- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Ez a suttyó szerviz módszer. (saját véleményem)
A korrekt szerviz módszer meg, hogy akkor fizet a megrendelő, ha a probléma meg lett oldva.
Én megrendelő oldalról elvárom, hogy egy számomra ismeretlen szerviz, ismeretlen képességű szerelője vállalja be a sikertelen javítás költségét. Ha erre nem hajlandó, akkor majd eldöntöm, hogy velük javíttatom vagy máshol.
Nyilván, ha erre egyetlen szerviz sem hajlandó, akkor kénytelen a megrendelő állni a költségeket.Pl. olyan helyről sem vásárolok, ahol előleget kérnek, hogy beszerezzék nagykerből az egyébként raktáron lévőnek megjelölt terméket. Komolytalan. Most akkor raktáron van vagy nem? Ha raktáron van, akkor tessék ideadni, kifizetem, viszem. Mindenki boldog. Ha eleve átvertek azzal, hogy persze van, gyere vigyed aztán pofára esés van, akkor mi biztosítja, hogy később nem vernek át még jobban?
-
Polllen
nagyúr
Ez azért nem ilyen egyszerű. Ha beviszed egy szervizbe az eszközt, hogy x bajod van vele és javítsák meg, minden sikertelen javítási kísérlet költsége a szervizt terheli. Elvállaltak egy munkát, nem tudták megoldani.
És ezt az sem írja felül, hogy megállapodnak, akkor is fizet a vevő, ha sikertelen a javítás, mert minden jogszabállyal ellentétes rendelkezés semmisnek tekinthető.
Az eredeti felvetés amúgy csak nekem tűnik meredeknek? Elvállalnak egy munkát, de felelősséget nem vállalnak érte? Én meg fizetek mindenért...
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"