- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Belgiumban már ajánlgatja a szolgáltató a Galaxy A55-öt
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
23 milláért ez sztem népautó lesz..... Jah nem.
Ennyi pénzért az lenne az érdekes ha nem lenne kényelmes.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
-
7Heads Drago
veterán
válasz Alogonomus #5 üzenetére
hyundai ioniq [link]
Sztem van azért más is aki tud valamit.
Az elektromos autó gyártás zöme megint csak a nyersanyagok pazarlása.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Alogonomus #9 üzenetére
Eautót azért veszel mert zöld akarsz lenni, meg csökkented a kiadásokat.... Akkor kit érdekel hogy 165 vagy 225 a vége? Itthon amúgy is csak 130 a megengedett.
A fent linkelt videóban a 28kwh autóval simán hozható a 10k alatti fogyi. Persze nem zárom ki hogy a Tesla nem tudja ezt, de ez már sztem nagyon jó adat. És a két autó árra messze van egymástól, annyival nem tud többet a Tesla. 250jm feletti hatótáv sok magyarnak jó lenne már, nekem is.
Semmi értelme új autó árakat nézni 1-1,5 év mirre kézhez kapod 5 ször módosított árral mert változott az árfolyam.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Alogonomus #16 üzenetére
Majd ha erről mutatsz egy dokut esetleg elhiszem. És hol olvastad hogy maxon pörög az Ioniq motorja? Nem teljesítményre van kihegyezve, hanem fogyira. Mint ahogy pl a legtöbb Toyota motor is. Sztem pont így kellene mindent megcsinálni.
Csodálkozom rajta hogy a Teslák 2-3 mp gyorsulását nem akarod nekem megmagyarázni hogy az a természetes. Ha valami zöld az ne pocsékolja az energiát. Se 160-ál, se 220-nál, se a 2 mp gyorsulással. Rövidebb távon gyorsul fel, mint az elért sebeségről a fékútja. Az ilyenre felesleges 1 dkg vasat vagy litiumot is pazarolni.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Egy 10 éves dízel kombit ne hasonlítsunk össze semmilyen új elektromos autóval, mert aktív és passzív biztonság, valamint vezetéstámogatás tekintetében köszönőviszonyban sincsenek egymással.
Mire gondolsz? Az új autókban csak a kényelmi extrák javultak. Semmi forradalmi nincs bennük.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #21 üzenetére
+1
A szoftver talán jobb. De ez igazán sztem meg csak szokás kérdése. Nekem pl teljesen jó a VW konszern szoftverre is. És a Tesla műszerfal elrendezése meg teljesen más és nem biztos hogy mindenkinek bejön.
De például a szerviz biztos hogy problémássab egy Teslánál.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)