- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
őstag
"a 2,5 éves Tesla Model 3 Performance-ommal, és ez a 2.000 km 57.000 Ft üzemanyag (áram) kötségbe került"
Egy 10 éves dízel kombi meg simán elmegy 5l alatti fogyasztással 130-al. Az 2000 km-re 100l, ami a jelenlegi külföldi árakon kb. 170 euro, azaz kb. 68 eFt.
Szóval több, mint kétmillió kilométert kell autózni ahhoz, hogy a Tesla behozza a 10mFt+ árkülönbséget, ha hosszú utakra használják.
Persze tudom, hogy sok egyéb tényező van ami kinek erre, kinek arra billenti a mérleg nyelvét, de a lényeg hogy továbbra se higgyük hogy akár akár a Tesla is hozzájárulna érdemlegesen a környezetvédelemhez.A villanyautóknak városon belül lenne a helye, 1 tonna alatti öntömeggel.
Meg persze minden legyártott autó bérautóként kellene üzemelnie, havi minimum 4000 kilométer futásteljesítménnyel. Amelyik autó nem megy annyit, azt kötelezően újra kellene értékesíteni, hacsak nem áll fenn különleges körülmény (pl. újszülöttmentő, munkagép, stb.). Ez lenne a valódi környezetvédelem.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
jbcs
tag
Nem a Teslák fogják megmenteni a Földet 20+ millás ár cédulájával, ez nálunk, de sok más országban is a gazdagok játékszere. Dacia Spring-ekből kellene jó sok, ezekkel ha tele lenne Budapest az tudna a levegő minőségen javítani.
Az kicsit mosolyogtató, hogy valaki 15+ milliás autóban arról posztol, hogy mennyit spórolt 2000 km. alatt..., a spórolás nem ott kezdődik, hogy veszek egy autót 15+ millióért..., ez inkább önigazolásnak tűnik..."Egy 10 éves dízel kombit ne hasonlítsunk össze semmilyen új elektromos autóval, mert aktív és passzív biztonság, valamint vezetéstámogatás tekintetében köszönőviszonyban sincsenek egymással.
Ezzel ugrik is az a 10 millió Ft különség"Egy 10 éves dízel Volvo pl. mitől lenne kevesebb biztonság területén, vezetés támogatás területét sem értem igazán, egy adatív tempomatom kívül mi kell feltételenül a vezetéshez (ami már szinte az új autókban alap felszereltség), ezek biztos, hogy nem 10 millió Ft.
-
7Heads Drago
veterán
Egy 10 éves dízel kombit ne hasonlítsunk össze semmilyen új elektromos autóval, mert aktív és passzív biztonság, valamint vezetéstámogatás tekintetében köszönőviszonyban sincsenek egymással.
Mire gondolsz? Az új autókban csak a kényelmi extrák javultak. Semmi forradalmi nincs bennük.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...