Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jerry311

    nagyúr

    válasz kelzsoca #15 üzenetére

    Ez a suttyó szerviz módszer. (saját véleményem)
    A korrekt szerviz módszer meg, hogy akkor fizet a megrendelő, ha a probléma meg lett oldva.
    Én megrendelő oldalról elvárom, hogy egy számomra ismeretlen szerviz, ismeretlen képességű szerelője vállalja be a sikertelen javítás költségét. Ha erre nem hajlandó, akkor majd eldöntöm, hogy velük javíttatom vagy máshol.
    Nyilván, ha erre egyetlen szerviz sem hajlandó, akkor kénytelen a megrendelő állni a költségeket.

    Pl. olyan helyről sem vásárolok, ahol előleget kérnek, hogy beszerezzék nagykerből az egyébként raktáron lévőnek megjelölt terméket. Komolytalan. Most akkor raktáron van vagy nem? Ha raktáron van, akkor tessék ideadni, kifizetem, viszem. Mindenki boldog. Ha eleve átvertek azzal, hogy persze van, gyere vigyed aztán pofára esés van, akkor mi biztosítja, hogy később nem vernek át még jobban?

Új hozzászólás Aktív témák