Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ixion77

    őstag

    válasz Kinder #8 üzenetére

    "a 2,5 éves Tesla Model 3 Performance-ommal, és ez a 2.000 km 57.000 Ft üzemanyag (áram) kötségbe került"

    Egy 10 éves dízel kombi meg simán elmegy 5l alatti fogyasztással 130-al. Az 2000 km-re 100l, ami a jelenlegi külföldi árakon kb. 170 euro, azaz kb. 68 eFt.
    Szóval több, mint kétmillió kilométert kell autózni ahhoz, hogy a Tesla behozza a 10mFt+ árkülönbséget, ha hosszú utakra használják.
    Persze tudom, hogy sok egyéb tényező van ami kinek erre, kinek arra billenti a mérleg nyelvét, de a lényeg hogy továbbra se higgyük hogy akár akár a Tesla is hozzájárulna érdemlegesen a környezetvédelemhez.

    A villanyautóknak városon belül lenne a helye, 1 tonna alatti öntömeggel.

    Meg persze minden legyártott autó bérautóként kellene üzemelnie, havi minimum 4000 kilométer futásteljesítménnyel. Amelyik autó nem megy annyit, azt kötelezően újra kellene értékesíteni, hacsak nem áll fenn különleges körülmény (pl. újszülöttmentő, munkagép, stb.). Ez lenne a valódi környezetvédelem.

    "Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

  • jbcs

    tag

    válasz Kinder #12 üzenetére

    Nem a Teslák fogják megmenteni a Földet 20+ millás ár cédulájával, ez nálunk, de sok más országban is a gazdagok játékszere. Dacia Spring-ekből kellene jó sok, ezekkel ha tele lenne Budapest az tudna a levegő minőségen javítani.
    Az kicsit mosolyogtató, hogy valaki 15+ milliás autóban arról posztol, hogy mennyit spórolt 2000 km. alatt..., a spórolás nem ott kezdődik, hogy veszek egy autót 15+ millióért..., ez inkább önigazolásnak tűnik...

    "Egy 10 éves dízel kombit ne hasonlítsunk össze semmilyen új elektromos autóval, mert aktív és passzív biztonság, valamint vezetéstámogatás tekintetében köszönőviszonyban sincsenek egymással.
    Ezzel ugrik is az a 10 millió Ft különség"

    Egy 10 éves dízel Volvo pl. mitől lenne kevesebb biztonság területén, vezetés támogatás területét sem értem igazán, egy adatív tempomatom kívül mi kell feltételenül a vezetéshez (ami már szinte az új autókban alap felszereltség), ezek biztos, hogy nem 10 millió Ft.

  • 7Heads Drago

    veterán

    válasz Kinder #12 üzenetére

    Egy 10 éves dízel kombit ne hasonlítsunk össze semmilyen új elektromos autóval, mert aktív és passzív biztonság, valamint vezetéstámogatás tekintetében köszönőviszonyban sincsenek egymással.
    Mire gondolsz? Az új autókban csak a kényelmi extrák javultak. Semmi forradalmi nincs bennük.

    Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

Új hozzászólás Aktív témák