- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Alakul nagyon lassan az ár is, de az lenne az ideális, ha csak 20-30%-a lenne drágább a hasonlóan felszerelt, motorizált benzines verzióhoz képest állami támogatás nélkül...amit remélhetőleg nagyon hamar megszüntetnek.
Elég felháborító, hogy autónként több milliót ad a gazdagoknak az állam autóvásárlásra a költségvetésről. Pont azoknak adja, akik nem szorulnak rá. A minimálbéresek, meg a közmunkások által befizetett SZJA milyen jó helyre megy. Mikor látnak egy elektromos autót, büszkén kihúzzák majd magukat, tudva hogy ők is megdolgoztak azért.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
noro79
tag
Azt hittem elöször hogy Audi A1. És másodszorra is. Úgy látszik nem nőtte ki az opel a koppintást
-
Vikitorony
tag
Ki tud 2,5-3x-os árat kifizetni csak azért, hogy elektromos verziót vegyen?
Nagyon úgy látom, hogy még sok évnek, évtizednek el kell telnie, mire értelmes áron (akár a robbanómotoros ára alatt) fogják adni a(z) (tisztán) elektromos autókat. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Vikitorony #5 üzenetére
Szerintem a plug in hibridek lehetnének a következő lépés. Kapna egy 50-80km-es tiszta elektromos hatótávot, meg persze KERS funkciót és a hétköznapokban tisztán elektromos módban elevickélne a nagy többség. Erre kapna egy 20%-os felárat a sima benzineshez képest, ami még kifizethető. Otthon töltenék, vagy esetleg mehetne a tetőre egy nagyobb hatásfokú napelem.
Jóval kevesebb akku kell hozzá, olcsóbb az ára emiatt, kevesebb töltő is elég. Otthon reggelig feltöltődne és lehet menni munkába, iskolába, bevásárolni vele, de ha messzebb kell akkor benne van a benzinmotor és lehet tankolni.
Persze el kell felejteni a nagy és nehéz autókat, nagy motorokat ha már előrébb akarunk lépni a kibocsájtásban, mert egy másfél-két tonnás autóhoz akkuból is sok kell. A dízelt meg felejtsék el, ha nem tudják tisztábbá tenni milliós felárak nélkül.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs