- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #13 üzenetére
Eleg sok infotainment rendszer - meg a felsokategorias autokban is - egy beleposzintu kinai tablet felbontasat, erejet SEM hozza es kozben tobbszazezres a felara, a beepitett ritkan frissitett, lecserelhetetlen navigacios szoftverekrol nem is beszelve.
Persze van a masik veglet is, pl amilyen a Tesla, ahol tul sok dolog csak a tableten keresztul vezerelheto, amitol nem csak serulekeny lehet az auto biztonsaga mondjuk hackereken keresztul, hanem bugos is, nem beszelve a kockazatrol, amikor egy egyszeru menetkozbeni allitast is a tableten keresztul kell megejteni.
Az egyre divatosabb full display dashboard megoldasokat meg gondolom millios tetel lesz javitani a garancia lejarta utan. Ott se tudjak a merteket. En spec be is tiltanek bizonyos dolgokat, mielott mindent digitalizalnak, tabletizalnak az autokban.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
válasz #06658560 #13 üzenetére
Azért az, hogy milyen szarokon spórolnak a gyártók, és megy a minőség rovására egy elég érdekes téma.
Ezért nincs már géptető szigetelés, hagyják el a zsanérokról a gumiágyazást, hagyják el a kitámasztóról azt a 2 centis műanyag csövet, és ezen gondolkodás miatt halnak meg emberek százával. Elég csak a GM indítókulcs botrányra gondolni, hogy aztán a többiről ne is beszéljünk inkább.
Nyilván szoftvert betuszakolni, és elkábítani az átlag vásárlót (aki még a gumit sem tudja nyomásra felfújni) sokkal egyszerűbb és költséghatékonyabb mint betenni azt a k.rva szigetelést a géptérbe, az akksihoz, etc, etc, etc. Ami persze aztán a nagy-számok törvénye alapján a végén millió eurókra/dollárokra jön ki. Ezzel pedig boldoggá lehet negyedévkor tenni a "befektetőket".
Aztán persze jönnek a gondok a menet közben kékhalálozó autókkalどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。