Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz makkmarce #377 üzenetére

    Szerintem nagyon egyszerűen meg tudnád érteni ha DXR-t értenél mivel az a modern kori PC játékok RT támogatásának az alapja ami azóta kiegészült Vulkan és Linux RT API támogatással bizonyos játékoknál.
    Tehát nem 2 pólusú ez a rendszer hanem 3. API/ hardver/ Szoftver.

    PC-n az játékok alatt működő RT alapja a DXR API aminek az első verzióját az Nvidia és a Microsoft teszt jelleggel a Turing érkezésére hozott össze. Tehát mindkettőtöknek igaza van. Valószínűleg az API fejlesztésénél a hardvergyártók és az operációs rendszer fejlesztői együtt teszik le az alapot és a szoftverfejlesztő aki majd a játékot írja miután eldöntötte melyik API-t fogja használni optimalizál a gyártók hardvereire .
    Ahhoz hogy legyen egy működő API ahhoz már szükség van bizonyos hardveres alapok tisztázására hogy egyrészről ne legyenek lehetetlen követelmények, 2 a gyártók is fel tudják erre készíteni az érkező kártyáikat különböző megoldásokkal. majd ha ez megvan azután jöhet a szoftverfejlesztők munkája a játékokkal ahol mindkettő dolgot figyelembe kell venniük ha port ha új játék akkor is.
    Az API is és a DXR verziói is ezért változnak folyamatosan mert egyre újabb ötletek jönnek hol a hardver fejlesztők hol a szoftverfejlesztők részéről.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák