- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelzsoca
félisten
Nyilván a vevőnek az a legkedvezőbb, ha sikertelen javításért nem fizet, viszont már akkor is be van szerelve az új töltő IC.
Valószínűleg a vevő fizeti a javítási költséget, ha jó lesz ha nem, és vállalja az anyagi kockázatot, hogy egy sikertelen javítást is kifizet, ami után felajánlanak neki egy "kedvezményes" alaplap csere lehetőséget, ha már..
Lényegében a szerviz ebből nem igazán jöhet ki rosszul, mert a munka kimenetelétől függetlenül a szervizköltség és alkatrész ára ki lesz fizetve, az pedig hogy a végén csak alaplap cserével orvosolható a történet nyilván nem szomorítja el a szervizt, hiszen azon további forintokat foghat magának.https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
Számomra nem derült ki eddig egyértelműen, hogy ilyen esetben a szerviz miképp gondolkozik.
A kérdésre csak a blog és a cég illetékese tudna érdemben válaszolni, tehát az iSzervizBuda nick alatt tevékenykedő felhasználó.
https://vertigostore.eu