- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Ez a suttyó szerviz módszer. (saját véleményem)
A korrekt szerviz módszer meg, hogy akkor fizet a megrendelő, ha a probléma meg lett oldva.
Én megrendelő oldalról elvárom, hogy egy számomra ismeretlen szerviz, ismeretlen képességű szerelője vállalja be a sikertelen javítás költségét. Ha erre nem hajlandó, akkor majd eldöntöm, hogy velük javíttatom vagy máshol.
Nyilván, ha erre egyetlen szerviz sem hajlandó, akkor kénytelen a megrendelő állni a költségeket.Pl. olyan helyről sem vásárolok, ahol előleget kérnek, hogy beszerezzék nagykerből az egyébként raktáron lévőnek megjelölt terméket. Komolytalan. Most akkor raktáron van vagy nem? Ha raktáron van, akkor tessék ideadni, kifizetem, viszem. Mindenki boldog. Ha eleve átvertek azzal, hogy persze van, gyere vigyed aztán pofára esés van, akkor mi biztosítja, hogy később nem vernek át még jobban?
-
Polllen
nagyúr
Ez azért nem ilyen egyszerű. Ha beviszed egy szervizbe az eszközt, hogy x bajod van vele és javítsák meg, minden sikertelen javítási kísérlet költsége a szervizt terheli. Elvállaltak egy munkát, nem tudták megoldani.
És ezt az sem írja felül, hogy megállapodnak, akkor is fizet a vevő, ha sikertelen a javítás, mert minden jogszabállyal ellentétes rendelkezés semmisnek tekinthető.
Az eredeti felvetés amúgy csak nekem tűnik meredeknek? Elvállalnak egy munkát, de felelősséget nem vállalnak érte? Én meg fizetek mindenért...
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Futás, futópályák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Milyen program, ami...?
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...