- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mobilaréna teszt: Honor 9 - fény-másolat
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Honor 8 topik - A két telefon között egyelőre szinte csak hardveres eltérés van, ezért, ha kérdésed van, keress rá a Honor 8 topikban is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Divinity
őstag
válasz csokinick #5890 üzenetére
Asszony kb 1 éve csak azt használja kártyás fizetésre és sose volt vele problémája H9-en.
Nekem anno voltak ilyesmi problémáim S8-al, ott az nfc kimenet pontos megtalálása segített a dolgokon. Azóta egy készüléken se volt problémám nekem se vele
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
csokinick
csendes tag
válasz csokinick #6697 üzenetére
Úgy néz ki szerviz lesz a dologból. Egyre érzékenyebb és már ott tartok, hogy ha nem is érek hozzá képes úgy érzékelni, hogy nyomva van. Emiatt többször is újraindítja magát, mivel ezen az egy gombon van a kényszerített újraindítás. Holnap viszem is a posta pontra, hogy megkapja a huawei szerviz minél hamarabb. Eddig még nem volt dolgom telefonos szervizekkel, de ez a komfort szerviz elég jól hangzik, remélem jól is dolgoznak.
Szerk.: Picit féltem az adataimat, de találtam egy Maintaince Mode-ot, amivel elvileg nem férnek hozzá az adataimhoz. Szerintetek factory reseteljem inkább, vagy ez elég lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Anonymus95
senior tag
válasz csokinick #6710 üzenetére
A HiCare-ben van egy ilyen szerviz mód. Pont erre van és csak ujjlenyomattal lehet feloldani utána telefont és egyébként is megbízhatsz bennük. Viszont ha olyan dolog van, akkor nullázzák a telefont. Szóval azért mentsd is el az adataidat mielőtt elküldöd.
Én már használtam a Huawei szervizt és szerintem ez a legjobb. Plusz tényleg kényelmes.
A TMX és hasonló partnereket kerülném. A gyári hivatalos szervizt javaslom preferálásra. És tényleg így postaponton keresztül kényelmes is.
Az adatok miatt meg tényleg ne aggódj! -
qltsar
addikt
válasz csokinick #6737 üzenetére
Nekem is elment gariba, de én személyesen bevittem a HCSC-be. Elvileg ők is telemax dolgozók. Gyakorlatilag az alaplapomon kívül, mindent kicseréltek a telefonomban, és újraindult ezekre a garancia .
Fura mód, azt hittem, hogy csak hallucinálok, hogy erősebbnek látom az értesítő led-et .
-
bontabela73
aktív tag
válasz csokinick #6868 üzenetére
Ez mindegyik Huawei telefonnál így van. Ha több napig nem indítjuk újra, akkor kéri a feloldókódot. Biztonsági okokból és hogy el ne felejtsük.
Viszont minden újraindításnál is a feloldókódot kell beírni, az ujjlenyomat nem működik rögtön az újraindítás után.
Gemil:
Ezek szerint hosszú idő után most lett újraindítva a telefon?Da pacem, Domine!