jön ki. Ezzel pedig boldoggá lehet negyedévkor tenni a "befektetőket".
    Aztán persze jönnek a gondok a menet közben kékhalálozó autókkal :DDD

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák