- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- uleFone Power
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
A másik dolog hogy nagy valószínűséggel ugyanilyen ütemben fog terjedni a napelemes hálózat. (valószínű V2G - vel kombinálva) Van kb. 30-40 év a teljes rendszer átalakulására. (15-20 évig még árulnak új benzin/dízel autókat + ugyanennyi a meglevők kifutása. Ez ösztönzőkkel/tiltással igény szerint akár lehet gyorsabb is, hosszabbításokkal akár lassabb is, de átlagban szerintem ez a reális)
-
Az a probléma, hogy nincs 30-40 év.
Jó eséllyel már átléptünk a 24. órán, és nemhogy 40, de 10 év sincs cselekedni, amit most teszünk az már csak az nyakunkba szakadó szar mennyiségét fogja csökkenteni, és jelen állás szerint 2080 környékén lehúzzuk a rolót. De lehet, hogy 2070ben, de ne tévesszen meg a dolog mert már 2050ben reccsen a civilizáció.Ne felejtsük el, hogy a globális co2 kipöfögés az kb 12-14%ban a belsőégésű motorok számlája, de az is lehet, hogy még kevesebb, mert ha a kérődzők metán-kibocsájtását 22-vel felszorozzuk... de nehéz politikailag megindokolni azt, hogy "ne egyé' hamburgert".
Ugye.
Szóval ezt a 12-14%-ot akarjuk lefaragni, mert ezt lehet vörös posztóként mutogatni a választónak.
Ebbe döntik bele a valutamilliárdokat, ahelyett, ennek az összegnek a töredékét arra fordítanák, hogy a 40-50 éves erőművek turbináit újra cseréljék, és az addigi 28-30%-os hatásfokról mondjuk 38-40%-ra húzzák az erőművet. Ez szotyipénz ahhoz képest amit elektromos autó vásárlás-támogatásra fordítanak.
És hopp, ugyanannyi fosszilisből lényegében kb 30%-al több áram keletkezik.
Az eddigi egyetlen értelmes dolog, hogy a hajókat szabályozták, és tavaly óta nem mehetnek kvázi nyersolajjal, hanem csak csökkentett kéntartalmúval.
Szóval lehet vergődni itt a belsőégésű vs villanyautó témával, csak igazából ha minden belsőégésűt villanyra cserélünk, akkor is jó esetben (nagyon jó esetben) felezzük a kibocsájtást, de véleményem szerint a mondjuk 13%ból lesz 11.
Azaz a 100%ból csináltunk 97-et. És akkor ebben még sehol nincs benne a hálózatfejlesztés ami azért nem két kiló rezet és alumíniumot jelent...
Faszán nagy fejlődés volt.
thumbsup
Ellenben ha normálisan, nem politikailag, hanem szakmai alapon döntenének a pénzekről, akkor a fosszilis globális 50-55%-ából lehetne csinálni 40-et egyszerűen azzal, hogy turbinát cserélnek. Aprópénzért.
Azaz a 100-ból 90-et. Vagy még kevesebbet, mert a fejlesztés miatt ugye...
Ez meg lehetne lépni szerintem max három év alatt.Szóval igaza volt a kérdezőnek akkor, amikor feltette a kérdést, hogy képesek vagyunk-e egyáltalán logikus döntést hozni.
Elbaszott egy faj ez, és könnycseppet nem fogok hullatni amikor eltűnik a süllyesztőben.
mod:
linket elfelejtettem
[link][ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
fairi
addikt
" Könyvet írt 2007 körül arról hogy 2012 - től olajválság lesz."
nem meglepő, az emberek elfelejtik ami 2007-ben problémának látszik lehet 10 év múlva lesz rá egy jó megoldás. fracking lehetővé teszi olyan készlet kitermelését ami lehetetlennek tűnt.
Akkumulátorokra is igaz meg villanyautozásra. 10-15 év múlva az egész vita viccesnek fog tűnni. Mind az akkumulátorok fognak fejlődni, mint az újrahasznosítás, mind a hálózat mérete, de az energiatermelés is környezetbarátabb lesz.
-
-
TeeJay
félisten
EU autógyártók mennek akkor a levesbe mert ennyiért senki nem fog kocsit venni
szabi__memo:
tudom csóró ország vagyunk de azért körülöttünk lévő országokban sem keresnek 100ezer euro-t évente márpedig hamar 90-100ezer lesz egy normálisan felszerelt villany autó
Eltanulták az Apple-től hogy kell valami olcsó izét 6-8x profittal eladniMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
7Heads Drago
veterán
A legtöbb dolog csak rád van tukmálva és senki se kérte.
Csak ha bonyolultra van tervezve könnyeben romlik és van esély rá hogy veszel újabbat.
A mostani "ÚJ" autók legnagyobb problémája szerintem a szoftver lesz. Telefonon, tv-n jó ha pár évig jó. Egy iPhone jó eséllyel elfut 5-6 évig. De autónál ez semmi. És ha valami online van-lesz akkor az fertőződhet is. Én személy szerint nem kértem senkit se rá hogy minél bonyolultabb legyen az új cucc amit veszek. Persze a legtöbben abban hisznek hogyha bonyolultabb akkor jobb is.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.