Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balzak83

    senior tag

    válasz #16820480 #93 üzenetére

    Én most megnéztem egy árat. De OK, akkor vesd össze a Mi5-Mi5S-Mi Note 2 árait. A lényeg itt nem a konkrét összegeken volt, Redmit sem kapsz $55-ért, és nyilván nem $5 a haszon rajtuk. Itt a logikán van a lényeg, amit leírtam. Azon, hogy ha fel akarsz építeni egy márkát, akkor nem elsődlegesen a darabszám eladást kell nézned. Azt kell átlátni, hogy az a 3,5-4 millió eladott készüléket miből hozod össze, és azokon mekkora hasznot tudsz elérni, és az hogyan befolyásolja a vállalatod értékét. Melyik a jobb szerinted? Előző évben eladtam 5 millió telefont, átlag mondjuk $20 haszonnal, idén eladtam 3,5 milliót, $45 haszonnal? Ha az eladási darabszám lenne a cél, akkor az Apple bedobta volna a 7-est $500-ért, durván $250-al olcsóbban! Szerinted mi lenne? Vinnék mint a cukrot, a piaci részesedés is megugrana, mindenki örülne, mert nőnek az eladási számok, nő a piaci részesedés? Mindenki örülne, kivéve a részvényes. Mert ugyan mindenben nőnek, kivétel a vállalat értéke, mert az Iphone különlegessége egy nagyon kényes egyensúly eredménye. Az Apple-nél dollárra pontosan tudják, hogy mennyit kell érte kérni. És ha egyszer eladtad az Iphone-t $500-ért, akkor onnatól kezdve, az egy $500-os telefon. És azon az árszinten ragadsz egy jó darabig. A Xiaomi pedig pontosan tudja, hogy az ő brandjük jelenleg mennyit ér, ezért mennyit kérhetnek meg,és mit kell tenni annak érdekében, hogy 1 év múlva úgy keressenek egy készüléken többet, hogy a márka is többet érjen, és az eladási darabszám is stabil maradjon.

Új hozzászólás Aktív témák