- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TeeJay
félisten
A németek miért nem henger cellákat használnak?
Ott ha jól láttam youtube videókból nagyméretű fémkazettás akkukat pakolnak egymás mellé és úgy sokkal jobb a helykihasználás.
Ezek szerint mégse?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Ja tényleg ilyen hajtogatott papírlap szerű valami volt amit a gép feltekert oválisra majd kilapította és ment ilyen fém kazetta szerű izébe. Amúgy pont számoltam hogyha mondjuk átlag 500 km hatótávot elérnének egy elektromos autóval és sikerül olyan akkut kihozni ami 800 újratöltésig hozza kb. a gyári értékét akkor 400ezer km-ig nincs nagy gebasz az meg azért bőven elég a legtöbb embernek
Engem csak az aggaszt az elektromos autókkal hogy jelenleg 1,5liter benzin áráért lehet velük 100km-t menni ami még javulni fog ahogy fejlesztik csak éppen ha egyre több elektromos autó lesz állam bácsi ki fog rá vetni valami jövedéki adót és máris ugrik a megtérülési számítás.
Jelenleg szép és jó hogy otthon fogom és ha van 3 fázis akkor 3x16A-en 11kW-os töltést is el tudok érni és akkor a pár év múlva átlagos 100kWh akkut fel lehet húzni nappali áramon is 3800 forint + veszteség nem tudom mennyi töltéskor és abból lehet majd menni 15kW/100km fogyasztással 650km-t csak ez tuti nem sokáig lesz ígyMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Ha el tudnák azt érni hogy valós 600km sima ügy egy elektromos autóval akkor 2hetente is elég lenne tölteni mert a legtöbb ember napi 10-20km-t megy kocsival. Én pl mikor nálam volt Pesten anyám Astrája, suliba vittem vele a gyereket, délután hoztam haza, bevásárlás meg 1-2 ismerőshöz elugrás és havonta ment el 42liter benya és mentem vele 7,8liter átlaggal spórolásan 530-540km körül. TEhát ha lenne most 600km valós hatótávú kocsi akkor nem hogy naponta hanem havonta 1x tölteném esetleg hogy 20% alá ne menjek 2x de ezt akár éjszaka is tudnám tölteni 11kW-al 7-8óra alatt csurig van egy akku szóval ha felteszem este 10-kor reggel 6-ra kész. Ne hidd hogy mindenki minden nap délután 5-kor dugná fel a kocsit mert nincs rá szükség. Még aki napi 50km-t megy annak is kitartana 10napig a nafta 600km hatótávú kocsiban akkor meg elég hétvégente tölteni éjszaka.
Ez lesz hosszú idő mire az emberek hozzászoknak és nem remegnek majd töltő után mikor még 300km hátravan.
Jelenleg városba én is azt vennék feltéve ha nem sok százezer lenne egy 11kW-os fali töltő meg nem 200 ezrek lennének a 3x32A-re bővítés hogy abból 3x16A mehessen töltésre és legyen még a házban delej mosógépnek mosogatógépnek meg klímának.
Aztán számolgattam hogy 15kW-os 100km fogyasztással 600 forint körül kijön a mutatvány és városba amúgy sem kell kihajtani a szemét mert 50-70-es tábla van és lassításkor visszatermel.
Meglátjuk mit hoz a jövő, én azt mondom ha 600km meglesz és fejlődik még a hatásfok simán váltanék elektromos autóra. Pl nagyon tetszik az hogy télen indulás előtt 20-30perccel bentről lakásból be tudnám indítani a hőszivattyút és meleg lesz bent mire leérek.
Ezt belsőégésű autónál benya vagy gázolaj megcsapolással meg 300 ezres állófűtés felárral lehet csak elérni.Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Fúziós erőmű nem lesz itt még 50évig no para
Akkor is ha lesz majd a 10 legnagyobb országnak maximum mert olyan horror ára lesz hogy más nem tudja kifizetni
Ha a napelemek hatásfokát sikerülne feltornászni és hajlítható fóliára megoldani akkor a kocsik borítása lehetne olyan aztán az utcán állva is szépen feltöltené magát[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Nem kell félni mert ezeket a 15milliós elektromos autókat nem sokan engedhetik meg majd maguknak idehaza. Jó lesz ide még 30évig a benzin meg dízel
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz szabi__memo #147 üzenetére
Csak a Kia E-Niro-t néztem nagyobb akkuval jól felszerelt csomag 14millió, állami támogatással 12körül talán
Na pár éve 10 milla körül adták a legfullosabb Mazda6-ot 175lovas dízel motorral
Most meg egy közepes méretű ID3 lesz vagy 15-16milla
Nesze neked zöldek vagyunk meg ez a jövőMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
2016-ban 10-ért hozta ki unokatesóm a Mazda 6 Sedan-t Revolution Top felszereltséggel 175lovas dízel motorral
Azóta így elszálltak az árak, tudom most abból is az aktuális modell ezzel a felszereltséttel 12-13millió már de az egy nagy családi autó és 62literes tankkal elmégy 800km-t el tudsz menni pályán 7liter fogyasztással klímázással. Ha kifogy 5perc telenyomod és megint 800km. Közben meg kisebb méretű elektromos autó lesz 16-18milla
Nem sok magyar engedheti majd meg ezt magának. 8éve rokonom ennyiből vette a Q7 Audit V6 dízel motorralMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
-
TeeJay
félisten
EU autógyártók mennek akkor a levesbe mert ennyiért senki nem fog kocsit venni
szabi__memo:
tudom csóró ország vagyunk de azért körülöttünk lévő országokban sem keresnek 100ezer euro-t évente márpedig hamar 90-100ezer lesz egy normálisan felszerelt villany autó
Eltanulták az Apple-től hogy kell valami olcsó izét 6-8x profittal eladniMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz #16820480 #168 üzenetére
Csináltunk a Mazdával egy
BP - Kecskemét - Szarvas - Nagyszénás - Orosháza - Hódmezővásárhely - Szeged - Baja - Pécs - Szekszárd majd onnantól M6 vissza BP körutat 3éve üzleti téma miatt és felét én felét unokatesóm vezette.
Ebből Nagyszénáson álltunk meg fél órára illetve Szegeden fél órára majd Pécsen fél óra és utána már végig megállás nélkül BP
Teletank BP-ről induláskor és csak Szekszárdon kellett megint csurig tankolni hogy visszafelé mehessünk végig.
Villany autóval bajos lenne még most is[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz 7Heads Drago #174 üzenetére
Az átlag magyar 1-2millióért vesz 15éves használtat
Pl nekem egy 15éves 1,4-es 90lovas H Astra bőven elég volt még mindenre mert anyám kocsija ilyen és elkértem nyáron, egész jó fogyasztást el tudtam érni városban spórolósan.
Sosem lesz 15millám villany autóra ha 2millióért kapok egy 15éves szívó benzinestMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Láncfűrész topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...